دانلود فیلم Little Joe 2020 با زیرنویس فارسی

منبع: پی سی دی

180

1399/4/5

00:23


دانلود فیلم Little Joe 2020 با زیرنویس فارسی

فیلم Little Joe در سبک علمی تخیلی ، درام و ترسناک با بازی Emily Beecham ، Ben Whishaw و Kerry Fox و کارگردانی Jessica Hausner می باشد . Alice ( با بازی Emily Beecham ) یک مادر مجرد و پرورش دهنده ارشد گیاهان در یک شرکتی است که مشغول توسعه گونه های جدید می باشد . او یک گل به خصوصی را طراحی کرده است . این گل نه تنها به خاطر زیبایی اش بلکه به خاطر خواص دارویی ای که دارد بسیار مورد توجه قرارگرفته است . اگر از آن در دمایی مناسب نگه داری و به خوبی تغذیه و مرتب با آن حرف زده شود ، این گیاه صاحب خود را خوشحال نگه می دارد . برخلاف سیاست ها شرکت ، آلیس یک نمونه از این گیاه را به خانه می برد و به پسرش جو هدیه می دهد اما زمانی که گیاه رشد می کند همه چیز طبق پیش بینی ها آلیس پیش نمی رود …

فیلم Little Joe دارای جوی ترسناک و متفاوت و تاحدی عجیب و غریب می باشد و به گونه ای آن را از تمام فیلم هایی که تا به حال دیده اید متمایز است . کاراکتر ها در فیلم جو کوچولو به خوبی شخصیت پردازی شده اند و دارای ویژگی هایی منحصر به فرد هستند و روند داستان را به خوبی پیش می برند . جلوه های ویژه فیلم به خوبی از پس قسمت اکشن آن بر آمده و به گونه ای هویت دشمن داستان و قصد آن را به خوبی مخفی نگه می دارد و این ویژگی باعث شده که مخاطب تا آخر فیلم در حال حدس و گمانه زنی باشد ، درست همان گونه که نویسنده و کارگردان در نظر داشته اند .

فیلم جو کوچولو با داستانی مهیج و درگیر کننده که روند پیشروی آرامی هم دارد بیننده را بسیار درگیر کرده و او را در طی پیچ و خم های زیادی با خود می کشاند و با نشان دادن المان هایی از فیلم های ترسناک به یکباره ترس را بر وجود مخاطب چیره می کند .

دانلود

دانلود فیلم Little Joe با کیفیت عالی Bluray

نسخهحجمسرور پی سی دی
1080p – x264 – 6CH – AMIABLE500MBDOWNLOAD
1080p – x264 – 6CH – RARBG2GBDOWNLOAD
720p – x264 – 2CH – RARBG1.26GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– کیفیت فیلم:

دانلود فیلم Little Joe 2020 با زیرنویس فارسی

– در صورت انتشار کیفیت بهتر در کانال تلگرام پی سی دی اطلاع رسانی خواهد شد

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Little Joe

#زیرنویس فارسی
1DOWNLOAD
راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار PotPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: Little Joe
بازیگران: Emily BeechamBen WhishawKerry Fox و …
ژانر: درام,ترسناک,مرموز
سال انتشار: 2020
مدت زمان: 105 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر
Trailer

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو