عاملان قتل طلافروش خاشی دستگیر شدند

منبع: برترین ها

113

1399/4/1

20:57


دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران جان بر کف نیروی انتظامی و عوامل امنیتی چهار نفر از عوامل سرقت از طلافروشی و قتل صاحب آن در این شهرستان پس از ۴۵ روز دستگیر شدند.

ایسنا: دادستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران جان بر کف نیروی انتظامی و عوامل امنیتی چهار نفر از عوامل سرقت از طلافروشی و قتل صاحب آن در این شهرستان پس از ۴۵ روز دستگیر شدند.

رضا حکمتیان افزود: در ماه رمضان امسال، از یک طلافروشی در خاش، سرقت شد و صاحب آن، یامین شهنوازی که جوانی ۲۴ ساله بود، در جریان سرقت به قتل رسید.

وی بیان کرد: پس از مدت ها کار کارشناسی، نیروی انتظامی این افراد را شب گذشته دستگیر کرد.

وی از تلاش های و پیگیری های شبانه روزی و پایش اطلاعاتی عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان و استان قدردانی کرد و اظهار داشت: هم اینک این افراد شرور و مخلان نظم و امنیت تحویل مقامات استانی شده اند و امیدواریم در کمترین زمان شاهد برخورد با آنها باشیم.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز گفت: دغدغه مهم شهروندان و مسئولان در مجموعه شورای تامین تلاش برای دستگیری عاملان نا امنی و به مجازات رساندن مخلان نظم و امنیت بود که خوشبختانه شب گذشته شاهد به ثمر نشستن تلاش ها و مقبولیت دعای مردم بودیم و به فضل پروردگار قاتلان طلافروش خاش به همت نیروی پرتوان انتظامی دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی اظهار داشت: بارها و بارها در فضای مجازی و محافل عمومی و اجتماعی مسئولان شهرستان زیر نقد فعالان اجتماعی قرار داشتند و مردم منطقه این موضوع را دنبال می کردند و هم اینک پیگیری ها نتیجه داد و عوامل نا امنی دستگیر شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو