دانلود بازی The Academy The First Riddle برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی The Academy The First Riddle برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

117

1399/4/5

00:37


بازی The Academy The First Riddle آکادمی هیجان انگیزی را در مدرسه به شما نشان می‌دهد که قرار است همراه با مدیر مدرسه، در آن ثبت نام کرده و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن استفاده کنید. این آکادمی به‌دنبال کنجاوترین ذهن‌ها بوده است و شما نظر آن را به خودتان جلب کرده‌اید. جای تعجبی ندارد که از همان ابتدا در فضای این بازی احساس راحتی خواهید داشت و می‌توانید با نگاهی به اطراف، متوجه اتفاقاتی که قرار است در این آکادمی تجربه کنید، شوید. هر گوشه از این مکان دارای المان‌های کاوش شگفت انگیزی است و می‌توانید در همه‌ی سالن‌های آن آزادانه قدم بزنید. شکوه و جلال این آکادمی در نهایت شما را علاقه مند به خودش خواهد کرد و باید بتوانید مشهورترین فرد در بین اعضای دیگر آکادمی باشید. البته جاهای تیره و تاری هم در این آکادمی دیده می‌شود که شما مسئول پیدا کردن رمز و رازهای آن خواهید بود.

The Academy The First Riddle PC-PLAZA

دانلود-بازی-The-Academy-The-First-Riddle

مطالب مرتبط

در بازی The Academy The First Riddle می‌توانید بیش از ۲۰۰ پازل متنوع را حل کرده و در کنار باهوش‌ترین افراد آکادمی باشید. اگر شما نیز جزو این افراد هستید، باید با انجام معما چنین چیزی را اثبات کنید. مهارت‌های مختلفی را در آکادمی یاد گرفته و برایشان آزمون بدهید. یادگیری این مهارت‌ها به همین سادگی‌ها نیست، اما قطعا دانش آموزش باهوش و با استعدادی همچون شما، می‌تواند به‌راحتی از پس آن‌ها بربیاید. این مدرسه رازهای زیادی دارد که شما باید پرده از آن‌ها بردانید. تاریخ غنی مدرسه را می‌توانید در پی داستان‌هایی که برای‌تان روایت می‌شود، پیدا کرده و بیش از همه در مورد آن اطلاعات داشته باشید. در سایه‌های کمرنگ مدرسه قدم زده و سعی کنید که با شخصیت‌های بیاد ماندنی دوستی به‌راه بیندازید. البته دشمنانی هم در برابر شما وجود خواهند داشت که دل‌شان نمی‌خواهد شما به موفقیت برسید. آکادمی یقینا جای شگفت انگیزی برای ماجراجویی شما خواهد بود.

info

As the school’s headmistress, it’s my honor to show you some of the features that await you as soon as you enroll. The Academy has always attracted the most curious of minds, so it comes as no surprise that you’re here now. Feel free to come in and take a look around!

Quite magnificent, isn’t it? Don’t worry, you’ll be able to walk these halls and soak in the school in all its splendor. Although the Academy is famous for its more colorful sights, there are darker corners to be found as well.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: 2 Ghz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: 2GB, Shader Model 2.0

DirectX: Version 9.0c

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Academy The First Riddle-PLAZA با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو