معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان

منبع: نمناک

178

1398/4/12

09:30


آموزشگاه های زبان زیادی در سطح شهر مشغول به فعالیت هستند اما معیار انتخاب آموزشگاه زبان خوب باید بر چه اساسی باشد ؟ ما شما را راهنمایی می کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان خوب این ویژگی ها را دارد !

همانطور که می دانید آموزشگاه های زبان زیادی در سراسر تهران و ایران وجود دارند و هر کدام نیز خدمات مختلفی را ارائه می دهند. اما وقتی پای ثبت نام به میان می آید، این سوال در ذهن تمام زبان آموزان مطرح می شود که کدام آموزشگاه از همه بهتر است؟

یک آموزشگاه زبان خوب از عوامل مختلفی تشکیل می شود و این عوامل تنها به استخدام مدرسین و مربیان با تجربه کفایت نمی کند. مسیر آموزشگاه، شهریه ها، فضای آموزشگاه، امکانات و میز و صندلی ها، ابزار آموزشی، پیگیری مشاورین و برخورد کارمندان همگی روی کیفیت یک آموزشگاه تاثیر می گذارند.

آموزشگاه زبان

اما یک آموزشگاه زبان خوب دقیقا چه ویژگی هایی دارد؟

این نکته به معیارهای شما نیز بستگی دارد. برخی از افراد اصلا به محیط آموزشی اهمیت نمی دهند و کیفیت علمی مطالب برایشان در اولویت قرار دارد و برخی از افراد نیز فضای آموزشگاه، امکانات و عوامل دیگر برایشان مهم است. برای تشخیص این نکات به زمان زیادی نیاز ندارید.

معمولا از همان دقایق اول می توانید کیفیت خدمات یک آموزشگاه خوب را تشخیص دهید. برای مثال، اولین کاری که می کنید ورود به سایت آن آموزشگاه است.  ظاهر سایت حرف های زیادی برای گفتن دارد. برای مثال سرعت بارگزاری سایت چقدر سریع است؟ چه اطلاعاتی در آن به چشم می خورد و چه مقالات علمی ای در آن به انتشار رسیده است؟ وجود یک سایت کامل، تا حدی می تواند نشان دهنده ی کیفیت خوب آموزشگاه باشد. 

همچنین، بعد از پر کردن فرم مشاوره از سرعت پیگیری می توانید بفهمید کادر آموزشی آموزشگاه چقدر به نیاز شما به عنوان یک زبان آموز اهمیت می دهند و چقدر ثبت نام شما در آموزشگاه برای آن ها مهم است. برای مثال مشاورها چه اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهند و چقدر برایتان اهمیت قائل می شوند؟ آیا برخورد خوبی دارند یا با بی حوصلگی و اطلاعات ناقص سعی می کنند شما را به آموزشگاه بکشانند؟ تمام این موارد از جمله نکاتی است که  با نام «مشتری مداری» در یک آموزشگاه زبان یاد می شوند. (این نکته را نیز به یاد داشته باشید که مشتری مداری فقط مخصوص فروشگاه ها و مغازه دارها نیست).

فضای آموزشگاه هم از اهمیت بالایی برخوردار است. طبیعتا اگر سعی کنید در آموزشگاهی ثبت نام کنید و از بیرون کلاس هایش دائم صدای زنگ تلفن، صحبت، سروصدا، خنده و ... به گوش برسد، آرامش و تمرکز شما از بین می رود. همچنین سیستم خنک کننده یا گرمایشی، میز و صندلی ها، تمیزی اتاق ها و نور کافی برای مطالعه اهمیت زیادی دارد. چراکه اگر پایتان را در کلاسی که سقف یا دیوارش ترک برداشته بگذارید و روی صندلی های قژقژی پر سروصدایش بنشینید، طبیعتا حواستان از این همه بهم ریختگی پرت می شود و انگیزه ی شما به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.

چون شما برای این هزینه می کنید که در محیط مناسبی زبان بیاموزید و حواستان به جای پوسترهای آموزشی، به کنده کاری و یادگاری روی میز و دیوار پرت نشود. 

البته کنار تمام این موارد، مهم ترین بخش یک آموزشگاه زبان، بهره گیری و استخدام  بهترین اساتید است. لهجه و تلفظ اشتباه مدرس نه تنها جملات را به شکلی غلط در ذهنتان ثبت می کند، بلکه نشان می دهد آموزشگاه به خاطر صرفه جویی در هزینه ها، از اساتید بهتر و حرفه ای تر استفاده نکرده است. 

یک آموزشگاه زبان خوب، میزان رضایت زبان آموزان نسبت به مدرسین را می سنجد و بر همان اساس، از بهترین اساتید استفاده می کند تا سطح علمی آموزشگاه را در بهترین سطح نگه دارد. منطق و  اساس کار آموزشگاه زبان ایرانمهر نیز به همین ترتیب است.

آموزشگاه زبان ایرانمهر، با 20 شعبه در استان تهران و 2 شعبه در استان البرز امکان دسترسی و ثبت نام در کلاس ها را برای تمام زبان آموزان فراهم کرده است. به محض ورود به سایت ایرانمهر، بخش های مختلفی می بینید که یکی از آن ها بخش پر کردن فرم مشاوره رایگان است. با پر کردن و ارسال این فرم، مشاورین ما در مدت زمان کوتاهی با شما تماس می گیرند و در قالب مشاوره ای  جامع و کامل، به تمام سوالاتتان پاسخ می دهند. در بخش های دیگر سایت می توانید مقالات آموزشی  سرگرمی یا آدرس پیج اینستاگرام را نیز پیدا کنید و از طریق آن ها به صورت رایگان هر مطلب و نکته ای را که می خواهید یاد بگیرید و به مطالعه بپردازید. 
 
در این آموزشگاه، پرکاربرد ترین زبان ها از جمله انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و فرانسه  آموزش داده می شود. آموزش در دوره ها و رده های سنی مختلف برگزار می شود و در صورت تمایل می توانید هر دوره را به صورت خصوصی هم آموزش ببینید. 
 
همچنین در این آموزشگاه کلاس های تربیت مدرس از جمله دوره ی تیسول (TESOL) نیز برگزار می شود که به شما کمک می کند معتبرترین مدرک آموزش زبان انگلیسی را اخذ کنید و به کمک آن در ایران یا حتی کشورهای خارجی به تدریس بپردازید.

آموزشگاه زبان خوب و وِیژگی های آموزشگاه زبان خوب در تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو