در نشست عوامل مطرح شد؛ «سرباز» به دنبال مفهوم «خدمت» بود

منبع: سینما پرس

107

1399/4/3

15:19


سینماپرس: هادی مقدم‌دوست کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال «سرباز» در نشستی به بخشی از واکنش‌های مخاطبان نسبت به این مجموعه تلویزیونی اشاره کردند.

هادی مقدم دوست

سینماپرس: هادی مقدم‌دوست کارگردان و محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال «سرباز» در نشستی به بخشی از واکنش‌های مخاطبان نسبت به این مجموعه تلویزیونی اشاره کردند.

به گزارش سینماپرس، نشست رسانه‌ای عوامل سریال «سرباز» امروز سه‌شنبه سوم تیر با حضور محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده، هادی مقدم دوست کارگردان، علی عامل هاشمی نیما شعبان‌نژاد و جواد خواجوی بازیگران سریال برگزار شد.

مقدم‌دوست در ابتدای این نشست با اشاره به گفتگوی تلفنی با مخاطبان سریال در روابط عمومی سازمان صداوسیما پیش از برگزاری نشست مطرح کرد: مواردی را که پیش از این هم شنیده بودیم در این گفتگوها مطرح می‌شد. یکی از موارد عمده‌ای که درباره آن‌ها حرف می‌زدند نقش راوی در سریال بود که نسبت به آن غریبگی و ناآشنایی داشتند. مواردی هم بود که احساس رضایت داشتند. محتوای کار و روند تغییر و تحول کاراکترها و بهبود روابط شخصیت‌ها به خصوص زوج اصلی هم مورد توجه قرار گرفته بود و نسبت به آن احساس رضایت داشتند.

وی افزود: این سریال از حیث محتوا مفهوم «خدمت» را در نظر داشت، یکی از اسامی مترادف سربازی، خدمت است. عمده‌ترین مفهوم مدنظر در این سریال همین مفهوم خدمت بود و سعی کردیم در این منظومه کار کنیم. قبل از دوران سربازی هم مفهوم خدمت در کار وجود داشت و این موضوع قصه و نوع روایت را شکل می‌داد.

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سریال نیز گفت: این سریال به لحاظ فرم از دیگر سریال‌های که مردم می‌دیدند، پیروی نمی‌کرد. مردم را فقط به یک نوع کار نمایشی عادت داده بودیم و در این کار هم هرچه پیش رفتیم بیشتر عادت کردند.

وی ادامه داد: امروز خانمی از یزد امروز تماس گرفت و برایش جالب بود که سکانس به سکانس سریال حرف داشت و روان شناسانی شده بود. چندین نفر از مخاطبان هم توقع داشتند یحیی آخر سریال شهید شود و فکر می‌کردند کسی که خدمت رسانی به مردم را سبک زندگی‌اش قرار داده، باید شهید شود.

این گزارش در حال تکمیل است…

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو