پزشک پیرانشهری که مورد ضرب و شتم وحشتناک قرار گرفت + عکس

100

1399/4/5

01:30


تصویری از پزشک متخصص بیهوشی در پیرانشهر که توسط همراهان بیمار مبتلا به کووید۱۹ مورد ضرب و شتم قرار گرفته است!

پزشک پیرانشهری که مورد ضرب و شتم وحشتناک قرار گرفت + عکس

به گزارش بهداشت نیوز، جعفرزاده، عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران درخصوص جزئیات ضرب و جرح پزشک متخصص بیهوشی در شهرستان پیرانشهر گفت: در پی بدحال شدن بیمار ۳۳ ساله مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی شهرستان پیرانشهر، از پزشک متخصص بیهوشی جهت ویزیت و مشاوره (و نه اعلام کد فوری) درخواست می شود.
 
پزشک بیهوشی که در این زمان (حوالی ساعت ۱۰.۳۰ صبح روز یکشنبه اول تیر) بر بالین یک بیمار جراحی سزارین بوده، بلافاصله پس از خروج نوزاد از اتاق عمل خارج شده و راهی بخش ایزوله می‌شود که مشاهده می‌شود ختم عملیات CPR و احیا بیمار توسط پزشک معالج اعلام شده و بیمار فوت نموده است.
 
پزشک متخصص بیهوشی جهت ادامه بیهوشی راهی اتاق عمل می‌شود ولی در مسیر بازگشت به اتاق عمل و در راه پله‌های اضطراری بیمارستان توسط سه نفر از بستگان بیمار و چند نفر دیگر (حدود ۷ یا ۸ نفر) با سلاح سرد مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و دچار شکستگی و خرد شدن کامل بینی، شکستگی استخوان گونه و آسیب های جدی به ناحیه چشم، گوش، پشت و ... و خونریزی شدید می‌شود که بعد از درمان‌های اولیه در اتاق عمل بیمارستان پیرانشهر، جهت درمان‌های تکمیلی به ارومیه اعزام می‌گردد. ظاهرا در حال حاضر سه تن از ضاربان اصلی بازداشت شده‌اند.

پزشک پیرانشهری که مورد ضرب و شتم وحشتناک قرار گرفت + عکس

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو