کشف هاردی با اطلاعات مهم از دفاتر نیازآذری

منبع: برترین ها

105

1399/4/1

17:23


نماینده دادستان در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده، گفت: دادسرا در فرآیند تحقیقات مقدماتی و کشف جرم در مورد اتهامات همه متهمان از جمله متهم منصوری بررسی‌های موثر را انجام داده و مستندات فراوانی را تحصیل کرده است لذا نبود متهم منصوری از نظر دادسرا هیچ خللی بر روند دادرسی پرونده ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: نماینده دادستان در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده، گفت: دادسرا در فرآیند تحقیقات مقدماتی و کشف جرم در مورد اتهامات همه متهمان از جمله متهم منصوری بررسی‌های موثر را انجام داده و مستندات فراوانی را تحصیل کرده است لذا نبود متهم منصوری از نظر دادسرا هیچ خللی بر روند دادرسی پرونده ایجاد نمی‌کند.

«قهرمانی»، نماینده دادستان:

وکیل متهم در جلسه امروز دادگاه از نمایش فیلم تکنیکی سخن گفت؛ در اینجا باید متذکر شوم که ما آن فیلم را به عنوان ادله جرم به کار نبردیم، بلکه، چون آقای طبری گفت آن زمین دیمی است به اذهان چنین القا شد که یک بیابان است حال آنکه ما نشان دادیم که این زمین به تعبیر آقای طبری دیمی دارای چه تصاویر لوکس و چشم نوازی می‌باشد و در حاشیه دریا است؛ البته فیلم‌های بیشتری نیز وجود دارد.

متهم طبری سال ۸۹ یک میلیارد به نیاز آذری می‌دهد که همان نیز مظنون به پولشویی است.

ملک در زمان واگذاری کاربری زراعی داشته، اما اگر زراعی بوده چرا در این ملک ویلای لوکس ساخته شد که این یک جرم دیگر است و بر اساس کدام مجوز بوده است؟

خواهشم این است در خصوص یک و نیم میلیارد تومان، وکیل متهم طبری، پرونده را بخواند ما تمام حساب‌ها را درآوردیم. متهم طبری در سال ۸۹ یک میلیارد به حساب ابراهیم غفاری که کارمند نیاز آذری بود ریخت. روی هوا نمی‌توان حرف زد.

ما اسناد را بررسی کردیم و در دفاتر نیاز آذری هاردی با اطلاعات خوبی به دست آوردیم. در اسناد مالی نیاز آذری پرونده‌ای در خصوص طبری وجود دارد. حساب چک‌ها را درآوردیم که گفتند وصول کردیم و داده‌ایم به متهم طبری. پول‌ها را به صورت نقدی به متهم طبری در دفترش تحویل می‌دادیم و همه چک‌ها وصول شده است.

۵۰۰ میلیارد تومان ملک در پرونده نیاز آ‌ذری وجود دارد. او ۳ هزار سند به نام دیگران داشته است. تا الان نیاز آذری ۱۷۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو