هتل های ارزان و نزدیک به حرم امام رضا (ع) در مشهد

هتل های ارزان و نزدیک به حرم امام رضا (ع) در مشهد


منبع: آرگا

576

1398/4/12

12:02


با هر بودجه ای می توانید در یکی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) اقامت داشته باشید

معرفی بهترین هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) متناسب با بودجه های مختلف

معمولا همه ما به خاطر زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می کنیم و به همین خاطر اقامت در هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) یک شانس بزرگ برای هر مسافری تلقی می شود. چراکه با این اقامت فرصت این را خواهیم داشت که به راحتی به حرم امام رضا (ع) تردد داشته باشیم و از مدت زمان اقامت مان در مشهد به بهترین شکل ممکن برای زیارت حرم استفاده کنیم. خوشبختانه هتل های متعددی در نزدیکی حرم امام رضا (ع) ساخته شده اند که هر کدامشان شرایط و امکانات خاص خودشان را دارند و شما با هر مبلغ و بودجه ای که برای سفر به مشهد در اختیار داشته باشید، می توانید در یکی از آن ها اقامت کنید. در ادامه هتل های لوکس و ارزان نزدیک به حرم امام رضا (ع ) را به شما معرفی می کنیم.

هتل های مشهد

هتل لوکس درویشی مشهد

این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های مشهد است که درست در خیابان امام رضا واقع شده است. با ادامه دادن همین خیابان و حدود ۲۰ دقیقه پیاده روی می توانید به حرم امام رضا (ع) دسترسی پیدا کنید. این هتل در یک ساختمان ۲۵ طبقه واقع شده است و چشم انداز جالبی به حرم امام رضا (ع) دارد. در این هتل چندین رستوران، یک باغ روی بام، یک باشگاه ورزشی و یک فروشگاه سوغاتی وجود دارد. اقامت در هتل درویشی مشهد مناسب کسانی است که به دنبال یک اقامت لوکس در مشهد هستند و می خواهند از امکانات رفاهی یک هتل ۵ ستاره در نزدیکی حرم امام رضا (ع) بهره ببرند. این هتل در خیابان امام رضا بین خیابان ۲۴ و ۲۶ قرار گرفته است و ساختمان آن را به راحتی می توانید پیدا کنید.

رزرو هتل ارزان در مشهد

هتل مدینه الرضا

این هتل ۵ ستاره یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است. با اقامت در هتل مدینه الرضا می توانید با ۵ دقیقه پیاده روی به حرم امام رضا (ع) دسترسی پیدا کنید. چراکه هتل مدینه الرضا فقط ۱۵۰ متر با حرم فاصله دارد. جالب است که بدانید هتل مدینه الرضا تنها رستوران گردان مشهد را در خود جای داده است و امکانات دیگری نظیر اتاق بازی مخصوص کودکان، کتابخانه و استخر شنا نیز دارد. این هتل در خیابان شیرازی در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده است و اقامت در آن مناسب کسانی است که می خواهند بیشتر وقتشان را در حرم امام رضا (ع) سپری کنند و می خواهند هتلشان به معنی واقعی کلمه به حرم نزدیک باشد.

رزرو هتل ارزان در مشهد

هتل جواد مشهد

این هتل ۴ ستاره یکی دیگر از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است و فقط به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی با حرم فاصله دارد. این هتل نوساز یک سالن ورزشی زیبا و یک رستوران نیز دارد و مهمترین شاخصه آن نزدیکیش با حرم امام رضا (ع) و دیگر جاذبه های گردشگری مشهد نظیر مقبره نادر شاه افشار است. این هتل در خیابان سوم امام رضا واقع شده است.

رزرو هتل در مشهد

هتل اترک مشهد

این هتل ۴ ستاره به اندازه ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده روی با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و در فاصله ۸۰۰ متری آن واقع شده است. هتل اترک مشهد حال و هوای منحصر به فرد و آرامی دارد و دارای رستوران، فروشگاه سوغاتی و فضای پارکینگ است. این هتل در میدان بیت المقدس مشهد و در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است.

هتل ارزان مشهد

هتل الماس مشهد

این هتل ۴ ستاره یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) است و به اندازه ۵ دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد. البته این هتل با دیگر جاذبه های گردشگری مشهد نظیر بازارهای مشهد نیز فاصله نزدیکی دارد و به همین دلیل معمولا توریستان از اقامت در آن استقبال می کنند. این هتل چشم انداز جالبی به حرم امام رضا (ع) دارد و این مسئله نیز از دیگر ویژگی های مثبت هتل الماس مشهد تلقی می شود. یک رستوران خوب در هتل الماس مشهد وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در آن سرو می شود. گذشته از این، یک سالن کنفرانس نیز در هتل الماس مشهد وجود دارد و به همین دلیل است که خیلی از مسافرانی که برای سفرهای کاری به مشهد سفر می کنند نیز از اقامت در آن راضی هستند. این هتل در خیابان امام رضا و بین خیابان ۴ و ۶ آن واقع شده است.

رزرو هتل در مشهد

هتل هاترا مشهد

این هتل ۳ ستاره در یک ساختمان ۹ طبقه واقع شده است و ۱۰ دقیقه با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. اتاق های هتل هاترا چشم انداز جالبی به حرم و یا به شهر دارند. مزیت این هتل به نسبت دیگر هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) این است که خدمه حرفه ای، دکوراسیون زیبا، رستوران و کافی شاپ با کیفیت دارد و از همه مهمتر یکی از هتل های ارزان مشهد به حساب می آید. شما با رزرو هتل هاترا مشهد این فرصت را دارید که با پرداخت یک مبلغ کاملا معقول و به صرفه در یکی از هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) اقامت داشته باشید. این هتل در خیابان دانش غربی واقع شده است.

رزرو هتل ارزان در مشهد

هتل حیات شرق مشهد

این هتل ۳ ستاره به اندازه ۱۵ دقیقه پیاده روی با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و در رقابت با دیگر هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) همیشه موفق بوده است. این هتل کنار مرکز خرید آرمان و در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و بالکن آن به حرم چشم انداز دارد.

رزرو هتل در مشهد

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد یک هتل ۳ ستاره است که در خیابان ششم امام رضا (ع) واقع شده است و به اندازه یک ربع ساعت پیاده روی با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. جالب است که بدانید یک رستوران در هتل جواهر شرق مشهد وجود دارد که سرآشپز آن بین المللی است و غذاهایش بسیار لذیذ هستند. البته گذشته از این رستوران، امکانات دیگری نظیر خدمات ماساژ و خدمات ترانسفر نیزبه مهمانان هتل جواهر شرق مشهد آفر داده می شود.

رزرو هتل در مشهد

هتل سهند مشهد

این هتل ۳ ستاره در فاصله ۵۰۰ متری حرم امام رضا (ع) واقع شده است. مزیت هتل سهند مشهد به دیگر هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) این است که در آن خدمات ترانسفر رایگان مسافران و همین طور تورهای روزانه برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از طرفی خوردن ناهار و شام در هتل سهند مشهد کاملا رایگان است و این مسئله نیز باعث منحصر به فرد شدن هتل سهند مشهد شده است. این هتل را می توانید در خیابان دوم امام رضا و در کوچه کربلا پیدا کنید.

رزرو هتل ارزان در مشهد

هتل اطلس مشهد

این هتل ۳ ستاره یکی از قدیمی ترین هتل های مشهد است که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد. هتل اطلس مشهد فقط و فقط ۳ دقیقه با حرم فاصله دارد و یکی از نزدیک ترین هتل های مشهد به حرم امام رضا (ع) به حساب می آید. پارک میرزا کوچک خان و بازار رضا نیز از دیگر اماکن دیدنی مشهد هستند که در نزدیکی هتل اطلس مشهد واقع شده اند. هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان آب واقع شده است.

هتل ارزان مشهد

هتل آپارتمان بشری

این هتل آپارتمان، یک هتل ۲ ستاره محسوب می شود و درست رو به روی ورودی باب الجواد حرم امام رضا (ع) واقع شده است و این بدین معناست که شما با اقامت در آن می توانید در هر زمانی از شبانه روز و هر وقتی که اراده کردید، به حرم امام رضا (ع) دسترسی پیدا کنید. این هتل در نزدیکی طلافروشی ها و پارچه فروشی های متعددی واقع شده است و از این نظر نیز امتیاز ویژه ای بین هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) دارد. این هتل با دکوراسیون زیبا و تمیز بودنش جایگاه خوبی بین هتل های ارزان نزدیک به حرم امام رضا (ع) پیدا کرده است.

هتل های مشهد

هتل ادریس مشهد

این هتل ۲ ستاره نزدیک ترین هتل مشهد به حرم امام رضا (ع) تلقی می شود. در طول سال صدها توریست در هتل ادریس مشهد اقامت می کنند که اتفاقا دلیلشان برای انتخاب آن همین مجاورتش با حرم امام رضا (ع) است. با اقامت در یکی از ۷۱ سوئیت هتل ادریس مشهد می توانید با ۱ دقیقه پیاده روی به حرم امام رضا (ع) برسید. این هتل در میدان بیت المقدس و رو به روی ورودی باب واقع شده است.

هتل ارزان مشهد

هتل قصر شمس مشهد

هتل قصر مشهد یکی از ارزان ترین هتل های مشهد در تور لحظه آخری مشهد است و فقط ۱ ستاره دارد. این هتل در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در خیابان هشتم امام رضا واقع شده است و به اندازه ۸ دقیقه پیاده روی با حرم فاصله دارد. خوبی اقامت در هتل قصر شمس مشهد در تور ارزان مشهد این است که شما به راحتی به بازار رضا و مرکز خرید آسمان نیز می توانید دسترسی پیدا کنید و خرید سوغاتی خود را در آن ها انجام دهید. یک مزیت دیگر اقامت در هتل قصر شمس مشهد این است که اتاق هایش آشپزخانه دارند و به همین دلیل می توانید با آشپزی در آن ها در هزینه های سفرتان به مشهد تا حد زیادی صرفه جویی کنید. اقامت در هتل قصر شمس مشهد یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای اقامت ارزان در مشهد می توانید داشته باشید.

رزرو هتل ارزان در مشهد

هتل آپارتمان پرهام مشهد

این هتل آپارتمان یک هتل ۱ ستاره در مشهد تلقی می شود و یکی از ارزان ترین هتل های مشهد در تور مشهد ارزان به حساب می آید. این هتل در خیابان آخوند خراسانی واقع شده است و به اندازه ۶ دقیقه با ماشین با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل آپارتمان پرهام مشهد با قیمت ارزانی که دارد، انتخاب خوبی برای یک سفر ارزان به مشهد محسوب می شود.

هتل های مشهد

برای رزرو هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) و همین طور تور مشهد لحظه آخری از تهران می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی زیما سفر تماس بگیرید و یک انتخاب هوشمندانه برای اقامت در تور مشهد داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو