گلزنی دوباره رونالدو ؛ کریستینا با پنالتی آشتی کرد!

منبع: ستاره

68

1399/4/3

17:32


کریستیانو رونالدو در دومین بازی پساکرونا برای یوونتوس گلزنی کرد، گلی که در دیدار دیروز یووه مقابل بولونیا توسط او از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

ستاره | سرویس اخبار - یوونتوس دیشب موفق شد با پیروزی 2-0 مقابل حریفش بولونیا که با گلهای رونالدو و دیبالا بدست آمد جایگاه خود در صدر جدول سری آ را محکم‌تر کند. رونالدو که در اولین بازی پساکرونای یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا با انتقادهای زیادی مواجه شده بود در این بازی موفق به گلزنی شد تا فشارها روی او و سرمربی‌اش ساری کاسته شود.

اما گلی که دیروز در نیمه اول بازی توسط رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید برای او مزیت دیگری هم داشت. این گل از روی نقطه پنالتی باعث شد فشارهای مضاعفی که اخیرا در مورد عملکرد او در ضربات پنالتی وارد شده بود هم کاهش پیدا کند. فشارهایی که به از دست دادن پنالتی در بازی با میلان و  شکست یوونتوس از ناپولی در ضربات پنالتی در کوپا ایتالیا اشاره داشت.

 

گلزنی دوباره رونالدو ؛ کریستینا با پنالتی آشتی کرد!

 

 بعد از آنکه در فینال کوپا ایتالیا، یاران رونالدو در دیدار مقابل ناپولی کارشان به ضربات پنالتی کشیده شد ولی بعد از رد و بدل شدن چهار ضربه توسط هر دو تیم، کار به ضربه پنجم کشیده نشد و ناپولی موفق شد بازی را به سود خود پایان دهد، موجی از انتقادها به سوی رونالدو سرازیر شد که او را متهم می‌کرد منتظر مانده تا پنالتی پنجم تیمش را بزند و قهرمانی را به نام خود تمام کند. درحالیکه اگر زودتر پنالتی می‌زد یووه می‌توانست قهرمان شود.

منتقدین رونالدو بعد از آن اشاره می‌کردند که او در بازی قبلی تیمش، یعنی در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا، مقابل میلان هم یک پنالتی حساس را به تیر دروازه کوبیده و نشان داده که رونالدو دیگر مثل سابق پنالتی‌زنی قهار نیست.

 

گلزنی دوباره رونالدو ؛ کریستینا با پنالتی آشتی کرد!

 

شاید به همین دلیل بود که فرصت گل کردن یک پنالتی در بازی دیشب برای کریستیانو اینقدر مهم بود. در دقیقه 20 بازی دیشب دی‌لیخت بعد از ارسال یک کرنر در محوطه جریمه بولونیا سرنگون شد. داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم داد که دنزویل بازیکن حریف عمدا باعث سرنگونی او شده و در نتیجه نقطه پنالتی را ن شان داد.

در آن لحظات هیچکس شک نداشت که ابرستاره پرتغالی پشت توپ خواهد ایستاد. منتقدین رونالدو احتمالا لحظه‌شماری می‌کردند تا با خراب شدن یک پنالتی دیگر، فوتبال او را پایان یافته تلقی کننند اما کریستیانو با اعصابی آرام و با آرامش کامل پشت توپ قرار گرفت و پنالتی‌اش را وارد دروازه بولونیا کرد تا نامش به عنوان ستاره‌ای که دو پنالتی پشت سر هم را از دست داده سر زبان‌ها نیفتد.

 

گلزنی دوباره رونالدو ؛ کریستینا با پنالتی آشتی کرد!

منبع: ورزش سه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو