قلب‌ مردم جهان، آماده زبانِ گویای روحانیت است

منبع: برترین ها

104

1399/4/1

01:43


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی امروز مردم جهان از ظلم و جور به ستوه آمده اند و قلب‌های آنها آماده زبان گویای روحانیت برای دعوت آنها به معنویت است.

خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی امروز مردم جهان از ظلم و جور به ستوه آمده اند و قلب‌های آنها آماده زبان گویای روحانیت برای دعوت آنها به معنویت است.

حجت الاسلام مصطفی جلالی، ظهر شنبه در دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) وجود ارزشمندی بود که یادگاران ارزشمندی در میان مردم بر جای گذاشت و آیت الله ناصری امام جمعه یزد، از جمله افرادی هستند که وجود امام راحل را درک کردند و باید از وجود ایشان بهره گرفت.

قلب‌های مردم جهان، آماده زبانِ گویای روحانیت است

وی با اشاره به خاطرات آیت الله ناصری از امام راحل در مورد قرائت جامعه کبیره در حرم حضرت علی (ع) افزود: وجود نورانی امام راحل برای اینکه به اهداف بلند تبلیغی خود برسد از محضر حضرت علی (ع) کمک گرفت.

جلالی با اشاره به اتفاقاتی که امروز در جهان در حال رخ دادن است، عنوان کرد: امروز دنیا تشنه معنویت است و مردم در خیابان‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردیم، برخاسته‌اند و معنویت می‌خواهند و در این شرایط، چشم امام زمان (عج) به ماست که حرکت کنیم و آنها را به معنویت و به حقیقت اسلام دعوت کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: امروز قلب‌ها در جهان آماده و منتظر زبان گویاست و باید اقدام کنیم.

وی با اشاره به خاطراتی از شهید برونسی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به اهداف خود نخواهد رسید الا اینکه هرکه در این سازمان است، سحرهای آباد داشته باشد زیرا در جنگ فرهنگی نیز مانند جنگ نظامی، کسانی موفق می‌شوند که اتصال های قوی به خدا داشته باشند.

جلالی تاکید کرد: باید در این جنگ فرهنگی به نحوی عمل کنیم که بزرگان دین و ائمه هدی از ما به عنوان افسر جنگ معنوی یاد کنند.

وی همچنین یادآور شد: گنجینه‌هایی مثل آیت الله ناصری که نفس امام را درک کرده‌اند، گنجینه‌هایی هستند که فرصت استفاده ما از وجود آنها بی نهایت نیست بنابراین دستور سازمانی برای کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد، بهره مندی از این وجود ارزشمند است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو