انتقاد تندِ بازغی از نحوه برخورد با کیومرث پوراحمد

منبع: برترین ها

83

1399/3/31

12:36


پژمان بازغی، بازیگرِ «تیغ و ترمه» که این روزها اکران آنلاین شده است، با حضور در برنامه «هفت»، از کسانی که به بهانه این فیلم، سابقه کارگردانی کیومرث پوراحمد را زیر سوال بردند، انتقاد کرد.

خبرآنلاین: پژمان بازغی، بازیگرِ «تیغ و ترمه» که این روزها اکران آنلاین شده است، با حضور در برنامه «هفت»، از کسانی که به بهانه این فیلم، سابقه کارگردانی کیومرث پوراحمد را زیر سوال بردند، انتقاد کرد.

 در بخشی از برنامه سینمایی «هفت» که دیشب (جمعه ۳۰ خرداد) روی آنتن شبکه سوم رفت، محمدحسین لطیفی، مجری برنامه، میزبان عوامل فیلم «تیغ و ترمه» بود.

انتقاد تندِ بازغی از نحوه برخورد با کیومرث پوراحمد

فیلم «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی، فیلمبرداری علیرضا زرین‌دست و بازی دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق‌نورد، مهران رجبی، کورش سلیمانی و سیمون سیمونیان از پنجم خرداد اکران آنلاین شده است.

«تیغ و ترمه»، درامی اجتماعی است که زندگی دختری ۲۸ ساله‌ به نام ترمه را که با عمویش زندگی می‌کند، روایت می‌کند. او با بازگشت مادرش درگیر اتفاقاتی می‌شود و برملا شدن رازهایی در انتظار اوست.

در برنامه دیشب «هفت»، علی قائم‌مقامی، علیرضا زرین‌دست، پژمان بازغی و لاله اسکندری حضور داشتند و درباره «تیغ و ترمه» صحبت کردند.

در بخشی از این برنامه، پژمان بازغی با انتقاد از کسانی که در هنگام نمایش «تیغ و ترمه» در سی و هفتمین جشنواره فجر، برخوردی نامناسب با این فیلم و کارگردانش داشتند، گفت: «سینما دچار تغییراتی شده است و سلیقه‌ها عوض شده است و نشان می‌دهد سینما یک موجود زنده و پویاست. این‌که در جشنواره فجرِ سال ۹۷، برخی فیلم را دوست نداشتند، طبیعی است و می‌توانستند سالن را ترک کنند، اما حق نداشتند سابقه افراد را زیر سوال ببرند. برخی فقط به دنبال سوءاستفاده هستند.»

این بازیگر ادامه داد: «آقای پوراحمد یک نگاهی از ابتدای فیلمسازی دارند و شاید این لحن برای جوانان امروز البته شاید برای برخی، خوشایند نباشد. البته اکران آنلاین نشان داد برخی هنوز این لحن سینما را دوست دارند.»

بازغی تاکید کرد: «آقای پوراحمد فیلمی برای نسل جوان مملکت ساخته و یک پارادوکس در فیلم وجود دارد. این فیلم چندین نسل با خود فیلمساز فاصله دارد.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو