آموزش ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی و بازیافتی

آموزش ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی و بازیافتی


منبع: آرگا

1,160

1399/4/7

14:14


آموزش ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی یکی از آموزش های جالب و قابل توجه است که کاربردهای زیادی دارد و به کمک آن می توان دکوری های زیبا و وسایل تزیینی مختلفی تهیه نمود.

ساختن دکوری با وسایل دور ریختنی ایده جذاب و جالبی است که باب به کار گیری آن می توانید کاردستی های جدید و انواع دکوری و وسایل تزیینی مختلف را برای منزل تهیه و مورد استفاده قرار دهید. در این مطلب با آموزش ساختن انواع دکوری با وسایل بازیافتی و دور ریختنی همراه شما هستیم و مدل های جدید این سبک کاردستی ها را معرفی می کنیم تا با الگوبرداری از آنها بهترین و جذاب ترین دکوری ها را بسازید.

ایده های خلاقانه برای ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی :

ابتکار و خلاقیت در ساختن دکوری با وسایل دور ریختنی منجر به تهیه وسایل جدید با ایده های خلاقانه و زیبا می شود که کاربردهای زیادی به خصوص برای تزیین قسمت های مختلف منزل دارد. در ادامه می توانید ایده های جدید و متنوع برای ساخت انواع دکوری را مشاهده فرمایید.

ساخت گلدان با وسایل دور ریختنی :

با ایده های جدید و به کارگیری خلاقیت با وسایل دور ریختنی ساده می توانید گلدان های متنوع و زیبایی تهیه نموده و از آنها به عنوان دکوری و وسایل تزیینی استفاده نمایید. تصاویر زیر نمونه های زیبا و جذابی از انواع گلدان های دکوری است که با وسایل بازیافتی تهیه شده اند.

ساخت گلدان تزیینی

ساخت گلدان

ساخت گلدان خلاقانه

ساخت آویز تزیینی با وسایل دور ریختنی :

آویز تزیینی یکی از دکوری های زیبا و متنوع است که اغلب ما به درست کردن و استفاده از آن علاقه داریم. این کار را می توانیم با انواع وسایل دور ریختنی و بدون استفاده انجام دهیم. مدل های زیر می توانند الگوی جذاب و متنوعی برای ساختن آویز تزیینی توسط شما باشند.

ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی

ساخت آویز تزیینی با وسایل دو رریختنی

خلاقیت در منزل

ساخت آویز تزیینی

ساخت دکوری برای اتاق کودک :

تزیین اتاق کودک یکی از کارهای هنری جذاب و زیبا است که اغلب والدین سعی دارند با ساختن وسایل تزیینی و دکوری های مختلف، اتاق کودکان را به بهترین شکل تزیین کنند. توجه داشته باشید که تهیه این سبک دکوری ها و ساختن کاردستی با وسایل دور ریختنی بهترین ایده برای آشنایی کودکان با کارهای خلاقانه جدید و متنوع است.

آموزش ساخت دکوری با وسایل دور ریختنی

ساخت کاردستی کودکان

ساخت دکوری

کاردستی کودکان

کاردستی جدید

ساخت کاردستی برای کودکان

خلاقیت جدید در منزل

ساخت دکوری برای تزیین منزل :

تزیین منزل را به راحتی می توان با دکوری های ساخته شده با وسایل دور ریختنی و بازیافتی انجام داد. تنها کافیست با کمی خلاقیت و ابتکار دکوری های جدید و متنوعی تهیه نمایید و از آنها برای تزیین منزل استفاده کنید. مدل ها و تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی برای درست کردن اینگونه دکوری ها باشند.

وسایل تزیینی جدید

ساخت وسایل تزیینی جدید

ساخت چراغ خواب

تزیین اتاق کودک

ساخت کاردستی خلاقانه

انواع دیگر دکوری تزئینی منزل با وسایل به دردنخور

با نگاهی دقیق تر به محیط اطرافتان می توانید از بسیاری از وسایل به دردنخور و بازیافتی ایدههایی نو و خلاقانه برای ساخت وسایلی به دربخور و قابل استفاده در فضای منزل کسب کنید، انجام این کار ضمن اینکه موجب صرف جویی زیادی در هزینه ها خواهد شد، خلاقیت فرد را افزایش داده و در زیبایی و تغییرات دکوراسیون نیز تاثیر زیادی می گذارد، در زیر می توانید نمونه هایی از خلاقیت با وسایل دور ریختنی برای ایجاد وسیله های تزئینی زیبا و متنوع دیدن نمایید.

ساخت تزئینی با وسایل دور ریختنی

ساخت تزیینات زیبا با وسایل دور ریختنی

تصاویری از دکوری با وسایل دور ریختنی

ساخت دکوری با وسیله بازیافتی

ساخت دکوری با وسیله دورریز

ساخت دکوری با وسایل دورریختنی

مدلهای دیگری از گلدان تزئینی با وسایل دور ریختنی

خلاقیت با وسایل بازیافتی برای ساختن گلدان های تزئینی و زیبا ایده جذابی است که نمونه های متنوعی از آن با استفاده از بطری پلاستیکی و یا شیشه ای و نیز وسایل و ظروف به دردنخور  را در این بخش به اشتراک گذاشته ایم  که می توانید از انها برای درست کردن گلدان تزئینی زیبا در منزل الهام بگیرید.

ساخت دکوری منزل با وسایل دور ریختنی

ساخت دکوری با وسایل به دردنخور

ساخت دکوری با وسایلی دور ریختنی

ساخت جامدادی با وسایل دورریز

خلاقیت و ساخت کاردستی برای بچه ها یک سرگرمی عالی و به صرفه است که در بروز استعداد ها و رشد خلاقیت آنها نیز کمک زیادی می کند.  جامدادی رومیزی یکی از ابزار مهم و کاربردی برای جمع و جور کردن وسایل انبوه روی میز تحریر و شامل انواع مداد، خودکار، پاک کن، گیره و … می باشد که می تواند جنبه تزئینی نیز داشته باشد، حال ایده های زیادی برای ساختن انواع جامدادی کاربردی و تزئینی وجود دارد که در اینجا مدلهایی از آن را مشاهده می کنید.

ساخت دکوری با وسایل بازیافتی

ساخت دکوری با وسایل بازیافتی و دور ریختنی

ساخت دکوری با چیزهای دور ریختنی

ساخت جامدادی دکوری با وسایل دور ریختنی

ساخت دکوری با وسایل دورریز

انواع دکوری های ساخته شده با وسایل دورریز

امیدواریم با مشاهده این مدل های متنوع و زیبا و با الگوبرداری از آنها ساخت دکوری با وسایل غیرقابل استفاده و بازیافتی را به بهترین نحو انجام داده و از این طریق دکوری های زیبا و متنوعی تهیه نمایید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش هنر در خانه با انواع آموزش ها و ایده های جدید برای درست کردن وسایل و کاردستی های مختلف در منزل آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو