جاسوس جدید اسرائیل در لبنان شناسایی شد

منبع: برترین ها

70

1399/4/2

02:50


سرویس امنیتی لبنان اعلام کرد، یکی از فعالان اجتماعی را چند روز پیش به همراه برادرش به اتهام تماس با اسرائیل دستگیر اما برادرش را روز بعد از دستگیری آزاد کرده است.

اعتمادآنلاین: سرویس امنیتی لبنان اعلام کرد، یکی از فعالان اجتماعی را چند روز پیش به همراه برادرش به اتهام تماس با اسرائیل دستگیر اما برادرش را روز بعد از دستگیری آزاد کرده است.

رسانه‌های لبنانی خبر دادند، «کنده الخطیب» از فعالان اجتماعی و فضای مجازی لبنان است که پیش از دستگیری در صفحات خود در فضای مجازی علیه میشل عون رئیس‌جمهور لبنان انتقادات شدیدی مطرح کرده بود اما سرویس‌های امنیتی تاکید کردند دستگیری او به دلیل ارتباطش با دشمن صهیونیستی و سفر مخفیانه به فلسطین اشغالی بوده و ارتباطی به فعالیت‌هایش در فضای مجازی ندارد.

جاسوس جدید اسرائیل در لبنان شناسایی شد

یک منبع آگاه امنیتی لبنانی به روزنامه الاخبار لبنان گفت: سرویس امنیتی دلایل متقنی راجع به ارتباط این زن با اسرائیل دارد و این فرد اطلاعاتی را در اختیار اسرائیلی‌ها قرار داده است.

با این حال منبع مذکور حاضر نشد در مورد نوع این اطلاعات توضیحات بیشتری ارائه دهد.

گفتنی است الخطیب ۲۴ساله فارغ‌التحصیل رشته ادبیات انگلیسی و ترجمه است و در این رشته تدریس می‌کند. او از جمله افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی بوده و از جمله شخصیت‌های معروف طرفدار سعد حریری رهبر جریان المستقبل و نخست‌وزیر سابق لبنان محسوب می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو