مکان های گردشگری کاستاریکا + تصاویر از جاهای دیدنی و زیباترین مکان های این کشور

مکان های گردشگری کاستاریکا + تصاویر از جاهای دیدنی و زیباترین مکان های این کشور


منبع: تاپ ناز

119

1399/4/1

11:33


در این بخش مکان های گردشگری کاستاریکا که یکی از کشورهای مهم آمریکای مرکزی است را معرفی می کنیم. این کشور جغرافیای مهمی برای توریست ها دارد و سالانه گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای دیدن این کشور به کاستاریکا سفر می کنند زیرا این کشور دارای مکان های دیدنی بسیار مهیجی است و جاذبه های مهمی مانند جزایر و سازه های بلند و آسمان خراش ها را در خود جای داده است.

کاستاریکی در سال های اخیر برای گردشگران تبدیل به مکانی مهم شده است و دارای چشم اندازهای طبیعی زیادی می باشد که بسیار متنوع هستند. از سویی علاقمندان و گردشگران می توانند به یدن سواحل بکر و بی نظیر این منطقه بروند و از نزدیک چشم اندازهای آن استفاده کنند و از سوی دیگر هم می توانید جنگل های باران با جاذبه های اسرارآمیز آن را ببینید. مردمان این کشور خیلی خونگرم و مهمان نواز هستند و آداب و رسوم خاصی دارند که آشنایی با این سنت ها بسیار جالب است و یکی از مهمترین آداب مردمان این کشور سبک غذایی آنها می باشد که با مراجعه به رستوران های محلی می توانید لذت بیشتری از سفر خود ببرید و با فرهنگ غذایی مردمان این کشور آشنا شوید. در سفر به کاستاریکا می توانید از چشم اندازها و جاذبه های متفاوت لذت ببرید و در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با این کشور آشنا کنیم.

 

 مکان های دیدنی کاستاریکا برای گردشگران

کشور کاستاریکا سرزمینی رویایی است که مملو از شگفتی های گردشگری است و این کشور در بخش های مختلفی دارای جزیره و چشم اندازهای برک و چشم نواز می باشد که در مرکز قاره آمریکا قرار دارد و در ادامه می توانید با این منطقه زیبا آشنا شوید.

مکان های گردشگری کاستاریکا

جزیره کوکوس

این جزیره در سواحل کاستاریکا قرار دارد و جزو جاذبه های معروفی است که می توانید از آنها دیدن نمایید برای بازدید از این جزیره تنها جنگل بانان امکان گشت و گزار در آن را دارند زیرا ویژگی هایی زیست محیطی زیادی دارد این منطقه محلی برای زندگی جنگل بانان می باشد.  مساحت این جزیره 23 کیلومتر است آب های این منطقه مخصوص افرادی است که به غواصی کردن علاقه دارند و ردر این منطقه نمونه های متنوعی از حیوانات و گیاهان وجود دارند که بر اهمیت اکوسیستمی آن اضافه می کند. از حیواناتی که در آب های این منطقه پیدا می شود می توان به دلفین ها، ماهی ها و دیگر گونه های دریایی اشاره کرد سواحل این منطقه دارای جذابیت و تنوع زیادی هستند که می توانید از نزدیک ببینید.

مکان های گردشگری کاستاریکا

کوه چیریپو

از دیگر مکان های دیدنی کاستاریکا می توان به این کوه های جذاب اشاره کرد کوهی که از بلندترین ارتفاعات منطقه به شمار می آید و در منطقه ای از پارک ملی چیریپو قرار گرفته است جنگل های تالاماکان که در این منطقه است از جذابیت بیش از حدی برخوردار است که توجه شما را به خود جلب می کند. این منطقه از تنوع زیستی زیادی برخوردار است و گونه های مختلفی از جانوران و گیاهان در آن یافت می شوند. کوه ها و مناظری که در اینجا به چشم می خورد به کوه های پانورامیک شناخته می شوند در سمت دیگر از این منطقه نیز می توانید از چشم اندازهای سواحل دریای کارائیب دیدن کرد.

بخوانید: شهرهای زیبایی که در لبه پرتگاه ساخته شده اند +تصاویر

مکان های گردشگری کاستاریکا

سان خوزه

سان خوزه در مرکز کشور کاستاریکا قرار گرفته است این شهر به عنوان پایتخت این کشور شناخته می شود در این شهر فعالیت های مختلفی صورت می گیرد و از این رو دارای اهمیت زیادی است گردشگران عزیز می توانند با سفر ی چند روزه به این شهر از تمامی دیدنی های آن بازدید کنند. این شهر شلوغ و پر جنب و جوش دارای جاذبه های توریستی متعددی است از این رو ترافیک های شهر ممکن است کمی سرسام آور باشد اما با این وجود و با داشتن یک برنامه ریزی درست برای سفر خود می توانید از تمامی این جاذبه ها نهایت لذت را ببرید. یکی از جاذبه هایی که در این شهر توجه شما را به خود جلب می کند موزه هنر معاصر است تفریحاتی که برای گردشگران در این شهر ارائه می شود تفریحات بسیار متعددی است و از جمله آن می توان به ارکستر سالن تئاتر ملی اشاره کرد که بازدید از این ارکستر می توانید تجربه ای خاص و لذت بخش برای شما عزیزان باشد.

مکان های گردشگری کاستاریکا

آتشفشان آرنال

این آتشفشان در استان الجولا قرار دارد و یکی از مکان های دیدنی کاستاریکا است ارتفاع این آتشفشان 5000 فوت می باشد و قدمتی طولانی دارد. تحقیقات نشان می دهد که قدمت این آتشفشان به 7500 سال پیش بر می گردد جالب است بدانید که این آتشفشان به عنوان یکی از جوان ترین آتشفشان های در دنیا شناخته می شود. در سال 1968 با فروان آن شهر زیبای تاباکون از بین رفت و سه دهانه در آن ایجاد شده است. در حال حاضر این آتشفشان غیر فعال می باشد ولی در سال 2010 به عنوان آتشفشان فعال در دنیا از آن یاد می شود حوزه آبخیز با اهمیتی که بخش دریاچه مخزنی این آتشفشان وجود دارد محلی برای تولید برق می باشد. این آتشفشان همانند یکی از مکان های دیدنی آلاسکا و جاذبه های تماشایی این منطقه سردسیر می باشد که می تانید از آن ها دیدن کنید.

ببینید: معرفی شهرهای زیبا و دیدنی مکزیک

رودخانه سلست

از دیگر جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی کاستاریکا می توان به این رودخانه پر آب و زیبا اشاره کرد رودخانه ای که جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای زیبایی را در خود جای داده است این رودخانه جزو پارک ملی است رنگ فیروزه ای آن بسیار خیره کننده و چشم نواز است. در این پارک جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارند که از جمله آن ها می توان به آبشارهای کوچک و بزرگ اشاره کرد چشمه های آب گرم نیز بخش های دیگری از این رودخانه هستند. جالب است بدانید این رودخانه عظیم از اتصال دو رودخانه مهم سور و بوناویستا ایجاد شده است مقداری از آب های این دریاچه دارای خاصیت اسیدی است و ذرات آلومینوسیلیکات در آن دیده می شود.

کشور کاستاریکا یکی از مکان های دیدنی قاره آمریکا است و بهترین جاذبه های توریستی آن می باشد که دارای چشم اندازهای طبیعی و منحصر بفردی است ولی جاذبه های کشور آمریکا تنها به این منطقه ختم نمی شوند و علاقه مندا نمی توانند با جاذبه های بیشتر در آمریکا آشنا شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو