دانلود فصل اول انیمیشن The Casagrandes S01E14 (2019-2020)

منبع: دانلود ها

125

1399/4/3

19:19


قسمت چهاردهم از فصل اول اضافه شد

انیمیشن-The-Casagrandes-2019

نام انیمیشن: The Casagrandes

سال انتشار: ۲۰۱۹-۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، کوتاه، ماجراجویانه

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۲ دقیقه

کیفیت: HDTV 6CH 720p

وضعیت پخش: در حال پخش فصل اول…!

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن The Casagrandes درواقع اسپین آف Loud House 2016 محسوب می‌شود که با حضور شخصیت‌هایی نظیر رونی آن سانتیاگو به‌عنوان دختری که همراه با مادر و برادر بزرگ‌ترش بابی به شهری بزرگ نقل مکان می‌کند، پخش می‌شود و قرار است که در آن‌جا با خانواده اسپانیایی زبان خودشان دیداری داشته باشند. این انیمیشن یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که در ۱۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ در شبکه‌ی نیکلودئون شروع به پخش کرده است. این سری در واقع ادامه‌ی برای یکی از قسمت‌های مهم انیمیشن اصلی محسوب می‌شود که در آن خانواده به شهری بزرگ رفته و ماجراهای جدیدی را در آن‌جا آغاز می‌کنند. آن‌ها با دوستان جدیدی همچون سید چانگ آشنا می‌شوند و درمی‌یابند که خویشاوندان بیشتری از آن‌ها در این شهر زندگی می‌کنند. امکانات بی پایان این شهر سبب می‌شود که آن‌ها برای مدت زمان بیشتری ماندگار بوده و چالش بیشتری نیز در ادامه داشته باشند.

انیمیشن The Casagrandes همان فضای کمدی و خاص سری اصلی را با خود به‌همراه آورده است و طی آن شخصیت‌ها تلاش می‌کنند که با همسایه‌های دمدمی مزاج به‌خوبی رفتار کرده و شباهت‌هایی را برای معاشرت بیشتر با آن‌ها پیدا کنند. دوستان جدید آن‌ها گاهی مشکل آفرین می‌شوند و رونی درمی‌یابد که قضیه همین سادگی‌ها هم نیست. انیمیشن اصلی براساس زندگی پسری به‌نام لینکوین لود ساخته شده بود که همراه با ۱۰ فرزند دیگر در یک خانواده شلوغ زندگی می‌کردند. آن‌ها در این شهر تجربه‌های جدیدی کسب می‌کنند و می‌بینند که مردمان شهر و حتی خانواده خودشان چه تفاوت‌هایی با آن‌ها دارند. همین تفاوت‌ها سبب می‌شود که بچه‌های خانواده به سمت علایق مردمان شهر کشیده شده و دردسرهای زیادی در شهر ایجاد کنند. اگر علاقه‌مند به دنبال کردن سرنوشت شخصیت‌های موردعلاقه خود هستید، حتما این اسپین آف را دنبال کنید.

info

Spin-off of The Loud House (2016) featuring Ronnie Anne Santiago, a girl who moves to the big city alongside her mother and older brother Bobby, where she meets her extended Hispanic family.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو