آموزش ساخت کاردستی با باتری و خلاقیت های جالب با باتری ها

آموزش ساخت کاردستی با باتری و خلاقیت های جالب با باتری ها


منبع: آرگا

1,533

1399/4/3

21:33


برای مشاهده تصاویری از ساخت کاردستی با باتری با ایده های متنوع و نیز آموزش یک موتور الکتریکی ساده و ابتدایی با استفاده از باتری می توانید در ادامه این بخش همراه ما شوید.

با استفاده از باتری می توان از بسیاری از وسایل بی ارزش و بدون استفاده، وسیله های کاربردی و مفید درست کرد، ساخت قایق موتوری، چراغ قوه، فندک، چراغ خواب و غیره برخی از این کار دستی های کاربردی هستند؛ در ادامه می توانید با نمونه های دیگری از این خلاقیت ها آشنا شوید و بعد از یادگیری در منزل بسازید.

آموزش کاردستی موتور الکتریکی با باتری

با استفاده از یک باتری، آهن ربا و مقداری سیم مسی می توانید به راحتی و در کمترین زمان یک موتور الکتریکی در منزل بسازید، در مطالب پیشین ساخت انواع کاردستی با در نوشابه، کاردستی با خلال دندان و … را به اشتراک گذاشته ایم، اکنون در اینجا می توانید با ساخت یک نمونه کاردستی ساده با باطری همراه ما شوید.

درست کردن کار دستی با باتری

وسایل مورد نیاز

  • یک باتری قلمی
  • آهن ربا
  • نیم متر سیم

روش ساخت کاردستی با باتری

مقداری سیم را بردارید و کمی از ابتدای آن به اندازه دو انگشت را رها کنید و سپس باقی سیم را به دور باتری بپیچید و بعد حلقه سیم را از دور باتری خارج کنید.

مراحل کار دستی با باتری

اکنون حلقه ایجاد شده با سیم که دو طرف آن سیم اضافی وجود دارد را ملاحظه می کنید، رشته های سیم هر طرف را از داخل حلقه به شکل یک گره رد کنید تا محکم شود.

آموزش کار دستی با باتری

سپس در این مرحله، دو تکه سیم مسی در اندازه ده سانتی متر بردارید و یک سر هر یک از سیم ها را به شکل حلقه بسازید و سر دیگر آنها را به دو قطب مثبت و منفی باتری وصل کنید، برای اتصال سیم ها به باتری می توانید از چسب کاغذی کمک بگیرید.

کاردستی متفاوت با باتری

بعد سیم های دو طرف حلقه ای که در مرحله قبلی ساخته اید را از داخل حلقه های سیم متصل به باتری عبور دهید، حال یک باتری دارید که در بالای آن یک حلقه معلق قرار گرفته است و با گذاشتن یک آهن ربا در زیر حلقه و روی باتری، حلقه مسی معلق شروع به چرخیدن می کند، اکنون شما یک موتور ساده درست کرده اید.

ایده هایی از خلاقیت با باتری

باتری وسیله ای ظاهرا ساده و پیش افتاده است، اما با استفاده از آن می توان وسایل جالب و یا کاربردی زیادی بسازید، در این مطلب ایده هایی از ساخت انواع کاردستی های جالب با استفاده از باتری قرار داده ایم که اغلب آنها ساده می باشد و به راحتی می توانید در منزل بسازید؛ مثلا با استفاده از یک باتری، آرمیچر، فوم، فن کوچک پروانه ای، چسب و غیره می توانید یک قایق موتوری اسباب بازی زیبا بسازید. در ادامه شما را به تماشای نمونه هایی از این کار دستی ها دعوت می نماییم.

کاردستی با باتری+عکس

کاردستی قایق موتوری با باطری

ساخت کاردستی بچگانه

ساخت اسباب بازی بچگانه زیبا

آموزش کاردستیهایی با باتری

خلاقیت زیبا و کاربردی با باطری

ساخت کاردستیهایی با باتری

کاردستی چراغ قوه ساده

تصاویری از کاردستی خلاقانه با باطری

ساخت مدل پنکه ساده با باتری

کاردستیهای جالب با باتری

خلاقیت زیبا با استفاده از باتری

کاردستیهای زیبا با باتری

ساخت مدار با باطری

کاردستی زیبا با باتری

کاردستی چراغ خواب زیبا و ساده

ساخت کار دستی با باتری

کاردستی قایق ساده و خلاقانه

کاردستی جالب با باتریهای قلمی

کاردستی فندک با باطری

کاردستی با باتریهای قلمی

ساخت ماشین اسباب بازی کوچک

کاردستی کاربردی با باتری

امیدواریم این بخش توجهتان را جلب کرده باشد و بتوانید از این ایده ها الهام گرفته و وسایل کاربردی مفیدی در منزل بسازید، همچنین پیشنهاد می کنیم با مراجعه به قسمت هنر در خانه از دیگر مطالب متنوع و جالب آرگا در این زمینه دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو