کاهش ۵ تا ۱۰ درجه دما در نوار شمالی کشور

72

1399/4/6

17:32


کاهش ۵ تا ۱۰ درجه دما در نوار شمالی کشور

سلامت نیوز: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت طی امروز و فردا (۶ و ۷ تیر ماه) کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد همراه با وزش باد شدید در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، صادق ضیاییان درباره وضع جوی به پانا گفت: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در استان‌های ساحلی دریای خزر و در ساعات بعدازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر، بارش باران و گاهی رعدوبرق رخ خواهد داد.

وی افزود: طی سه روز آینده دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

به گفته ضیاییان، روز دوشنبه (۹ تیر) نیز در نواحی مرکزی و شرقی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و روز سه‌شنبه (۱۰ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران، ‌گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه ضمن بیان اینکه طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: این وضعیت جوی در منطقه زابل موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ تیر ماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداکثر دمای ۳۴ و حداقل دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۸ تیر ماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر دمای ۳۴ و حداقل دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو