کدام رنگ ریمل برای چشم های شما مناسب تر است؟

کدام رنگ ریمل برای چشم های شما مناسب تر است؟


منبع: آرگا

254

1399/4/1

10:48


در این مطلب نکاتی برای انتخاب رنگ ریمل برای افراد با سلیقه های مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

ریمل یکی از مهم ترین لوازم آرایشی محسوب می شود که بهتر است در هنگام انتخاب آن به مارک و رنگ ریمل توجه داشته باشید تا بتوانید به مژه هایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

راهنمای انتخاب رنگ ریمل

چشم ها مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب سایه و ریمل و خط چشم حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید آرایش چشم زیبا و جذابی داشته باشید.

رنگ ریمل

رنگ ریمل را چگونه انتخاب نماییم ؟

هیچ آرایش چشمی بدون استفاده از ریمل کامل نمی شود و استفاده از ریمل سال ها است که در بین خانم ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ریمل ها در انواع مدل ها و مارک های مختلف موجود هستند که رایج ترین آن ها ریمل مشکی می باشد ولی در کنار این نوع ریمل شما می توانید برای ایجاد تنوع در ظاهر خود از ریمل های بنفش و آبی و سرمه ای و قهوه ای و … نیز استفاده نمایید. بعد از ریمل مشکی پرطرفدارترین ریمل ، قهوه ای است و شما می توانید به کمک ریمل قهوه ای جذابیت بی نظیری را به میکاپ چشم های خود ببخشید. در ادامه به بررسی رنگهای مختلف ریمل می پردازیم که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید ریمل زیبا و متفاوتی را برای خود انتخاب نمایید.

رنگ ریمل را چگونه انتخاب نماییم ؟

۱. ریمل مشکی

ریمل مشکی می تواند عمق نگاه شما را افزایش دهید و علاوه بر این به چشم هایتان جذابیت و ابهت زیادی ببخشد. ریمل مشکی تاثیر زیادی در افزایش بصری و طول مژه های خانم ها دارد و انتخابی مناسب برای آرایش های مجلسی و شبانه به شمار می رود و اگر موهای شما مشکی می باشد بهتر است از این نوع ریمل برای آرایش روزانه استفاده نمایید.

ریمل مشکی برای افراد با پوست و موی روشن انتخابی مناسب به شمار می رود و باعث می شود تا آرایش چشم این دسته از افراد غلیظ به نظر برسد.

ریمل مشکی

۲. ریمل قهوه ای

ریمل قهوه ای چند درجه روشن تر از ریمل مشکی می باشد و اگر شما از آن دسته از افرادی هستند که به آرایش ساده چشم علاقه زیادی دارید بهتر است از ریمل قهوه ای برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید. ریمل قهوه ای باعث می شود تا چشم های شما آرایش طبیعی و در عین حال جذابی داشته باشند همچنین این نوع ریمل مژه ها را به صورتی حالت می دهد که میکاپ مژه ها به چشم نمی آید ولی زیبایی آن ها حفظ می شود.

اگر پوست یا مویی روشن دارید بهتر است از ریمل قهوه ای برای آرایش چشم هایتان استفاده نمایید زیرا این نوع ریمل تناسب بهتری را با پوست و موی روشن ایجاد می کند.

انتخاب رنگ ریمل

ریمل قهوه ای برای آرایش روزانه انتخابی مناسب به شمار می رود زیرا این نوع ریمل به آرایش چشم ها جلوه ای سنگین و غلیظ نمی بخشد.

استفاده از یک لایه ریمل روی مژه های پایین جلوه ای زیبا به مژه ها می بخشد و باعث می شود تا چشم ها برجسته و جذاب تر به نظر برسند بنابراین بهتر است شما به جای استفاده از ریمل مشکی برای آرایش مژه های پایین از ریمل قهوه ای استفاده نمایید.

اگر چشم هایتان قهوه ای و آبی یا سبز می باشند بهتر است برای آرایش چشم هایتان از ریمل قهوه ای استفاده نمایید زیرا این نوع ریمل می توانید حالت متعادلی را در میکاپ چشم هایتان ایجاد نماید.

ریمل رنگ قهوه ای

۳. ریمل برای چشم قهوه ای

اگر چشم های شما قهوه ای تیره می باشد بهتر است برای آرایش چشم هایتان از ریمل بنفش تیره و سایه طلایی بژ استفاده نمایید تا میکاپ چشم هایتان بیشتر به نظر برسد.

ریمل بنفش تیره

۴. ریمل برای چشم آبی

ریمل سرمه ای یا آبی کاربنی برای افراد چشم آبی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود همچنین می توانید به همراه این نوع ریمل از سایه مسی استفاده نمایید. شما می توانید برای میکاپ چشم های خود در صورت تمایل از ریمل فیروزه ای نیز استفاده نمایید.

 

ریمل رنگ آبی

ریمل صورتی برای افراد چشم آبی انتخابی مناسب می باشد و این نوع ریمل می توانید گرمای بیشتری را به چشم های شما ببخشد.

رنگ ریمل برای افراد با سلیقه های مختلف

۵. ریمل برای چشم سبز

ریمل عنابی دارای ته رنگی قرمز است و برای میکاپ چشم های سبز انتخابی مناسب محسوب می شود همچنین شما می توانید برای آرایش چشم سبز از ریمل قهوه ای و بنفش و آبی تیره نیز استفاده نمایید.

انتخاب ریمل برای چشم سبز

۶. ریمل برای چشم های کهربایی

ریمل آبی برای چشم های کهربایی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و بهتر است شما به همراه این نوع ریمل از سایه قهوه ای طلایی نیز استفاده نمایید.

آرایش چشم کهربایی

۷. ریمل برای چشم های فندقی

اگر رنگ چشم های شما فندقی یا قهوه ای است که در آن رده هایی از سبز نیز دیده می شود بهتر است از ریمل سبز برای آرایش چشم هایتان استفاده نمایید.

ریمل سبز

ریمل های زرد نیز می توانند به چشم های شما زیبایی  و درخشش بیشتری ببخشند.

ریمل زرد رنگ

۸. ریمل برای چشم های طوسی ( خاکستری )

اگر تمایل دارید چشم هایتان جذابیت بیشتری داشته باشد بهتر است برای آرایش چشم ها از ریمل آبی تیره استفاده نمایید.

ریمل آبی تیره

نکاتی برای استفاده از ریمل های رنگی

۱. از ریمل آبی می توانید برای چشم ها با رنگ مختلف استفاده نمایید همچنین ریمل آبی باعث می شود تا سفیدی چشم های شما درخشان تر به نظر برسد.

۲. ریمل سبز باعث می شود تا طول مژه ها کوتاه تر به نظر برسد از این رو بهتر است از این نوع ریمل برای میکاپ چشم هایتان استفاده نکنید.

ریمل های رنگی زیبا

۳. وقتی از ریمل رنگی برای آرایش چشم هایتان استفاده می کنید بهتر است سایر اجزای صورت خود را آرایش غلیظی نکنید و فقط از مقداری رژگونه استفاده نمایید.

۴. در صورت تمایل می توانید از ریمل رنگی به همراه ریمل مشکی به صورت ترکیبی استفاده نمایید که برای فرم دادن به مژه های بالا اغلب از ریمل رنگی استفاده می شود و مژه های پایین را نیز می توانید به کمک ریمل مشکی آرایش نمایید.

نکاتی برای استفاده از ریمل

در این مطلب روش هایی برای انتخاب رنگ ریمل را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید ریملی مناسب را برای آرایش چشم های خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو