دانلود بازی PAMELA برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی PAMELA برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

160

1399/3/30

02:23


بگردید، بجنگید و برای زنده‌ماندن خود تلاش کنید! داستان بازی PAMELA در شهری ویران‌شده روایت می‌شود که بیماری هولناکی آن را از پا درآورده است. اسلحه با تکنولوژی بالا، رابط کاربری عمیق، هوشیاری کامل در اعضای بدن و بسیار آیتم‌های دیگر در این بازی تعبیه شده‌اند تا شما بتوانید تجربه‌ای تکرارنشدنی در آثار ترسناک و تلاش‌برای‌بقا را داشته باشید. اسم این شهر خیالی، Eden است و شما نقش کسی را دارید که در این شهر به آن‌ها “خواب‌رفته” یا همان “اسلیپر” می‌گویند. شما باید PAMELA را ملاقات کنید؛ یک هوش مصنوعی فراگیر که از روزهای خوش این شهر خیالی در آن حضور داشته و الان تنها شده است.

P.A.M.E.L.A. PC-CODEX

دانلود-بازی-P-A-M-E-L-A

مطالب مرتبط

PAMELA ترکیب خاصی است. ترکیب جالبی است از یک دنیای جهان باز بزرگ چند لایه با محیط های متنوع و عناصر آینده نگرانه به همراه تعداد زیادی ریزه کاری دیگر که همه به طور جالبی با هم ترکیب شده اند. هدف اصلی سازندگان ترساندن شما بوده و حالا معلوم نیست چقدر در این راه موفق بوده اند، البته تقریبا به سبک هر عنوان ترسناک دیگری که نهایتا می تواند یکی دو بار شما را از جا بپراند، P.A.M.E.L.A نیز وضعیت مشابهی دارد ولی باز هم به دلیل تنوع سبک ها و ساختار و طراحی بازی، حتی اگر بازی برای شما ترسناک هم نباشد، می تواند شما را از ابعاد دیگری سرگرم کند.

بازی PAMELA در درون یک شهر با ساختاری شش منطقه ای رخ می دهد که البته این خودش نیز یکی از ویژگی های جالب بازی نیز محسوب می شود. هر کدام از این شش منطقه بدون توجه به آن که شباهت های زیادی هم به یکدیگر دارند، رقابتی زیبا بین سختی مرحله و دشمنان و حتی لوت و منابع موجود در آن بخش نیز وجود دارد. به طور مثال منطقه مسکونی پر خواهد بود از دشمنان ریز و درشتی که دائما در حال تعقیب شما خواهند بود ولی از سوی دیگر منابع و وسایل بیشتری نیز برای ما بر روی زمین ریخته است.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم‌فا

info

P.A.M.E.L.A. is an intense open-world survival horror game set in Eden, a fallen Utopian city.

Play as a Sleeper, awoken from cryosleep in Eden, a fallen utopia wrought with death and danger. Utilize a wide range of hi-tech weapons, equipment, and build-able items that can be upgraded to suit your needs. Meet PAMELA, an omnipresent AI overseer who is left alone watching over the once-vibrant city, now reduced to a silent monolith gliding across the ocean.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)

Processor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz (or AMD equivalent)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti (or AMD equivalent)

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit OS required)

Processor: Intel Core i5-4670K 3.40GHz (or AMD equivalent)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 (or AMD equivalent)

DirectX: Version 12

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی P.A.M.E.L.A.-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو