جدیدترین قیمت گوشت قرمز، جگر و کله‌پاچه

منبع: برترین ها

58

1399/4/3

18:21


رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت ۹۹ هزار تومان، جگر خالص ۱۳۰ تا ۱۳۵ هزار تومان و کله پاچه نیز با قیمت ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در خرده‌ فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در حال حاضر گوشت گوسفندی با قیمت ۹۹ هزار تومان، جگر خالص ۱۳۰ تا ۱۳۵ هزار تومان و کله پاچه نیز با قیمت ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در خرده‌ فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

علی‌اصغر ملکی با بیان این‌که مغازه‌دار گوشت گوسفندی را کیلویی ۸۸ تا ۹۰ هزار تومان خریداری کرده و با ۱۰ درصد سود عرضه می کند، اظهار کرد: در حال حاضر شقه بدون دنبه گوسفندی حدود ۹۹ هزار تومان در خرده‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: گوشت گوسفندی نسبت به هفته‌های گذشته ارزان شده و کیلویی ۲۰ هزار تومان نیز نسبت به اسفندماه با کاهش قیمت مواجه شده است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی همچنین به وضعیت تقاضا نیز اشاره کرد و گفت: تقاضا برای خرید گوشت تا هفته گذشته کم بود اما این هفته خریدها بهتر شد.

ملکی همچنین به قیمت جگر و کله‌پاچه نیز اشاره کرد و افزود: مغازه‌دار جگر خالص را ۱۲۰ هزار تومان خریداری کرده و با ۱۰ درصد سود یعنی حدود ۱۳۰ تا ۱۳۵ هزارتومان به فروش می رساند. همچنین کله پاچه نیز با قیمت ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در خرده فروشی ها به مشتری عرضه می شود.

براساس مشاهدات میدانی شقه گوسفندی کیلویی ۱۰۲ هزار تومان، سردست کیلویی ۱۰۴ هزار تومان، راسته گوسفندی ۱۰۳ هزار تومان، ران گوسفندی ۱۲۰ هزارتومان و گوشت گوساله در خرده‌فروشی‌ها بسته به کیفیت از کیلویی ۸۰ تا ۱۰۸ هزار تومان به فروش می رسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو