دانلود مستند Okavango: River of Dreams 2019 – زیرنویس انگلیسی

منبع: دانلود ها

168

1399/4/3

18:46


دانلود مستند اوکاوانگو رودخانه‌ی رویاها – Okavango: River of Dreams 2019

انیمیشن-Okavango-River-of-Dreams-2019

مستند Okavango: River of Dreams 2019 روایتی جذاب و دیدنی را از دلتای اوکاوانگو برای‌مان تعریف می‌کند. این دلتا در بهشت آفریقای جنوبی قرار گرفته است و مناطقی بسیار سرسبز و خوش آب و هوا دارد. قرار است که به این سرزمین سفر کرده و طیف گسترده‌ای از موجوداتی را مشاهده کنیم که در هم‌زیستی کامل در کنار همدیگر قرار دارند و صحنه‌های جذابی را ایجاد می‌کنند. شیرهایی را می‌بینیم به تعقیب فیل‌ها می‌روند و چندین روز در طلب غذایی برای زنده ماندن هستند. اما این‌ها تنها روایت این دلتا نیستند و قرار است که به زندگی کروکدیل‌ها و تمساح‌ها نیز نگاهی بیندازیم. دلتای اوکاوانگو مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار کیلومتر مربعی دارد و از تالاب‌ها و نهرهای مختلفی تشکیل شده است. سوای حیات وحش پر ماجرایی که در این دلتا وجود دارد، طبیعت جذابی را می‌بینیم که نگاه کردن گوشه گوشه آن واقعا لذت بخش است.

مستند Okavango: River of Dreams 2019 منطقه‌ای را در قاره آفریقا به‌نمایش می‌گذارد که شاید هیچ رودخانه‌ای زیبایی و هیجان آن را نداشته باشد. لقب این منطقه به رودی شبیه شده است که به هیچ وقت به دریا نمی‌رسد. گردشگران زیادی سالانه به این منطقه مسافرت می‌کنند و در نتیجه کاملا شناخته شده است. کیفیت فیلم‌برداری عالی است و اسلوموشن‌های هیجان انگیزی از شیرها و تمساح‌ها خواهیم دید. اگر علاقه‌مند به حیات وحش و طبیعت هستید، در این سری جدید اتفاقاتی را خواهید دید که احتمالا تاکنون در هیچ مستندی مشاهده نکرده‌اید. هم‌زیستی متنوع‌ترین حیوانات در این منطقه زیبا است و حتی رفتارهایی از خودشان نشان می‌دهند که دقیقا مختص این دلتا با ویژگی‌های منحصربه‌فردش است. این منطقه جایگاهی برای شیرهایی است که برای زنده ماندن تلاش می‌کنند و در پهنه‌ی وسیع این رودخانه مدام به اطراف حرکت می‌کنند. به غیر از شیرها، شکارچیان دیگری هم وجود دارند که به همان اندازه ترسناک هستند، اما در یک قاب کلی، همه‌ی آن‌ها زیبایی طبیعت را به نمایش می‌گذارند.

info

Experience the wildlife of the Okavango Delta, an oasis and lush paradise in Southern Africa that connects a wide array of creatures. Lions chase elephants, who chase hippos, who chase crocodiles.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود زیرنویس انگلیسی هر سه قسمت

——————-

دانلود قسمت اول:    WEB-DL 1080p   |   WEBRip

دانلود قسمت دوم:    WEB-DL 1080p   |   WEBRip

دانلود قسمت سوم:    WEB-DL 1080p   |   WEBRip


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو