فال روزانه جمعه 6 تیر 99

منبع: میهن فال

84

1399/4/7

00:36


فال روزانه جمعه 6 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما این را می دانید که رسیدن به اهداف بلند مدتتان تنها از طریق تلاش و مداومت برای به دست آوردن آنها امکان پذیر است، ولی عمل کردن بر …

فال روزانه جمعه 6 تیر 99

فال روزانه جمعه 6 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما این را می دانید که رسیدن به اهداف بلند مدتتان تنها از طریق تلاش و مداومت برای به دست آوردن آنها امکان پذیر است، ولی عمل کردن بر اساس باورهایتان همیشه هم کار ساده ای نیست. شما در حال حاضر به جای موفقیت‌هایی که داشته‌اید بیشتر به شکست‌هایتان و موانعی که در سر راهتان قرار دارند فکر می کنید. اگر می خواهید که زندگی‌تان را بهبود ببخشید هیچ جایی برای شک و تردید نسبت به خودتان و توانایی‌هایتان نباید بگذارید. اهداف بلندپروازانه خود را در نظر داشته باشید و بی آن که به پشت سرتان نگاه کنید با تمام توان به سوی جلو پیش بروید. هر چه کمتر به شکست فکر کنید احتمال موفقیتتان بیشتر خواهد بود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز کمی روز پرتنشی است اما شما به راحتی با آن کنار خواهید آمد. توانایی آن را دارید که هر معمایی را حل کنید و دلیل اصلی هر بحث و مشکلی را پیدا کنید. این توانایی به شما این امکان را می دهد که امروز از پس بسیاری از مشکلات بر بیایید و در کارتان نیز به موفقیت دست پیدا کنید. امروز تا می توانید برای عملی کردن ایده‌هایتان تلاش کنید و به سادگی کوتاه نیایید. شما فردی حساس هستید و این یکی از ویژگی های ارزشمند شما است، پس با خیال راحت احساساتتان را بیان کنید. . اگر هنوز عاشق نشده‌اید و عشقتان را در میان دوستان و آشناهایتان نیافته‌اید، وقت آن رسیده که راه آن را برای خودتان باز کنید و به خود فرصت عاشق شدن بدهید. حواستان به اطراف باشد!


فال روز متولدین خرداد :

خوشبختانه در حال حاضر شما می توانید هر چیزی را که برای خودتان به عنوان هدف در نظر بگیرید را به دست بیاورید؛ به شرط آن که این هدف با باورهای قلبی‌تان هماهنگی داشته باشد. تصمیمتان را گرفته و با اراده و پشتکار هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید تا به خواسته‌تان برسید. نمی شود باری به هر جهت پیش رفته و انتظار داشته باشید که حتما به نتیجه مورد نظرتان برسید. یا صد در صد تلاشتان را به کار بگیرید یا کلا بی خیال آنچه می خواهید به دست بیاورید بشوید. اگر در نظر دارید که تحصیلات خود را ادامه بدهید امروز روی خیلی خوبی برای تحقیق و برنامه ریزی در مورد این مسئله می تواند باشد.

 

فال روزانه جمعه 6 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز اگر نتوانید آنچه که می خواهید را به دست بیاورید ناگهان یک کاه کوچک برای شما تبدیل به یک کوه خواهد شد. همین که تأخیری در روند کارهایتان پیش بیاید تا حدی نگران و دست پاچه می شوید که زمینه شکست خود را به وجود می آورید. خوشبختانه اگر خودتان حاضر به پذیرفتن کمک باشید انرژی کیهانی برای یاری شما آماده خواهد بود. تنها کاری که باید برای رسیدن به خواسته‌تان انجام دهید این است که با نگرشی مثبت پیش بروید، تا زمین و زمان برای رسیدن شما به هدفتان دست به دست هم بدهند. البته این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که دیگران را نادیده نگیرید و منافع و خواسته های آنها را هم مد نظر داشته باشید تا پیروز واقعی میدان باشید.


فال روز متولدین مرداد :

شما برای رها شدن از وضعیت فعلی حاضر هستید همه چیز را زیر و رو کرده و از هیچ چیزی هراس ندارید. ولی این موضوع را هم در نظر داشته باشید که شما تنها نیستید و زندگی افراد دیگری نیز وابسته و تحت تاثیر شما و روش زندگی‌تان است. با این حال شاید بتوانید آنها را در برخی زمینه‌ها با خودتان همراه کرده و قانعشان کنید دنیای اطرافشان را تغییر دهند. آنچه شما را در کنار هم نگه می دارد خیلی قویتر از ترس‌هایی است که دارید. روابط عاطفی که در زمان حال شکل بگیرند به احتمال خیلی زیاد روابطی پایدار خواهند بود، پس بی آن که نگران اما و اگرها باشید پیش بروید و از بیان کردن احساسات قلبی خود نترسید.


فال روز متولدین شهریور :

اگر می خواهید روی اطرافیانتان تاثیر بگذارد و توجه آنها را به خودتان جلب کنید نمی توانید از همان روش های قدیمی و همیشگی‌تان استفاده کرده و انتظار داشته باشید که به نتیجه دلخواهتان برسید. شما باید کمی خلاقیت به خرج دهید و کاری کنید که آنها را شگفت زده کرده و توجه‌شان را جلب کند. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که زیاده روی نکنید و با ایده های محیر العقول خود کاری نکنید که به سلامت عقلی‌تان شک کنند. خوشبختانه در حال حاضر شما می توانید با کمی مهارت و خلاقیت دیگران را به سادگی قانع کنید حرف‌هایتان را بپذیرند. از این فرصت برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید بهره ببرید.

فال روزانه جمعه 6 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

اگر از خواسته‌ها و افکار دیگران اطلاعی نداشته باشید در میان گذاشتن خواسته‌هایتان با آنها برایتان ترسناک و نگران کننده خواهد بود. شما از این می ترسید که در حالی که به شدت به کمک و حمایت خانواده و دوستانتان نیاز دارید آنها با شنیدن اهداف و خواسته‌هایتان در مورد شما به اشتباه قضاوت کنند یا رویتان را زمین بیندازند. داشتن این نگرانی‌ها واقعا حس وحشتناکی است، ولی خوشبختانه دیگران به احتمال خیلی زیاد حتی اگر با شما علایق مشترکی نداشته باشند هم به خاطر علاقه و توجهی که به خودتان دارند به شما کمک خواهند کرد تا به خواسته‌هایتان برسید، پس این ریسک را پذیرفته و سفره دلتان را پیش عزیزانتان باز کنید.


فال روز متولدین آبان :

در حال حاضر موج بزرگی از تغییرات دارد به سوی شما حرکت می کند و شما را قادر می سازد که آینده خود و حتی اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار دهید. کوچک‌ترین اقدام های شما می توانند نتایج بسیار مهم و قابل توجهی داشته باشند. خودخواه نباشید و از این فرصتی که برایتان پیش آمده است برای دیگران نیز استفاده کنید. اگر دیگران را هم در بازی‌تان راه بدهید پاداش بزرگی در انتظارتان خواهد بود. ممکن است امشب در انتظار مهمان‌هایی باشید که خیلی نگران این هستید که از پذیرایی شما رضایت کامل را داشته باشند و می ترسید همه چیز طبق انتظارتان پیش نرود، ولی بر خلاف آنچه خودتان فکر می کنید همه چیز حتی بهتر از آنی که انتظار دارید خواهد بود.


فال روز متولدین آذر :

گاهی نگرش شما نسبت به زندگی آنقدر بلند نظرانه و ایده آل گرایانه است که دیگران نمی تواند از شما حمایت کرده و یا همراهی‌تان کنند. با این حال این ایده های ایده آل گرایانه در حال حاضر خیلی منطقی و عمل شدنی هستند و می توانند در خانه و یا محل کارتان پیشرفت های بزرگی را به وجود بیاورند. با این حال این تغییرات بزرگی که در نظر دارید یک شبه میسر نخواهند شد و برای عملی کردن ایده‌هایی که در سرتان است به زمان نیاز دارید. اگر همین حالا به نتایج مورد نظرتان نرسیدید نا امید نشوید و به راهتان با امیدواری و خونسردی ادامه دهید و یادتان باشد که زندگی یک سفر است، نه یک مسابقه، پس از آن نهایت لذت را ببرید.

فال روزانه جمعه 6 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

معمولا بلندپروازی‌ها و جاه طلبی های شما هستند که نقش عامل محرک را برایتان ایفا می کنند، ولی در حل حاضر امنیت عاطفی از هر چیز دیگری برایتان مهمتر شده است. متاسفانه در روابط عاطفی خود ثباتی احساس نمی کنید و این موضوع مایه نگرانی شما را فراهم کرده است. با این حال شما تمام ابزارهای لازم برای تغییر وضعیت موجود را در دست دارید. تعیین اولویت‌ها،مشخص کردن منابع و ایجاد اهداف مشخص زمینه را برای کارهایی که لازم است انجام دهید فراهم خواهد کرد. بجای این که ذهن خود را روی شکست های قبلی‌تان متمرکز کنید به موفقیت‌هایی که در آینده در انتظارتان هستند فکر کنید.


فال روز متولدین بهمن :

در حال حاضر تغییرات بسیاری در اعماق ضمیر ناخودآگاه شما دارند به وجود می آیند. شاید احساس کرده باشید رویاهایتان تا حدودی تغییر یافته و یا برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند، ولی به احتمال زیاد به دلیل آن پی نبرده‌اید. با این حال خیلی زود این تغییرات درونی اثرات خود را آشکار کرده و انفجار انرژی را در وجود خود احساس خواهید کرد. از این وضعیت خود نهایت استفاده را ببرید و اگر برای دیگران هم کاری از دستتان برمی آید کوتاهی نکنید. با وجود این که امروز همه چیز تقریبا همه چیز خوب پیش خواهد رفت ممکن است هر از گاهی احساس ناراحتی و افسردگی کنید، برای فرار از این حالت در خانه نمانید و با دوستانتان یا کسی که دوست دارید وقت بگذرانید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز فکر کردن به این که در میان دوستان و نزدیکانتان چه کسانی ارزش اعتماد کردن را دارند تا حدودی وقت شما را خواهد گرفت. امروز بعضی‌ها با ایده‌هایی فوق‌العاده پیشنهادهایی برای شما دارند که خیلی وسوسه انگیز به نظر می رسند، ولی شما نمی توانید به هر فرصتی که به سراغتان می آید جواب مثبت بدهید. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید، وگرنه زمان و انرژی خود را بدون آن که نتیجه مطلوبی گرفته باشید از دست خواهید داد. ولی اگر بتوانید فرد مناسب و قابل اعتمادی را برای همکاری حرفه ای انتخاب کنید زندگی‌تان جهت تازه ای پیدا خواهد کرد. برای تصمیم گرفتن عجله نکنید، نتایج آن تا مدت زیادی زندگی‌تان را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو