استفاده از پیاز پخته شده برای درمان عفونت

استفاده از پیاز پخته شده برای درمان عفونت


منبع: مینویسم

292

1399/4/7

13:46


خواص پیاز پخته شده

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

به خاطر وجود گوگرد ، پیاز یک مبارز بزرگ برای از بین بردن عفونت است.همچنین پیاز با دارا بودن ویتامین های گروه B5 و ویتامین C خاصیت ضد التهابی داشته و می تواند کلسترول بالا را نیز از بین ببرد.اما در این مطلب ما تمامی خواص پیاز پخته شده برای درمان عفونت را برای شما گردآوری کردیم و بخش اصلی تمرکز را بر درمان اختلالات هورمونی زنانه گذاشته ایم .

خواص پیاز پخته شده

      • جلوگیری از به وجود آمدن سلول هایی که با تغییر شکل موجب سرطان میشوند.
      • رشد مو
      • درمان یبوست
      • کاهش دردهای میگرنی
      • کمک به لاغری
      • از بین بردن ورم گلو
      • کمک به درمان بواسیر
      • کاهش درد های مفصلی و آرتروز
      • کاهش نشانه های عفونت و التهاب ها
      • و ….

در کنار اینها اگر دچار مشکلات بی خوابی هستید میتوانید پیاز را جوشانده و و آن را قبل از خواب بنوشید.

خواص پیاز

پیاز درمانی

تهیه و استفاده از پیاز درمانی برای همه خانم ها جز زنان باردار بلامانع است اما باید به دوره های درمانی دقت شده و در تایم معین انجام شود.

یکی از ضروراته این نوشیدنی آب بدون کلر است.میتوانید از آب چشمه یا آب چاه استفاده کنید اما اگر برایتان مقدور نبود بهتر است آب لوله کشی را به مدت دو ساعت در ظرفی در باز بماند تا کلرش از بین رود.
همچنین پییاز مورد استفاده در این نوشیدنی ، پیاز زرد است و پیاز سفید یا سرخ برای این درمان مناسب نیستند.

طرز تهیه پیاز پخته شده برای درمان عفونت :

دو عدد پیاز متوسط زرد رنگ را در دو لیوان آب بجوشانید.بهتر است آب را از قبل روی حرارت گذاشته و هنگامی که به جوش آمد پیازها را به ۴ یا ۶ قسمت برش داده و در آب جوشیده بیاندازید.پس از ۱۰ دقیقه آن را از روی حرارت برداشته ، صاف کنید و برای نوشیدن سرو کنید.

این نوشیدنی را باید در دو وعده ظهر و شب ، ۱۰ دقیقه قبل از غذا میل کنید.

قالب دوره ها :

قالب کلی درمان این است که در دوره های ۱۵ روزه انجام شود اما مهم است که از روز پنجم قاعدگی نوشیدنش را شروع کنید.اما اگر دچار اختلالات قاعدگی هستید یک تاریخ را (مثلا ۱۰ تیر) برای خود تعیین کرده و دوره خود را شروع کنید.این دوره به الطبع تا ۲۵ تیر ادامه خواخد داشت.پس دوره دوم را از ۱۰ مرداد شروع میکنید.

اما اگر در میان دوره (مثلا ۱۷ تیر) دچار عادت ماهیانه شدید این هفت روز را یک دوره حساب کرده و آن را از همانجا قطع میکنید و از روز پنجم قاعدگی دوره جدید را شروع خواهید کرد.

پیاز پخته شده برای درمان عفونت

توجه :

  1. ممکن است در حین دوره ها شاهد ترشحات سفید یا زرد یا حتی تیره باشید.جای نگرانی نیست چون این امر نشانه تخلیه رحم از عوامل عفونیست.
  2. بانوان باردار به هیچ وجه از این دستور دستور استفاده نکنند زیرا خطر سقط جنین را به دنبال دارد.اما برای کسانی که اقدام بارداری دارند مانعی ندارد.
  3. اگر نمیتوانید قبل از غذا از این دستور استفاده کنید بهتر است آن را به دو الی سه ساعت بعد از وعده های غذایی موکول کنید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو