معمای جسد سوخته زن ناشناس

منبع: سیمرغ

86

1399/4/1

16:19


معمای جسد سوخته زن ناشناس

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران تحقیقاتی را در رابطه با قتل مرموز زنی ناشناس که جسدش در خیابان پیدا شده است، آغاز کردند

قتل مرموز زنی ناشناس که جسدش در خیابان پیدا شد

به گزارش خبرنگار ما ساعت 10:10 صبح روز پنجشنبه هفته گذشته مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از کشف جسدی خبر داد و گفت: من در بزرگراه شهید باقری در تردد بودم. انتهای بزرگراه بنزین تمام کردم. از ماشین پیاده شدم تا دنبال بطری بگردم و بتوانم بنزین بگیرم. حین جست‌وجو جسدی را کنار یک پل عابرپیاده مشاهده کردم. کارآگاهان بعد از اطلاع از این موضوع راهی محل حادثه شدند و جسد سوخته زنی را مشاهده کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد این زن لباس بیرون بر تن داشت و احتمال اینکه با پای خودش به قراری مرگ‌بار رفته بود مطرح شد. علاوه بر این معلوم شد این زن که 30 تا 35 سال دارد، 48 ساعت قبل از کشف جسد جان باخته بود. کارآگاهان همچنین مشاهده کردند مقتول دو رشته گردنبند و یک انگشتر طلا دارد که سرقت نشده است. این‌گونه بود که فرضیه قتل توسط فردی آشنا و با انگیزه شخصی مانند انتقام‌جویی مطرح شد و پلیس به این نتیجه رسید قاتل یا قاتلان برای ازبین‌‌بردن سرنخ‌ها و همچنین شناسایی‌نشدن هویت قربانی جسد را به آتش کشیده‌اند.

آنها جسد را در منطقه‌ای رها کرده بودند که محل تجمع افراد معتاد بود. کارآگاهان در جست‌وجوهای میدانی خود چهار گلوله و تکه‌ای شکسته از یک کلت کمری را نیز پیدا کردند. در نهایت جسد برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی فرستاده شد. همچنین متخصصان پزشکی قانونی مأموریت یافتند درباره فشنگ‌ها و قطعه سلاح کمری تحقیق کنند. علاوه بر این کارآگاهان در تلاش هستند تا با بررسی پرونده افراد مفقودشده این موضوع را روشن کنند که آیا در چند روز اخیر ناپدیدشدن زنی که مشخصاتش با مقتول ناشناس همخوانی داشته باشد، گزارش شده است یا خیر. بنا بر‌ این گزارش تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه شرق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو