تبریک تولد محسن کیایی به هدیه تهرانی بازیگران سریال هم گناه

تبریک تولد محسن کیایی به هدیه تهرانی بازیگران سریال هم گناه


منبع: پرشین وی

394

1399/4/4

15:10


محسن کیایی تولد هدیه تهرانی بازیگر هم گناه را در صفحه شخصی اش تبریک گفت

تبریک تولد محسن کیایی به هدیه تهرانی بازیگران سریال هم گناه

هدیه تهرانی بازیگر سرشناس کشورمان است که به تازگی در سریال همگناه بازی می کند. این بازیگر دوست داشتنی به دلیل سلیقه خاصش هر فیلمی را قبول نمی کند. محسن کیایی همبازی او در همگناه به مناسبت تولد هدیه تهرانی بازیگر عکسی منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت. در پرشین وی با هم می بینیم

تولد هدیه تهرانی بازیگر توسط محسن کیایی

محسن کیایی با انتشار عکسی از هدیه تهرانی نوشت:

آدم حسابی ،سوپراستار،همکار درجه یک،رفیق با مرام ،چقدر خوب که داریمت ،من از بچگی طرفدارت بودم .
تولدت مبارک همه ما .

تولد هدیه تهرانی بازیگر

عکس تولد هدیه تهرانی بازیگر

بد نیست هدیه تهرانی چطور بازیگر شد؟

«زمانی که ۱۸، ۱۹ ساله بودم آقای ناصر تقوایی که همسر ایشان از اقوام ما بودند
درباره‌ طرح «چای تلخ» با من صحبت کردند و قرار بود کاری را با هم انجام دهیم
و این اولین وسوسه‌هایی بود که نسبت به سینما داشتم.

البته با تفکر و نگاه خاص خودم؛ ولی هیچ‌گاه به‌صورت جدی به این موضوع نگاه نمی‌کردم تا زمانی که سریال «روزی روزگاری» پخش شد و بازی خسرو شکیبایی یکی از انگیزه‌های من برای ورود به حوزه‌ بازیگری شد.» سریال «روزی روزگاری» سال ۱۳۷۰ از تلویزیون پخش شد و پنج سال طول کشید تا بازیگر سرشناس سینمای ایران جلوی دوربین مسعود کیمیایی بیاید و در فیلم «سلطان» نقش مریم را بازی کند و طیف وسیعی از سینما دوستان را شگفت‌زده کند؛ ولی خودش آنقدرها از بازی اش راضی نبود.

تولد هدیه تهرانی بازیگر

هدیه تهرانی بازیگر

ماجرای حضورش در سینما شنیدنی است. با دستی شکسته همراه دوستش و مادر دوستش در فروشگاهی درحال گشت و گذار بوده که محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان او را می‌بینند و به او پیشنهاد می‌دهند بازیگر شود. قول و قراری می‌گذارند و او را معرفی می‌کنند به مرتضی شایسته؛ تهیه‌کننده سینما که آن روزها در تدارک تولید فیلم سینمایی « روز واقعه» به کارگردانی شهرام اسدی بود. برای اولین بار می‌نشیند روی صندلی گریم و عبدالله اسکندری چهره‌اش را گریم هم می‌کند و تست صدا هم می‌دهد؛ اما از نقش کوتاهش خوشش نمی‌آید و قید بازی را می‌زند.

بازیگر همگناه

بازیگر همگناه

همین باعث آغاز یک مسیر حرفه‌ای می‌شود. همان ایام تصادف شدیدی می‌کند و حتی گویا چند دقیقه‌ای هم جدی جدی می‌میرد؛ اما دوباره زنده می‌شود. بعد از آن اتفاق و گذراندن دوران نقاهت دو بار دیگر این شانس را پیدا می‌کند که وارد عرصه بازیگری شود؛ اما هر بار به دلیلی نمی‌پذیرد. آن دو فیلمی که حاضر نشد در آنها بازی کند؛ یکی «لیلا» ساخته داریوش مهرجویی بود و دیگری «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری.

اینستاگرام و ۵۵آنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو