10 شامپو برای جلوگیری از ریزش مو بهمراه قیمت

10 شامپو برای جلوگیری از ریزش مو بهمراه قیمت


منبع: اوما

280

1399/3/31

16:11


10 شامپو برای جلوگیری از ریزش مو بهمراه قیمت

زمانی که شما می خواهید برای موهایتان شامپو انتخاب کنید باید کاملا دقت داشته باشید بخصوص اگر ریزش مو دارید باید شامپوی شما شامپوی ضد ریزش مو باشد تا به شما کمک کند که بهتر آن را کنترل کرده و حتی درمان شوید. به دلیل سوالات زیادی که درباره این موضوع از پزشکان گروه سلامت اوما پرسیده می شود تصمیم گرفتیم در این مطلب 10 تا از بهترین شامپوهای موجود در ایران که بعنوان شامپوهای ضد ریزش هستند را به شما عزیزان اومایی معرفی کنیم تا بر حسب سلیقه و بودجه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. همچنین نکاتی که باید حین انتخاب شامپوی ضد ریزش در نظر داشته باشید را به شما آموزش می دهیم.

نکات قابل توجه قبل از خرید شامپو ضدریزش

5 چیز که قبل از خرید شامپوی جلوگیری از ریزش مو باید باید به آن ها توجه کنید شامل موارد زیر می باشند:

-  اگر شامپویی دارید که موثر است آن را عوض نکنید. به دنبال محصولاتی باشید که دارای بازخورد مثبت زیادی هستند. بیشتر شامپو هایی که ادعا می کنند ریزش مو را متوقف می کنند و باعث رشد موهای جدید می شوند، روغن مار دارند.

- کتوکونازول پادشاه است. در نظر داشته باشید هر شامپوی جلوگیری از ریزش مو که حاوی این ماده نباشد برای جلوگیری از ریزش مو مناسب نیست. 

-به دنبال شامپویی باشید که موثر باشد و آن را تغییر ندهید. برای پیدا کردن شامپوی موثر ممکن است مجبور شوید چند بار شامپوهایتان را تغییر دهید.

- همچنین می توانید از یک نرم کننده استفاده کنید تا به شامپو کمک کند که ریزش موهای شما را بهتر متوقف کند زیرا یکی از عوامل اصلی ریزش مو خشک بودن آن بعد از حمام است. 

- ترجیحا از شامپوهایی استفاده کنید که برای ریزش موی مردان ساخته شده اند.

معرفی شامپو ضدریزش مو

در ادامه شما را با 10 نمونه از موثرترین شامپوهای ضد ریزش مو آشنا می کنیم:

1.شامپوی جلوگیری از ریزش موی پنتن

شامپوی پنتن تولید شده با فرمول Pro-V، بزرگترین نام تجاری در 30 سال گذشته است که یکی از بهترین محصولات کنترل ریزش مو در بازار می باشد. این شامپو از روغن هایی تشکیل شده است که در ترکیب با فرمول Pro-V موهای شما را ضخیم تر و قوی تر می کند. با اینکه سایر محصولات مشابه فقط 5٪ از فیبرهای موی شما را تمیز و تغذیه می کنند، این شامپو به درون ریشه موهای شما نفوذ می کند و هسته مو را تغذیه خواهد کرد. شامپوی پنتن در سطح سلولی کار می کند تا موهای شما را از ریشه تا نوک آن تقویت کند تا به کاهش ریزش و شکستگی مو کمک نماید. این شامپو همچنین کمک می کند آسیب های مو را ترمیم کند و موهای شما را سالم و نرم می کند.

نتایج :  کاهش ریزش مو و بهبود مو و بافت مو.

قیمت: 38 هزار تومان

کیست تخمدان و ریزش مو

شامپو ضدریزش مو


2. شامپو جلوگیری از ریزش موی هیمالیا

این شامپو حاوی عصاره های Eclipta Alba و Butea Frondosa است که برای تقویت ریشه ها بسیار مناسب و استثنایی است و اگر پوست شما خارش داشته باشد، Pongamia موجود در این شما به شما کمک خواهد کرد آن را کنترل کنید.

نتایج: نتایج خوب با استفاده مداوم قابل مشاهده است.

قیمت: 15 هزار تومان

شامپو هیمالیا


3.شامپوی ترمیم ال اورال

این شامپو یک شامپوی فوق العاده است که برای کنترل ریزش مو استفاده می شود و موهای خشک و خشن و دارای شکستگی را از بین می برد. در واقع این شامپو با قوی کردن ساقه های مو از ریزش آن ها جلوگیری می کند. 

نتایج: بعد از استفاده، موها درخشان می شود و عطر خوبی دارند. استفاده منظم از این شامپو به کنترل موخوره نیز کمک می کند. به طور کلی از بروز آسیب های مویی جلوگیری می کند. 

قیمت: 26 هزار تومان

29 درمان ریزش مو به روش خانگی و آسان

شامپو اورال ضدریزش


4. شامپو درمان آسیب دیدگی داو

شامپوی داو نیز مانند پنتن با تکنولوژی ProV یک فرمول مخفی ویتامینه است که به کاهش ریزش مو کمک می کند. البته ممکن است نتایج این دو شامپو کاملا مثل هم نباشند و باید آن ها را برای حداقل یک ماه امتحان کنید تا نتایج واقعی را مشاهده نمایید. 

نتایج: کاهش ریزش مو با استفاده مداوم.

قیمت: 24 هزار تومان

شامپو ضدریزش داو


5. شامپو جلوگیری از ریزش موی سان سیلک

این شامپو دارای ترکیبات ویتامین های پیچیده Soya و کاملا منحصر بفرد است. این شامپو نه تنها موها را تمیز می کند، بلکه باعث تغذیه ریشه ها نیز می شود وبا این کار از ریزش مو جلوگیری می کند. 

نتایج: مو به ظاهر نرم تر و صاف تر می شود و ریزش مو و موخوره با استفاده مداوم کاهش می یابد. این شامپو کمک می کند تا موهای صاف و زیبایی داشته باشید و مو را تغذیه می کند.

قیمت: 21 هزار تومان

برای جلوگیری از ریزش مو چه باید کرد؟

شامپو سانسیلک


6. شامپوی کافئین آلپسین

پیش از این، درباره تاثیر مثبت کافئین برای جلوگیری از گسترش ریزش مو صحبت کردیم. این ماده اولیه در شامپوی عالی کافئین آلپسین موجود است. آلپسین با کاهش  DHT - دارای یک ماده کلیدی برای کنترل ریزش مو می باشد. همچنین با تحریک رشد مو به طور مستقیم بر ریشه ها تاثیر می گذارد، زیرا مواد فعال آن به فولیکول های مو کمک می کنند سریعتر رشد کنند و در نتیجه باعث افزایش قدرت و حجم مو می شوند. کافئین موجود در آلپسین به راحتی به پوست سر جذب می شود و فولیکول مو را از نوک تا ریشه پوشش می دهد. فقط چند دقیقه باید بگذارید شامپو بماند تا به طور کامل اثر کند.

این شامپو چگونه عمل می کند؟

آلپسین باعث رشد موهای جدید نمی شود. با این حال، فولیکول های مو را تغذیه کرده و تحریک می کند. این ماده ریشه های مو را تقویت می کند و مانع از ریزش فولیکول ها می شود. علاوه بر درمان ریزش مو، شامپو آلپسین کافئین برای درمان مسائل مربوط به پوست سر مانند شوره سر و پوست حساس نیز مناسب است. همچنین برای استفاده در هر نوع پوستی و برای مبارزه با اثرات انواع ریزش مو، ایمن است.

آلپسین یک شرکت آلمانی است که در چند سال اخیر در زمینه جلوگیری از ریزش مو به فعالیت پرداخته است. این شرکت از سال 1905 مشغول به کار بوده است. آنها محصولات متنوعی را طراحی کرده اند که برای درمان ریزش مو مناسب هستند.

مزایای شامپو ضد ریزش آلپسین

  •  تقویت ریشه های مو 
  • کاهش DHT
  •  همچنین سایر مسائل مربوط به پوست سر را درمان می کند.

معایب شامپو ضد ریزش آلپسین

  •  برای مردان طراحی شده است، گرچه پایه کافئین برای استفاده در زنان نیز امن است.

قیمت در داروخانه: 63 هزار تومان

شامپو ضدریزش مو آلپسین


7- شامپو ضدریزش فولیکا

کافئین با مهار آنزیم 5-آلفا ردوکتاز که عامل اصلی تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (هورمون مؤثر در ریزش مو) می باشد باعث افزایش تعداد موهای موجود در مرحله رشد می گردد و پس از مدتی استفاده باعث می شود ریزش موها کنترل شده و موها به تدریج ضخیم تر خواهند شد.

کاربردهای این شامپو:

  • کمک به کنترل ریزش موی سر و تقویت کننده
  • مناسب برای کلیه الگوهای ریزش مو
  • حاوی کافئین، کینین، عصاره آرنیکا، سیلک پروتئین، ویتامین های B6 و B7 و زینک سولفات

قیمت: 14 هزار تومان

علت و درمان ریزش مو بعد از زایمان

شامپو ضدریزش مو


8- شامپو ضد ریزش مو حاوی عصاره لوپین سفید

این شامپو در واقع مکملی درمانی برای سرم ضد ریزش مو سوان وژتال می باشد.  پاک کردن ملایم و افزایش جریان خون در ریشه موها وظیفه ترکیبات این شامپوی خاص هست. 2 تا 3 بار در هفته به مدت 2 ماه همزمان با استفاده از سرم ضد ریزش مو، شامپو را روی موهای خیس مالیده، ماساژ دهید، 1 تا 2 دقیقه صبر کنید، سپس سر را با آب ولرم بشویید. از این شامپو به دلیل ملایم بودنش می توانید به طور دائم برای شستشوی موهایتان نیز استفاده نمایید.

قیمت: 72 هزار تومان

شامپو ضدریزش مو


9- شامپو stem cell

این محصول با استفاده از مواد گیاهی و مواد موثره طبیعی فرمول بندی و تولید شده است و مواد شوینده موجود در آن بسیار ملایم و فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر می باشد .  تکنولوژی منحصر به فرد مورد استفاده در فرمولاسیون این شامپو فاقد سولفات استم سل، مناسب ترین شرایط را جهت مراقبت های پس از جراحی کاشت مو فراهم می کند. این شامپو با عناصر و مواد مفید به رشد موهای کاشته شده کمک کرده و ترکیبات فعالش با بهترین فرمول دارای اثر ضد میکروبی و ضد التهابی می باشد . بنابراین برای افرادی که از خارش کف سر رنج می برند نیز مناسب است و به کنترل ریزش مو هم کمک می کند.

قیمت: 39 هزار تومان

شامپو ضدریزش مو


10- شامپو تقویتی و ضد ریزش (فورتیمد)

ریزش و نازک شدن موی سر، علاوه بر عوامل هورمونی و ارثی، تحت تأثیر شرایط نامساعد محیطی از جمله آلودگی آب و هوا و مواد شیمیایی نیز تشدید می شود. شامپو فورتیمد با جلوگیری از این آسیب ها، علاوه بر پاک کنندگی و مرطوب کنندگی عالی و تقویت فولیکول های مو و بهبود رویش آن، باعث درخشندگی، استحکام و شادابی تارهای مو نیز می گردد.

به منظور بهره گیری سریع تر و کامل تر از اثرات سودمند شامپوهای مای می توان بسته به نوع موها و عارضه های ایجاد شده در آن مثل شکنندگی و ...، سایر شامپوهای تخصصی و عمومی مای را همزمان با این محصول و یا پس از اتمام دوره این شامپو مورد استفاده قرار داد. 

قیمت: 21 هزار تومان

شامپو ضدریزش

سخن آخر

با اینکه شامپو می تواند تا حد زیادی در حفظ سلامت موها کمک کننده باشد اما توجه داشته باشید که تنها عامل موثر نیست بنابراین حتی اگر از این شامپوها استفاده کنید اما به خوبی از موهایتان مراقبت نکنید مثلا دائما آن ها را دکلره یا رنگ کنید و یا هر روز با حرارت مستقیم سشوار به آن ها مدل دهید حتی شامپو نیز نمی تواند زیاد در ترمیم آن تاثیر داشته باشد. همچنین تغذیه و میزان مایعاتی که می نوشید در آبرسانی و تغذیه رسانی به فولیکول های مو نقش مهمی را ایفا می کند. پس باید همه نکات را در کنار هم رعایت کنید تا مویی زیبا و سالم داشته باشید. 

Pooja Karkala. 18 Best Anti-Hair Fall Shampoos In India. June 14, 2020 by 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو