دانلود بازی Neverinth برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Neverinth برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

173

1399/4/5

00:37


داستان بازی Neverinth در حالی روایت می‌شود که خدایان مرد‌ه‌اند و ایگدراسیل که درخت زندگی نامیده می‌شود، آخرین امید خود یعنی نورینث را احضار می‌کند. قوی‌ترین زنان تاریخ گرد هم جمع شده‌اند تا تاریخ را دوباره نوشته و دادگاهی بزرگی را برای دشمنان خودشان به پا کنند. در این میان شما باید به سراغ تاریخ نورینث رفته و هر آنچه که از والکری‌ها می‌توانید را پیدا کنید. نبرد باشکوهی بین حیوانات و هیولاهای افسانه‌ای در خواهد گرفت و شما در راس ماجرا حضور دارید. شما باید گذشته‌ی پنهان والکری را فاش کرده و زن‌های قهرمان آن‌ها را در تیم خود جمع‌آوری کنید. محاکمه‌ی آن‌ها آسان نخواهد بود، چرا که هرکدام در اماکن مقدس والهالا دارای قدرتی هستند و نبرد بزرگی برای چیره شدن بر آن‌ها در راه خواهد بود. شما باید هزارتوی معبد را تسخیر کرده و تا می‌توانید در آن زنده بمانید. با از بین رفتن محدودیت‌ها، شما خواهید توانست که به یک استاد قدرتمند تبدیل شده و تمام دشمنان خود را مجازات کنید.

Neverinth PC-CODEX

دانلود-بازی-Neverinth

مطالب مرتبط

در بازی Neverinth می‌توانید شخصیت‌های از اساطیر نورس را هم مشاهده کنید که در برابر دشمنان میدگارد مبارزه می‌کنند. شما می‌توانید قدرت والکری را اعمال کرده و با ریسک تمام وارد مبارزات سخت بازی شوید. خود را به خدایان تقدیم کرده و قدرت آن‌ها را بدست آورید. اسلحه و مهارت‌های لازم را باید بدست آورده و تجهیزات جدیدی را برای نبرد پیدا کنید. خاطرات از دست رفته شما کم کم نمایان خواهند شد و می‌توانید هرکدام از توانایی‌های منحصربه‌فردی که در گذشته داشته‌اید را بازیابی کنید. شما در نقش ۵ والکری مختلف وارد بازی خواهید شد و هرکدام هم داستان و توانایی‌های منحصربه‌فردی برای خودشان خواهند داشت. باید استوار قدم برداشته و دوست و دشمن را به‌خوبی شناسایی کنید. پایگاه‌های باورنکردنی از سلاح‌های مخوف وجود دارد که شما بدون محدودیت خاصی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

info

The gods are dead and the tree of life, Yggdrasill, summons her last hope to the Neverinth. History’s strongest women heed the call and begin the trial but only those who pass will earn the sacred title of Valkyrie.

Explore the everchanging halls of the Neverinth and uncover the history of the Valkyrie. Do glorious battle against the beasts and monsters of Norse legend and uncover the hidden pasts of each heroic woman. But their trials will not be easy as they face down those that haunt the sacred halls of Valhalla, and face down aftermath of Ragnarok.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 Bit)

Processor: Intel® Core™ i5-4460 3.20GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 560 Ti 2GB or AMD Radeon R9 270

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Any

Additional Notes: With Graphics Setting “Good”, Screen resolution 1280 x 720, can run about 30 fps

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/8.1/10 (64 Bit)

Processor: Intel® Core™ i7 3770 3.4GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1060 3GB or AMD Radeon RX 580 4GB

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Any

Additional Notes: With Graphics Setting “Beautiful”, Screen resolution 1920 x 1080, can run about 30 fps

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Neverinth-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو