روایت عجیب خانم بازیگر از پشت صحنه فیلم دراکولا/ کیانو ریوز حاضر نشد به من توهین کند

منبع: ایران آرت

132

1399/4/4

01:31


رایدر در یک صحنه باید می‌گریست اما هر چه می‌کوشید اشک از چشمانش جاری نمی‌شد، تا اینکه کاپولا از کیانو ریوز خواست به او توهین کند!

ایران آرت: وایونا رایدر به تازگی در مصاحبه با "ساندی تایمز" می‌گوید رابطه‌ی دوستانه‌اش با کیانو ریوز از فیلم "دراکولا" آغاز شده، وقتی ریوز برای به گریه انداختن رایدر در یک صحنه باید به او توهین می‌کرد. "فرانسیس فورد کاپولا" کارگردان "دراکولا" به ریوز امر کرده بود این کار را انجام دهد. در این صحنه شخصیت "دراکولا" با بازی "گری اولدمن" به موش تبدیل می‌شود و "مینا هارکر" با بازی رایدر را به وحشت می‌اندازد. رایدر در این صحنه باید می‌گریست اما هر چه می‌کوشید اشک از چشمانش جاری نمی‌شد. 

رایدر می‌گوید کاپولا فکر کرد که اگر در محل فیلمبرداری به این بازیگر زن توهین شود به اشک‌هایی که در پی آن بود دست پیدا می‌کرد. گفته می‌شود که کاپولا از پشت دوربین فریاد می‌زند: "ای فاحشه!" تا بلکه رایدر را به گریه اندازد، اما این اقدامش بی‌حاصل می‌ماند. رایدر می‌گوید اینجا بود که کاپولا از دیگر بازیگران می‌خواهد به توهین‌ها ادامه دهند و او را به گریه اندازند.

رایدر می‌گوید: "طبق متن من باید گریه می‌کردم. فرانسیس از "ریچارد ای. گرنت"، "آنتونی هاپکینز"، "کیانو ریوز" می‌خواست سر من فریاد بزنند تا مرا به گریه بیندازند. اما کیانو و آنتونی زیر بار نرفتند. این ایده جواب نداد. واکنش من دقیقاً خلاف چیزی بود که انتظار داشت."

به گزارش ۳۰نما، امتناع ریوز از توهین به رایدر سرآغاز رابطه‌ی این دو بازیگر بود که چند دهه به طول انجامید. "دراکولا" زمانی ساخته شد که آن‌ها به تازگی دوران بازیگری خود را شروع کرده بودند. این فیلم با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و ۲۱۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. ریوز و رایدر در فیلم "صفحه تاریک"، "زندگی خصوصی پیپا لی" و "ازدواج مقدر" دوباره در کنار هم به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

NINTCHDBPICT000427627969

رایدر به یاد می‌آورد که تحمل واکنش منفی منتقدین در مقابل کمدی رمانتیک "ازدواج مقدر" کمی دشوار بوده است: "بدترین نقدهای ممکن را گرفت. تمام منتقدین بنا به دلایلی می‌گفتند بدترین فیلم دنیاست. واقعاً سخت بود."

رایدر به تایمز می‌گوید رابطه‌اش با کاپولا در حال حاضر خوب است. او به تازگی در سریال "توطئه علیه آمریکا" به نویسندگی "دیوید سایمون" نقش‌آفرینی کرده و احتمال نامزدی او برای امی وجود دارد. رایدر در فصل چهارم سریال پربیننده‌ی "چیزهای عجیب" نت‌فلیکس هم ظاهر خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو