کیانو ریوز به ماتریکس بازگشت/ اولین تصاویر در سرزمین ژرمن‌ها

منبع: ایران آرت

209

1399/4/6

10:50


"ماتریکس ۴" ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

ایران آرت: صنعت فیلمسازی اواسط ماه مارس به دنبال شیوع ویروس کرونا در خاموشی فرو رفت و فیلمبرداری پروژه‌های بسیاری متوقف شد. هرچند تا بازگشت به شرایط عادی راه درازی باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که یکی از هیجان‌انگیزترین پروژه‌های چند سال آینده آماده‌ی ادامه‌ی فیلمبرداری شده باشد.

"تی‌ام‌زی" به تازگی تصاویری از محل فیلمبرداری "ماتریکس ۴" منتشر کرده که "کیانو ریوز"، "کری-آن ماس" و "نیل پاتریک هریس" چهره‌ی جدید چندگانه در آن‌ها دیده می‌شوند. فیلمبرداری این پروژه مارس گذشته در برلین متوقف شده بود. 

پیش‌تر انتظار می‌رفت "ماتریکس ۴" در ماه ژوئیه ادامه پیدا کند، اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های سازندگان جلو افتاده باشد. با این حال، ماه گذشته گزارش شد که اکران فیلم یک سال تمام به تأخیر خواهد افتاد و به جای مارس سال ۲۰۲۱ در آوریل سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود. 

در "ماتریکس ۴"، ریوز، ماس، "لمبرت ویلسون" و "جیدا پینکت اسمیت" نقش‌های قبلی خود را تکرار می‌کنند. بازیگران جدید چندگانه شامل "یحیی عبدالمتین دوم"، "جسیکا هنویک"، "جاناتان گراف"، "پریانکا چوپرا"، "برایان جی. اسمیت"، "مکس رایملت"، "توبی انوومر"، "اندرو کالدول" و "الن هالمن" خواهند بود.

 

the-matrix-4-1

ریوز اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی "امپایر" گفته بود: ""لانا واچوفسکی" فیلمنامه‌ا‌ی زیبا و داستانی شگفت‌انگیز نوشته که من با آن ارتباط برقرار کردم. این تنها دلیل بازی در این فیلم است. همکاری دوباره با او فوق‌العاده است. تجربه‌ای ویژه بود، و فکر می‌کنم داستان مسائل مهمی برای گفتن دارد، و ما می‌توانیم از آن تغذیه شویم."

"چاد استاهلسکی" نیز اخیراً گفته بود برای کمک به فیلمبرداری صحنه‌های اکشن به عوامل "ماتریکس ۴" پیوسته است. او فاش کرد که "لانا واچوفسکی" تمایل دارد این صحنه‌ها را خودش کارگردانی کند و ضبط آن را به گروه دوم تولید نسپارد.

"ماتریکس ۴" ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

 

the-matrix-4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو