طرز تهیه فراید چیکن، پخت مرغ مجلسی به سبک ایتالیایی ها

منبع: آرگا

116

1399/4/2

11:32


در این مقاله به طرز تهیه فراید چیکن خوشمزه با ظاهری متفاوت پرداخته ایم، فراید چیکن در واقع پخت مرغ به روش ایتالیایی است که در سس می خوابانند و طعم جادویی به آن می بخشند.

هر منطقه چه کشور و یا حتی در بخش کوچکتر استان و شهر آداب غذایی متفاوتی دارد، پخت غذا  در هر منطقه روشی متفاوت دارد، یکی از پر طرفدارترین خوراکی ها مرغ پخته شده به روش های متنوع می باشد، در کشور ایتالیا مرغ را به شیوه ای جالب و خوشمزه تهیه می نمایند که به آن فراید چیکن می گویند.

 معمولا هنگام مهمانی به دنبال غذاهایی می گردیم که هم خوشمزه باشند و هم از ظاهری زیبا و شیک برخوردار باشند، اما اغلب با لیست غذاهایی تکراری روبرو می شوید، چه بهتر که این برنامه غذایی خود را غذاهای جدید و بینظیر سایر کشورها به روز نمایید، یکی از این غذاها که البته در این مقاله مورد توجه قرار گرفته است و پیشنهاد می شود؛ فراید چیکن می باشد، فراید چیکن روش متفاوت و جالبی از طبخ مرغ به سبک ایتالیا می باشد.

طرز تهیه فراید چیکن خوشمزه و لذیذ

مواد مورد نیاز

  • ۱ حبه سیر
  • ۵۰۰ گرم مرغ قطعه شده
  • ۱ پیمانه خامه
  • ۱ عدد پیاز
  • ۳ قاشق غذاخوری آبلیمو
  • نصف عدد فلفل دلمه ای
  • مقدار نیاز روغن و آرد
  • میزان نیاز نمک دریایی

طرز تهیه فراید چیکن خوش طعم و مجلسی

طبخ مرغ به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد، یکی از روش های پخت مرغ به روش سوخاری در ایران است ، ایتالیایی ها مرغ را به روشی متفاوت و خیلی خوش طعم می پزند که به این غذا فراید چیکن می گویند و بسیار هم محبوب و لذیذ می باشد، در واقع فراید چیکن همان مرغ سوخاری خودمان است.

در اولین مرحله از طرز تهیه فراید چیکن سیر و فلفل و فلفل دلمه ای را ریز کرده، نمک و آبلیمو زده و قطعه های مرغ را به مدت ۲-۳ ساعت در این ترکیب بخوابانید.

طرز پخت فراید چیکن مرغ خوشمزه سوخاری ایتالیایی

پس از آن برای ۲ ساعت قطعه های مرغ را درون خامه قرار داده و سپس به آرد آغشته نموده و درون تابه ای با روغن زیاد می پزید.

فراید چیکن های لذیذ آماده ی میل نمودن است، می توانید این غذا را نوش جان نمایید.

اغلب همراه فراید چیکن قارچ و سیب زمینی سرخ شده میل می گردد که در صورت تمایل می توانید تهیه نموده و غذای خود را تزئین نموده و لذیذی طعمش را چندین برابر نمایید.

طرز طبخ فراید چیکن با طعمی استثنایی و منحصر به فرد

چه خوب است آشپزهای دوست داشتنی با فرهنگ غذایی و روش های طبخ و آشپزی مکان های مختلف آشنا شوند و برای  تنوع بخشیدن به برنامه ی غذایی خود بهترین آنها را انتخاب نمایند، آرگا این کار را انجام داده و در این مطلب طرز پخت فراید چیکن یک غذای خوش طعم و خوشمزه به روش ایتالیایی را انتخاب نموده و آموزش داده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو