دعوای بهنوش بختیاری و سالومه مجری

دعوای بهنوش بختیاری و سالومه مجری "من و تو" + عکس


منبع: سیمرغ

576

1399/4/4

02:35


دعوای بهنوش بختیاری و سالومه مجری "من و تو" + عکس

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در استوری اینستاگرام خود، به اظهارات سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو پاسخ داد 

عصبانیت بهنوش بختیاری از حرف های سالومه مجری "من و تو" 

سالومه سیدنیا در شبکه ماهواره ای من و تو برنامه ای را تحت عنوان «سالی تاک» اجرا می کند که در این برنامه تصاویری از وقایع ایران که توسط مخاطبان ایرانی به دستش می رسد را منتشر می کند و این مجری یک تیکه کلام دارد خطاب به کشور ایران دارد که «اینجا همه چی درهمه»!

سالومه سیدنیا در برنامه اخیر خود پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری را در سوژه های برنامه خود قرار داد که باعث واکنش تند این بازیگر ایرانی شد.

بهنوش بختیاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار فعال است و فالورهای زیادی دارد و بر این اساس این بازیگر زن سینمای ایران در واکنش به اتفاقات اخیر آمریکا، مطلبی وطن پرستانه ای را در صفحه اینستاگرامی‌اش منتشر کرد.

پست وطن پرستانه بهنوش بختیاری در اینستاگرام


پست وطن پرستانه بهنوش بختیاری در اینستاگرام

در انتهای این پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری اشره کرد" "مملکت من با تمام معایبش  به همه جای دنیا شرف دارد. " که همین جمله سوژه برنامه "سالی تاک" با اجرای سالومه سیدنیا قرار گرفت. 

این خانم بازیگر نیز در جواب سالومه سیدنیا نوشت:

«تو هم در اندازه‌ای نیستی که راجع به ایران و ایرانی صحبت کنی پس بشین در استودیوی امنت در لندن و با خیال راحت وطن‌فروشیت را بکن و بی‌ملاحظه و بی‌ادب و در نهایت عقده‌ای که نمی‌دونم از کجای درونت سرچشمه می‌گیره، هم‌وطنانت رو پیش موذیان ازلی تحقیر کن...تو حتی در سطحی نیستی که بشه راجع بهت صحبت کرد». 

دعوای بهنوش بختیاری و سالومه مجری من و تو


دعوای بهنوش بختیاری و سالومه مجری من و تو

«تو از عشق آدم‌ها به پخش شدن تصاویرشون سوءاستفاده می‌کنی که هر کی بگه تو رو دوست داره تصویرش پخش می‌شه... راجع به آدم حقیری مثل تو که از فرط بی‌اعتماد به نفسی و عقده به فروختن هم‌وطنات رو آوردی چی بگم؟ الآنم به خاطر تقاضای طرفدارام اینو گذاشتم... حیف وقت و تایپ که برای وطن‌فروشی مثل تو صرف بشه». 

جواب بهنوش بختیاری به سالومه


جواب بهنوش بختیاری به سالومه

 

بیشتر بدانید : جنجالی که بهنوش بختیاری به پا کرد و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت!

بیشتر بدانید : وقتی همه با بهنوش بختیاری چپ افتادند!

بیشتر بدانید : از مهناز افشار تا داروغه زاده: واکنش ها به هک شدن پیج سالومه و لو رفتن چت هایش با هنرمندان + عکس

بیشتر بدانید : تبلیغ وقیحانه بهنوش بختیاری برای داروی کرونا ؟!! + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bokhaarmag.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو