دکوراسیون بوهو و آشنایی بیشتر با این سبک طراحی

دکوراسیون بوهو و آشنایی بیشتر با این سبک طراحی


منبع: دکوراسیون

685

1399/4/8

03:22


دکوراسیون بوهو از انواع دیزاین های داخلی زیبا و پر شور و حال می باشد و اگر شما تمایل دارید تنوع فرهنگی و اقلام جالب را از سراسر جهان به دیزاین خانه خود بیاورید می توانید از این سبک طراحی داخلی استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون بوهو

برای طراحی داخلی منزل به سبک بوهو از ترکیب اشیاء و الگوهای مختلف و رنگ ها استفاده می شود و اگر شما به دنبال سبکی متفاوت هستید که علایق خودتان را در فضای قسمت های مختلف منزل ایجاد نمایید سبک بوهمین می تواند برایتان بهترین انتخاب باشد. در مطالب قبلی طراحی داخلی تلفیقی و طراحی داخلی مینیمال را مشاهده کردید که هر یک از آن ها سبکی خاص و متفاوت می باشند در ادامه با ایده هایی برای طراحی داخلی بوهو در خدمت شما خواهیم بود.

طراحی داخلی بوهو

طراحی داخلی بوهمین برای قسمت های مختلف منزل

سبک بوهمین از سبک زندگی افرادی که تصمیم دارند زندگی و خانه ای غیر متعارف داشته باشند گرفته شده است. در این سبک طراحی الگوها و بافت ها به راحتی با یکدیگر ترکیب می شوند همچنین استفاده از پارچه های رنگی و الگوهای سنتی از سراسر جهان باعث می شود تا در فضای این سبک دکوراسیون حال و هوایی خاص ایجاد شود.

برای پوشاندن پنجره ها در سبک بوهمین از پرده های نقش دار و طرح دار استفاده می گردد همچنین فرش ها و مبلمان نیز در این سبک دکوراسیون طرح دار و رنگی می باشند و اگر شما احساس می کنید این رنگ ها و الگوهای مورد استفاده در سبک بوهین بیش از حد است می توانید برای اشباع این رنگ ها از رنگ سفید استفاده نمایید و این رنگ خنثی جایگزینی مناسب برای رنگ های غلیظ می باشد.

اجرای دکوراسیون داخلی

دکوراسیون بوهو

دکوراسیون نشیمن بوهو

دیزاین داخلی بوهمین

دکوراسیون نشیمن به سبک بوهو

دکوراسیون نشیمن بوهو

دکوراسیون نشیمن بوهو

دکوراسیون داخلی نشیمن

طراحی داخلی بوهمین

دکوراسیون شیک بوهو

دکوراسیون نشیمن بوهو

طراحی داخلی بوهو

طراحی داخلی بوهمین

دکوراسیون بوهو شیک

دیزاین داخلی بوهو

دکوراسیون زیبا بوهو

دیزاین بوهو

دکوراسیون داخلی بوهو

دکوراسیون زیبا و بی نظیر بوهو

دیزاین بوهو

دکوراسیون نشیمن به سبک بوهو

در سبک دکوراسیون بوهمین برای استفاده از رنگ ها قوانین ثابت و خاصی وجود ندارد ولی اغلب از رنگ های گرم و براق در طراحی دکوراسیون بوهو استفاده می شود. اغلب رنگ های تیره نظیر قهوه ای و خاکستری و سبز برای پایه و زمینه در این سبک طراحی در نظر گرفته می شوند و از رنگ هایی نظیر بنفش سیر و پرتقالی آتشین و آبی کهربایی برای سایر اجزای دکوراسیون داخلی استفاده می گردد. توجه داشته باشید که ترکیب و لایه بندی رنگ ها مهم ترین عواملی هستند که سبک بوهمین را متمایز با سایر سبک ها می سازند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

بر خلاف دکوراسیون های مدرن و ساده که شعار هر چه کم تر بهتر است را دارند این سبک از شعار هر چه بیشتر بهتر است پیروی می کند. توجه داشته باشید که از بالش قلاب دوزی و پرده و فرش های آویزان می توانید در قسمتی از فضای اتاق نشیمن برای ایجاد یک پاتوق صمیمی استفاده نمایید.

مبلمان استیل برای سبک بوهو انتخابی مناسب و ایده آل نمی باشند و برای طراحی این سبک اغلب از مبلمانی راحت و آرامش بخش نظیر مبلمان راحتی و پاف یا صندلی متحرک استفاده می گردد.

دکوراسیون بوهو شیک

دکوراسیون بوهو

دکوراسیون اتاق خواب بوهو

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب بوهو

دکوراسیون اتاق خواب بوهمین

دکوراسیون شیک اتاق خواب

دکوراسیون بوهو شیک

دکوراسیون اتاق خواب به سبک بوهو

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب بوهو

برای نورپردازی دکوراسیون بوهمین از نورهای ملایم استفاده می شود همچنین نورپردازی به کمک چراغ های لوستری و فانوس های متعدد و شمع و چراغ های دیواری دکوراتیو و … انجام می شود.

ترکیب با طبیعت برای این سبک دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار می باشد بنابراین بهتر است شما فضای قسمت های مختلف منزل تان را به کمک سرخس ، گیاهان آویزان و طبیعی تزیین نمایید.

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون شیک آشپزخانه

طراحی داخلی بوهو برای آشپزخانه

دکوراسیون بوهو برای آشپزخانه

دکوراسیون زیبا بوهو

طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون شیک آشپزخانه

دیزاین داخلی آشپزخانه بوهمین

دکوراسیون شیک و خاص بوهمین

دکوراسیون شیک آشپزخانه

دیزاین داخلی آشپزخانه بوهو

دکوراسیون شیک بوهو

طراحی زیبا و شیک بوهو

دکوراسیون شیک بوهو

دکوراسیون زیبا و خاص آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه بوهمین

در دکوراسیون بوهمین از پارچه ها با نقش های مختلف و بطری های یادگاری و اجناس چینی و هر چیزی که برای فرد نوستالژی باشد استفاده می شود همچنین این سبک طراحی داخلی منزل به یکنواختی تمایل زیادی دارد ولی باز هم پر زرق و برق و شیک می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو