عکس/ شکنجه زن جوان توسط همسر ۸۳ ساله‌اش

105

1399/4/3

14:41


عکس/ شکنجه زن جوان توسط همسر ۸۳ ساله‌اش

سلامت نیوز: پیرمردی که چند روز پیش همسر جوانش را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، از سوی پلیس بازداشت شد.

به گزارش سلامت نیوز، «شهروند» در ادامه نوشت: این شوهر ‏‏هشتادوسه‌ساله در اقدامی خشن زن جوان بیست‌وهشت‌ساله‌اش را با چوب به باد کتک گرفته بود. شدت جراحات وارد شده به این زن جوان به ‏حدی بود که برای مداوا و درمان در بیمارستان بستری شد. «مژگان مهدوی» ظهر روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شده و از ‏سوی دیگر پلیس هم از دستگیری شوهر خشن با حکم قضائی و انتقال او به زندان خبر داده است. علت این درگیری اختلافات ‏خانوادگی و مشاجره‌ای بوده که بین این زن و شوهر درگرفته است. اما خانواده این زن جوان می‌گویند پیش از این هم بارها از ‏سوی همسرش کتک خورده و حتی چند بار هم از سوی شوهرش در خانه زندانی شده است‎.

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار ظهر دیروز به رسانه‌ها اعلام کرد زن جوان به دلیل خوب کارنکردن در ‏مزرعه و باغ همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که در این حادثه پیرمرد سالخورده با چوب دستی و لوله پلاستیکی ‏ضربات شدیدی را به بدن و صورت همسرش وارد می‌کند.

آن طور که این مقام انتظامی می‌گوید با هماهنگی‌های انجام‌شده از ‏سوی مقامات قضائی پیرمرد ضارب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد و درحال حاضر هم با ‏صدور قرار بازداشت، روانه زندان شده است‎.

روز جمعه در میانه جنایت‌های تکان‌دهنده آبادان و کرمان خبر این حادثه دلخراش هم رسانه‌ای شد. ظاهرا درگیری بین زن و ‏شوهر تا جایی پیش رفته که زن جوان از ترس جانش از خانه فرار می‌کند و به خانه همسایه‌ پناه می‌برد و بعد هم به دلیل شدت ‏جراحت به بیمارستان رودبار منتقل می‌شود.

کادر درمانی هم بلافاصله او را مورد معاینه قرار می‌دهند و بعد هم بستری می‌‏شود. برادر این زن در توضیح جزئیات بیشتر این حادثه می‌گوید: «خواهرم نمی‌تواند قدم از قدم بردارد. چندبار ‏از سر و ستون فقراتش عکسبرداری شد. به ما گفتند که شکستگی استخوان ندارد اما همه بدن او کبود است. دندان‌هایش هم به ‏شدت آسیب دیده، چشم و صورتش به‌حدی ورم کرده که اصلا نمی‌تواند جایی را ببیند. با این حال بیمارستان او را مرخص کرد ‏و الان هم پیش خودمان است‎.»

مژگان چند‌سال قبل با این مرد ازدواج کرد و با وجود اختلاف سنی زیاد صاحب یک پسر به نام اسماعیل شد. اسماعیل الان سه‌ساله است. آن طور که برادر مژگان می‌گوید اسماعیل هم همراه مادرش به خانه پدری آمده: «ما فقط طلاق خواهرم را می‌‏خواهیم. چون شوهرش دست بزن دارد، بارها او را کتک زده بود، می‌ترسم نوبت بعدی جنازه خواهرم از آن خانه بیرون ‏بیاید. ما وکیل گرفتیم و تا آخر پرونده هم پیگیر ماجرا هستیم. او باید تقاص رفتارش را با خواهرم پس بدهد. پدر و بقیه خانواده هم ‏همین تصمیم را دارند. البته هنوز هیچ‌کس از طرف او برای رضایت گرفتن به ما مراجعه نکرده. ولی ما به هیچ وجه رضایت ‏نمی‌دهیم‎.‎‏»‏

عکس/ شکنجه زن جوان توسط همسر ۸۳ ساله‌اش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو