دانلود بازی DungeonTop برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی DungeonTop برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

111

1399/4/5

02:58


بازی DungeonTop در سبک ساخت و ساز و راگ لایک عرضه شده است و می‌توانید با انتخاب یک قهرمان و گروه متحدینش، وارد نبردی بزرگ در سیاه چاله شوید. نبردها از طریق پایگاه اصلی قابل کنترل هستند و شما رفته رفته می‌توانید کل دنیای بازی را احاطه کنید. این بازی از نظر گیم‌پلی تازه سازی شده است و سبک نوینی را در عرصه راگ لایک برای شما به‌همراه خواهد داشت. می‌توانید طعم نبردهای بزرگ را در بالای جدول کشیده و از مهارت‌های خود به‌صورت ترکیبی استفاده کنید. امکانات زیادی همچون تانک، سلاح‌های متنوع و سپر به شما اعطا می‌شود و می‌توانید تاکتیک‌های خود را به‌صورت هوشمند در بازی به‌کار ببرید. ریسک در بازی یکی از عوامل موفقیت است و باید گاهی اوقات از آن استفاده کنید. گرفتن طلا و شکست دادن هیولاهای بیشتر، هم راستا با همدیگر حرکت می‌کنند و شما باید با حیله گری و سرعت مناسب، به جایگاهی خوبی در بازی دست یابید.

DungeonTop PC-DARKZER0

دانلود-بازی-DungeonTop

مطالب مرتبط

بازی DungeonTop از کارت‌هایی تشکیل شده است که هرکدام قابلیت ارتقا دارند و روشی برای شکست دادن دشمن را در اختیار شما قرار می‌دهند. با این کارت‌ها می‌توانید قهرمان خود را شکل داده و سلاح‌های بهتری را در اختیارش قرار دهید. قهرمانان داستان ما فانتزی هستند و هرکدام نیروی خارق‌العاده‌ای دارند. شما می‌توانید به‌صورت دقیق آن‌ها را انتخاب کرده و بر آن‌ها مسلط شوید. کلاس قهرمان یکی از نکات مهم دیگری است که باید به آن چیره شده و طلسم هر قهرمان را نیز بشناسید. بازی‌های کارتی و استراتژیکی، همواره فارغ از بحث گیم‌پلی‌شان، به هوش و توجه نیاز دارند و شما با کنار گذاشتن چنین فاکتور مهمی، یقینا به مشکل برخواهید خورد. قدم بعدی شما برای موفقیت در بازی، استفاده از اسپل‌های قدرتی است. این اسپل‌ها سرعت و قدرت شما را بالا می‌برند و راه‌های ابداعی نابی را نیز برای شکست دادن دشمنان به شما می‌دهند. پس ذهن خود را محدود نکرده و از تمام داشته‌های خودتان استفاده کنید.

info

A rogue-like deck-building game with table top battles! Choose a hero and allegiance then dive into the dungeon and build your deck as you battle! DungeonTop is a fresh new take on the roguelike deckbuilding genre, bringing a flavour of tight table top battles into the mix. Employ clever board tactics to gain advantage such as range, flanking, tanking and rushing.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Pentium Dual CPU E2180 2.00GHz

Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Any

Processor: Any

Storage: 1000 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی DungeonTop-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو