جدیدترین انواع مدل کیف چرم مردانه رسمی و اسپرت

جدیدترین انواع مدل کیف چرم مردانه رسمی و اسپرت


منبع: آرگا

456

1399/4/7

15:06


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل کیف چرم مردانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

کیف چرم از انواع طرح های لوکس و شیک و کلاسیک کیف مخصوص آقایان می باشد و اگر شما تمایل دارید استایل و ظاهری بی نظیری داشته باشید بهتر است از این مدل کیف های خاص استفاده نمایید.

مدل کیف چرم مردانه با جدیدترین طرح ها

کیف از انواع اکسسوری های ضروری به شمار می رود که انتخاب طرح و رنگی مناسب برای آن می تواند روی زیبایی و جذابیت تیپ و استایل تاثیرگذار باشد. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع طرح های کیف چرم مخصوص آقایان را پیش رو خواهید داشت.

طرح کیف چرم مردانه

طرح های کیف چرم اداری برای آقایان

کیف چرم اداری مردانه از انواع اکسسوری هایی است که می تواند روی استایل شما تاثیر مثبتی داشته باشد از این رو بهتر است در هنگام این طرح کیف و رنگ حساسیت لازم را به خرج دهید.

در هنگام انتخاب کیف چرم مخصوص آقایان باید به جنس و کیفیت و مرغوبیت کیف توجه داشته باشید تا هزینه اضافی را متحمل نشوید و پول خود را هدر ندهید.

کیف چرم شیک

کیف چرم رنگ تیره

کیف چرم دو رنگ

کیف چرم شیک

کیف چرم شیک

کیف چرم مردانه

کیف چرم مردانه زیبا و خاص

کیف چرم ساده

کیف چرم اداری

کیف چرم اداری رنگ روشن

کیف چرم زیبا

توجه داشته باشید که بخش های فلزی مورد استفاده در طرح کیف چرم مردانه باید دارای کیفیت بالایی باشد تا جلوه و زیبایی کیف افزایش پیدا کند همچنین این بخش ها نباید دارای اتصالی سست و شل باشند. در طراحی برخی از کیف های چرم اداری به کمک ابزاری خاص روی سطح کیف حکاکی هایی ایجاد می شود که این حکاکی ها باعث تکمیل زیبایی کیف می شوند.

در طراحی کیف های چرم از چرم مصنوعی و طبیعی استفاده می شود که چرم طبیعی زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و علاوه بر این کیفیت این نوع چرم بیشتر است و شما می توانید سالیان زیادی از آن استفاده نمایید.

طرح کیف اداری

کیف چرم شیک

کیف چرم قهوه ای

کیف چرم شیک

کیف اداری چرم

کیف چرم شیک

کیف چرم مردانه

کیف چرم شیک

کیف چرم مخصوص آقایان

طرح های کیف پول و کیف دستی چرم مردانه

کیف دستی و کیف پول چرم از انواع طرح های پرطرفدار در بین آقایان محسوب می شوند که دارای مدلهایی متنوع می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها کیفی مناسب را انتخاب نمایید.

برای طراحی کیف پول و کیف دستی چرم مردانه از چرخ های مخصوص استفاده می شود همچنین برخی از کیف ها به صورت دست دوز دوخته می شوند که قیمت کیف های چرم دست دوز بیشتر است و کیفیت و ظرافت آن ها نیز بهتر می باشد.

کیف چرم در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که انتخاب رنگی مناسب برای کیف به سلیقه شخصی شما و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان بستگی دارد.

اگر شما تمایل دارید استایلی شیک و امروزی داشته باشید بهتر است رنگ کیف چرم را با رنگ کمربند و کفش هایتان ست نمایید.

کیف شیک مردانه

مدل کیف چرم مردانه زیبا

مدل کیف پول چرم مردانه

کیف دستی چرم

کیف دستی و شیک مردانه

کیف پول مردانه

طرح کیف پول چرم

کیف پول چرم شیک

کیف چرم رنگ تیره

کیف چرم رنگ تیره

کیف پول چرم مردانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل های کیف چرم مردانه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کیف شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو