چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟


منبع: نیک شو

660

1399/3/30

20:01


چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

دنیای اپلیکیشن های جذاب فیلم و عکس روز به روز در حال جذاب تر شدن است و حالا برنامه لایکی با جلوه های ویژه ویدیویی برای کاربران به صحنه آمده تا یک اپلیکیشن محبوب دیگر علاوه بر اینستاگرام و تیک تاک در گوشی مان نصب کنیم. برنامه لایکی امکانات زیادی برای فیلمبرداری و جلوه های پیشرفته دارد و همین باعث شده در گوگل پلی بیش از 7 میلیون نصب داشته باشد.

 

لایکی را باید بهترین پلتفرم‌های تولید فیلم کوتاه بنامیم که جلوه های ویژه فوق العاده و ابزارهای خاص برای ادیت ویدئو دارد. توسعه دهنده این اپلیکیشن BIGO Technologies است که در سنگاپور قرار دارد و شعار این تیم تسهیل ساخت فیلم‌های شگفت‌انگیز و ضبط لحظات به‌یادماندنی برای همه است.

چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

برویم سراغ کار با این اپلیکیشن جذاب ، لینک های دانلود نسخه اندروید و IOS

 

نصب یا Delete account لایکی

نصب نرم افزار نیازی به توضیح ندارد و بسیار ساده و مانند اپلیکیشن های دیگر است اما برای پاک کردن اکانت باید به قسمت سمت چپ بالا ، جایی که حساب کاربری است بروید ، سپس وارد بخش تنظیمات شوید و Delete account را انتخاب کنید.

 

صفحه اصلی

صفحه اصلی برنامه سه بخش دارد:

Follow (دنبال کردن) : بخش Follow، فیلم‌هایی را از افرادی که در برنامه Likee دنبال می‌کنید نشان می‌دهد.

 

Popular (محبوب) : بخش Popular برای فیلم‌های پرطرفدار در برنامه لایکی است. مثل اکسپلور اینستاگرام.

 

Nearby (محدوده نزدیک) : بخش Nearby نیز فیلم‌های افرادی را نمایش می‌دهد که در نزدیکی محل شما هستند، این قسمت فاصله کاربر از موقعیت مکانی شما را نیز نشان می‌دهد و همچنین گزینه‌ای دارد که می‌توانید فیلم‌ها را براساس جنسیت فیلتر کنید.

چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

فیلم ها طبق دسته بندی و هشتگ ها طبقه بندی شده اند تا به راحتی بتوانید هر فیلمی که می خواهید ببینید.

 

کلیپ‌های سفارشی ، دابسمش، همگام‌سازی، دوئت، جلوه‌های ویژه و هزاران استیکر و موزیک در لایکی در اختیار شماست. شما می‌توانید به راحتی جالب‌ترین مطالب را برای اشتراک فیسبوک، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنید. با ابزار ویرایش هیجان‌انگیز likee، بیش از 300 برچسب ایموجی و فیلترهای چهره مانند فیلترهای زیبایی AI، استیکرهای شیک، فیلترهای موسیقی جادویی چهاربعدی و … می توانید کلیپ های کوتاه جذابی بسازید که جلوه های باورنکردنی دارد.

چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

شروع به کار برای ساخت ویدیوهای جذاب در likee

وقتی در صفحه اصلی برنامه هستید روی نماد ویدیو در مرکز صفحه تاچ کنید. شما می توانید ویدیو را ضبط کرده یا از گالری انتخاب کنید. بلافاصله با باز شدن دوربین، می توانید افکت ها، استیکر ها و ویژگی های معروف را برای استفاده تست کنید. شما می توانید ویدیو هایی با طول 15 تا 60 ثانیه ضبط کنید و یا ویدیو های از قبل ضبط شده را ویرایش کنید. افکت ها و استیکر های مختلف به راحتی در دسترس هستند و با باز کردن آن ها ویژگی های جدید بارگیری می شوند. در نهایت برای ذخیره ویدیو و انتشار آن روی آیکن تیک در سمت راست و بالای صفحه تپ کنید. می توانید با افزودن شرح و هشتگ و.. ویدیو را منتشر کنید. قابلیت pause یا قطع کردن هنگام ساخت کلیپ از دیگر ویژگی های جذاب لایکی است ، جالب است بدانید که اگر در حال درست کردن دابسمش هستید و وسط کار pause می کنید ، آهنگ هم قطع می شود و وقتی مجدد شروع کنید از همانجایی که قطع کرده بودید برایتان ضبط می شود.

چگونه با برنامه لایکی Likee دابسمش درست کنیم؟

اموزش ساخت دابسمش با لایکی

با استتفاده از قابلیت های زیر در لایکی می توانید دابسمش درست کنید:

Music Magic: با انتخاب این ویژگی از قسمت استیکر ها، می توانید آهنگی را بارگیری کرده و روی آن یک ویدیو تهیه کنید. یعنی در واقع موزیک پس زمینه ویدیو خواهد شد. با جلوه های متفاوت می توانید خلاقیت خود را نشان دهید.

 

Dialogue Acting: یکی از ویژگی های اصلی برنامه برای لب خوانی دیالوگ فیلم است. دیالوگ مورد نظر را انتخاب و روی آن لب خوانی کنید.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو