خالق "بازی تاج‌وتخت" زمان انتشار رمان جدیدش را اعلام کرد

منبع: ایران آرت

175

1399/4/4

17:31


مارتین به طرفدارانش نوید داد که قسمت جدید مجموعه کتاب‌های "ترانه یخ و آتش" در سال ۲۰۲۱ تکمیل و به بازار عرضه خواهد شد.

ایران آرت: "بادهای زمستان" ششمین قسمت از مجموعه کتاب‌های "ترانه یخ و آتش" نوشته (جرج آر. آر مارتین) که سریال "بازی تاج و تخت" از آن اقتباس شده، سال آینده میلادی به بازار می‌آید.

به گزارش تارنمای ورایتی، جرج آر. آر. مارتین نویسنده مجموعه کتابهای حماسی ترانه یخ و آتش با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد خانه‌نشینی در روزگار شیوع کرونا باعث شده در کار نوشتن رمان بادهای زمستان (Winds of Winter) پیشرفتی مستمر داشته باشد.

ایرنا نوشت، این رمان‌نویس آمریکایی که پس از موفقیت سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شهرت جهانی رسید، چند ماه گذشته را به دلیل شیوع کرونا در کابینی در کوهستان سپری کرده است. وی روز سه شنبه به طرفدارانش نوید داد که قسمت جدید مجموعه کتابهای ترانه یخ و آتش، در سال ۲۰۲۱ تکمیل و به بازار عرضه خواهد شد.

مارتین در این پست همچنین اطلاعات جدیدی را درباره پیشرفت دیگر پروژه‌های خود از جمله سریال ده قسمتی خانه اژدها (The House of the Dragon) که داستان آن مربوط به ۳۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت است، با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

وی در این پست از ساخت یک فیلم اقتباسی از رمان کوتاه پادشاهان شنی (Sandkings) و تولید سریال‌های تلویزیونی براساس کتاب‌های اژدهای یخی (The Ice Dragon) و در سرزمین‌های گمشده (In The Lost Lands) خود خبر داد.

این نویسنده ۷۱ ساله در زمان حاضر همچنین کار بر روی اقتباس تلویزیونی رمان‌های آنکه از مرگ می‌ترسد(Who Fears Death) و وایلد کاردز (Wild Cards) را نیز در دست دارد.

ترانه یخ و آتش رمانی در سبک خیال‌پردازی حماسی است که مارتین نگارش آن را از سال ۱۹۹۱ با نوشتن بازی تاج‌وتخت شروع کرد. اولین قسمت این مجموعه در سال ۱۹۹۶ منتشر شد.

کتابهای مجموعه ترانه یخ و آتش به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده و چهار جلد آن در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته ‌است. این کتاب‌ها با سریال بازی تاج و تخت شبکه اچ بی او شهرت جهانی یافتند و تاکنون حدود ۹۰ میلیون نسخه از این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو