تزیین کیک خانگی با خامه با ۲۲ ایده جذاب و بسیار زیبا

تزیین کیک خانگی با خامه با ۲۲ ایده جذاب و بسیار زیبا


منبع: آرگا

928

1399/4/2

12:23


در این مطلب انواع ایده های خلاقانه و جالب برای تزیین کیک خانگی با خامه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل تزیینات بتوانید کیک های خانگی را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید.

دیزایین کیک خانگی با خامه از انواع روش هایی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه کدبانوها قرار گرفته است و شما می توانید از این ایده برای تزیینات انواع کیک خانگی استفاده کنید.

برای تزئین کیک خانگی ایده های جالب و متفاوتی وجود دارد و شما می توانید با کمک خامه و ژله های رنگی و شکلات های رنگی و انواع میوه ها و خمیر فوندانت کیک ها را به زیبایی تزئین کنید که در میان این ایده ها تزیینات کیک با خامه پرطرفدار و محبوب تر است.

ایده هایی برای تزیین کردن کیک تولد

ایده هایی برای تزیین کیک خانگی با خامه

اگر شما تمایل دارید کیک خانگی با تزیینات زیبا و متفاوتی داشته باشید بهتر است از خامه برای دیزایین کیکی که پخته اید استفاده کنید. می توانید خامه را به صورت سفید برای کیک استفاده کنید همچنین می توانید با کمک رنگ های خوراکی مختلف خامه را به رنگ دلخواه خود در آورید و از آن برای تزئین کردن کیک استفاده نمایید. در ادامه انواع مدل های متفاوتی از دیزان کیک با خامه را مشاهده خواهید کرد.

تزیین زیبا و شیک کیک با خامه

تزیین کیک خانگی با کمک خامه

می توانید برای دیزایین کیک خانگی از خامه و ژله استفاده کنید که کیک ها با این مدل تزئین خاص و جالب می شوند. توجه داشته باشید که تزئین کیک با ژله و خامه می تواند باعث ایجاد طعم بهتر کیک شود می توانید از ترکیب ژله رنگی و خامه سفید برای دیزایین کیک خانگی استفاده نمایید که این مدل تزئین جذابیت خاصی را به کیک های تولد و کیک هایی که به مناسبت های خاص پخته شده اند می بخشد. همچنین می توانید برای تزیینات کیک های خانگی از خامه و شکلات های رنگی و ترافل های رنگی و … استفاده نمایید که این مدل تزیینات نیز در عین سادگی زیبایی خاص خودشان را دارند.

تزیین کیک تولد خانگی

تزیین زیبا و جالب کیک تولد

تزیین کیک خانگی با خامه

تزیین جالب و خلاقانه کیک تولد خانگی

تزیین روی کیک با خامه

تزیین کیک خانگی با خامه

تزیین کیک با ایده های جالب و خلاقانه

تزیین زیبا و جذاب کیک تولد

تزیین کیک با خامه و ژله

تزیین کیک خانگی ساده با خامه

تزیین کیک خانگی با میوه

تزیین کیک با خامه و میوه یکی از انواع ایده های ساده و خلاقانه است و اگر شما به تازگی کار تزیین کیک را شروع کرده اید می توانید با کمک خامه روی سطح کیک را بپوشانید سپس میوه های فصل نظیر توت فرنگی و هلو و کیوی و … را به زیبایی برش دهید و روی سطح کیک را با کمک این میوه ها تزیین نمایید. توجه داشته باشید که چیدن میوه ها روی سطح کیک از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است در هنگام چیدن برش های میوه روی کیک حساسیت لازم را به خرج دهید.

تزیین زیبا و خلاقانه کیک با خامه

تزیین زیبا و ساده کیک با خامه

تزیین کیک با میوه و خامه

تزیین کیک خانگی ساده

تزیین زیبا و فانتزی کیک تولد

تزیین جذاب و فانتزی کیک تولد

تزیین کیک با توت فرنگی و خامه

تزیین کیک با میوه

روش هایی برای تزیین کیک تولد

تزیین کردن کیک تولد با میوه و خامه

مدل تزیین کیک با ژله

تزیین کیک با روکش ژله یکی از تزیینات جذاب و متفاوت است که می توانید در منزل این کار را به راحتی انجام دهید، استفاده از ژله علاوه بر اینکه طعم خوشمزه ای به کیک می دهد در زیبایی ظاهر کیک نیز تاثیر فوق العاده ای دارد، حال می توانید با انواع طعم های مختلف ژله ها و با سلیقه خودتان کیک را تزیین کنید و لذت ببرید. ایده های متنوعی برای دیزاین کیک با ژله وجود دارد که در زیر علاوه بر مشاهده تصاویری از این نوع تزیینات شکیل با برخی نکات در این زمینه نیز آشنا می شوید.

مدلهای زیبایی از تزیینات کیک خانگی

در صورتی که تمایل دارید از روکش ژله ای در وسط کیک استفاده کنید، می توانید دور تا دور کیک را به دلخواه خود تزیین کرده و سپس برای قسمت وسط کیک، ژله استفاده کنید.

همچنین می توانید کیک را به صورت ساده نگه دارید و برای داخل آن نیز خامه به کار نبرید، فقط روی آن را ژله بریزید.

تزیینات جذاب کیک خانگی

به منظور نیم بند شدن ژله بهتر است، آن را در دمای محیط منزل نگه دارید تا خنک شده و به مدت زمان اندکی پس از رسیدن به دمای محیط، در حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید. توجه داشته باشید که در صورت سفت شدن ژله نمی توان آن را برای تزیین کیک استفاده کرد. اکنون در اینجا می توانید نمونه هایی از مدل تزیینات کیک با ژله را ملاحظه کنید.

تزیینات زیبای کیک خانگی

تزیین کیک خانگی با شکلات

تزیینات خوشمزه کیک خانگی

تزیین کیک خانگی مدل قلبی

تزیینات جدید کیک خانگی

تزیینات کیک خانگی

مدل های دیگری از تزیینات کیک خانگی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، روش های متنوعی از جمله استفاده از خامه، ژله، میوه، شکلات و … برای تزیین کردن کیک تهیه شده در منزل وجود دارد که تصاویری از این مدل تزیینات را در بالا مشاهده کردید، اکنون نمونه های جدید دیگری از انواع تزیین کیک خوشمزه و خانگی، برای استفاده در مناسبتهای مختلف خانوادگی و دوستانه گردآوری کرده ایم که در این قسمت، توجه شما عزیزان را به تماشای این تصاویر دیدنی جلب می نماییم.

تزیین کیک خانگی زیبا و مجلسی

تزیینات جذاب کیک خانگی

تزیینات کیک خانگی با ایده زیبا

تزیینات مجلسی کیک خانگی

تصاویری از تزیینات کیک خانگی

شکیل ترین تزیینات کیک خانگی

زیباترین تزیینات کیک خانگی

انواع تزیینات کیک خانگی

جدیدترین تزیینات کیک خانگی

مدل تزیینات کیک خانگی

تزییناتی شکیل برای کیک خانگی

در این مطلب انواع مدل های تزیین کیک با خامه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و این مدل تزیینات مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو