توصیه کرونایی مدیرعامل بهشت زهرا (س)

منبع: برترین ها

92

1399/3/30

19:44


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر لزوم ادامه مستمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان تهرانی گفت: اگر شهروندان تهرانی نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی نگیرند، تهران به روزهای سخت و غیر قابل تصور بحران کرونا باز می‌گردد.

ایسنا: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با تاکید بر لزوم ادامه مستمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان تهرانی گفت: اگر شهروندان تهرانی نکات بهداشتی و توصیه‌های وزارت بهداشت را جدی نگیرند، تهران به روزهای سخت و غیر قابل تصور بحران کرونا باز می‌گردد.

سعید خال  به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا(س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانوادههای داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سرگذاشتیم.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم که با پشتکار نکات بهداشتی را جدی گرفته تا روزهای سخت تهران تکرار نشود.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان یعنی از بین رفتن همه تلاشها و فداکاریهایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشتهاند لذا توصیه همیشگی ما به شهروندان؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکلهای بهداشتی است.

وی تاکید کرد: در حالیکه همه جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان نظیر آمریکا و ایتالیا و ...در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا دچار مشکل جدی شده بودند، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی از خود ارائه کرد به گونه‌ای که دکتر زالی، فرمانده ستاد کرونای تهران اقدامات این سازمان در کرونا را حماسه‌ای ملی و فراملی توصیف کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو