پلیس: ۶۰درصد سرقت‌ها مربوط به پراید است

منبع: برترین ها

87

1399/4/7

19:01


رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۶۰ درصد از سرقت های خودرو مربوط به پراید است که البته به خودروسازان تذکرات لازم در مورد افزایش امنیت این خودرو را داده‌ایم.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ۶۰ درصد از سرقت های خودرو مربوط به پراید است که البته به خودروسازان تذکرات لازم در مورد افزایش امنیت این خودرو را داده‌ایم.

سردار کیوان ظهیری  با اعلام خبر بازداشت سارقان خودروهای پراید، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: باندی به صورت خانوادگی برای عدم جلب توجه اقدام به سرقت خودروهای پراید و لوازم داخل آن می‌کردند که توسط مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین بازداشت شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه اعضای این باند معمولاً اقدام به سرقت خودروهای مدل پایین می‌کردند، متذکر شد: شهروندان اموال خود را داخل خودرو نگذارند.

وی با تأکید بر اینکه طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، حدود ۶۰ درصد سرقت‌ها مربوط به خودروی پراید است، تصریح کرد: این اتفاق جز دغدغه‌های پلیس است و خود خودروسازها نیز در این رابطه بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند ایمنی خودرو را ارتقا دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با شرکتهای خودروساز در این رابطه مکاتباتی داشتیم، گفت: پیگیری توسط پلیس انجام می‌شود و ان شاء الله سایر ارگان‌ها نیز در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند تا به نتیجه مثبت برسیم و اموال مردم به راحتی سرقت نشود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو