دانلود بازی Britannic Patroness of the Mediterranean برای کامپیوتر

دانلود بازی Britannic Patroness of the Mediterranean برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

95

1399/4/5

01:04


در بازی Britannic Patroness of the Mediterranean یک کشتی بزرگ در قد و قامت تایتانیک را می‌بینیم که اتفاقات خاصی برایش افتاده است. این کشتی تفریحی از زمانی که وارد مدیترانه شده است، خبری از آن مخابره نمی‌شود و دیگر در بین ایالت دیده نمی‌شود. حال تیم گسترده‌ای از محققین وارد عمل شده‌اند تا موضوع را بررسی کرده و کشف کنند که چه اتفاقی برای این کشتی بزرگ افتاده است. از آن‌جایی که تمام اتفاقات در جنگ جهانی اول روی داده است، نمی‌توان به‌صورت دقیق وارد بطن ماجرا شد، اما دانشمندانی با طراحی یک آزمایش مجازی، سعی کرده‌اند که اتفاقات این پیرامون را به‌دقت شبیه سازی کرده و با فرستادن شما به این آزمایش، به نتایج بهتری دست یابند. مورخین بریتانیایی در تلاش برای بررسی وقایع گذشته هستند تا به سرنخ‌های مهمی از این موضوع دست یابند. همه چیز به اطلاعات بستگی دارد و شما در راس این امور قرار دارید. این کشتی فریب یک‌سری فعالیت‌های حرفه‌ای را خورده و با وارد شدن به منطقه‌ی مدیترانه، به سرنوشتی عجیب گره خورد. سرنوشتی که حال شما مسئول پیدا کردن دلایل این امر و مسببینی هستید که در آن نقش داشته‌اند.

Britannic Patroness of the Mediterranean PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Britannic-Patroness-of-the-Mediterranean

مطالب مرتبط

در بازی Britannic Patroness of the Mediterranean به‌صورت مجازی وارد این کشتی شده و می‌توانید کشفیات خود را ثبت کنید. همه‌ی اتفاقات شبیه سازی شده‌اند و جزئیات هم به‌صورت کامل در آن وجود دارد. شما باید معماری کشتی را بررسی کرده و نقش آن را در فعالیت‌های جنگ جهانی اول بررسی کنید. این‌جا یک محیط یادگیری است و شما اتفاقات تاریخی بسیاری را در آن نظاره گر خواهید بود. گویا وارد یک موزه شده‌اید و به‌دلیل قدمت زیادی که این کشتی دارد، یقینا از برخوردن به اتفاقات خاص شوکه خواهید شد. حال باید منتظر ماند و دید که تاریخ چگونه در دنیای مجازی ما خودش را نشان می‌دهد و چه کشفیاتی می‌توانیم از وقایع داشته باشیم.

info

Step aboard the HMHS Britannic, the third ship in the Olympic Class trio, who, like her older sister the Titanic, was cheated of a promising career. This ship has never been properly recreated before, and no one has seen her in this state since she sailed the Mediterranean. Now, as the result of extensive research by our team and leading Britannic historians, you can explore her and learn about her like never before.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64-bit)

Processor: Intel i5-8250U 1.60GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel(R) UHD Graphics 620

DirectX: Version 12

Storage: 17 GB available space

Additional Notes: GTX 980 & Intel i5-7600k For VR Version

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: Intel i7-8700 3.20GHz Or Better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 980

DirectX: Version 12

Storage: 17 GB available space

Additional Notes: GTX 1070 & Intel Intel i7-8700 Recommended For VR Version

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو