رونمایی آنلاین از جدیدترین محصولات هوآوی در ایران

منبع: فوت و فن

67

1399/4/1

13:57


رونمایی آنلاین از جدیدترین محصولات هوآوی در ایران

چهارشنبه ۴ تیر ماه، تنوعی از محصولات جدید و متفاوت هوآوی که به‌زودی وارد بازار ایران می‌شوند طی مراسمی آنلاین، رونمایی خواهد شد.

 

هوآوی ‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی دنیا، علاوه بر گوشی‌های هوشمند محصولات دیگری مانند لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و… نیز تولید می‌کند که هر کدام از این محصولات سالانه رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.

به زودی تعدادی از محصولات جدید هوآوی برای حضور در بازار ایران رونمایی خواهند شد. این رویداد به دلیل مشکلات مربوط به گسترش ویروس کرونا به صورت پخش زنده و استریم آنلاین برگزار می‌شود و در تاریخ چهارشنبه مورخ ۴ تیر در محل هتل اسپیناس پالاس به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

در این رویداد آنلاین از چند محصول جدید هوآوی از جمله گوشی پرچمدار Huawei P40 pro، گوشی Huawei Nova 7i، سری لپ‌تاپ‌های جدید هوآوی و تبلت پرچمدار Huawei Matepad Pro برای بازار ایران رونمایی شود.

علاقه‌مندان به اکوسیستم هوآوی، در آینده نزدیک می‌توانند به جدیدترین محصولات هوآوی علاوه بر گوشی‌های هوشمند نیز دسترسی داشته باشند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را از طریق صفحه آپارات http://bia2safa.net/goto/web/url/1732614  در روز چهارشنبه ۴ تیر ماه، ساعت ۲۰:۰۰ تماشا کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو