فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه

فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه


منبع: ناز وب

152

1399/4/8

08:52


فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه

فرازی به آینده Flying to the future با فال و طالع بینی هفتگی مجله تفریحی سرگرمی نازوب، دوستان مثل همیشه یادآوری می شود این بخش تنها جنبه FUN سرگرمی دارد و هدف اصلی بالا نگه داشتن سطح انرژی مثبت است. از نکات منفی آن خیلی ساده بگذرید و اصلا توجهی نکنید این خود تمرینی میشود که به انرزی های منفی فکر نکنید تا ناخودآگاه آن را حذب کنید. همیشه شاد و کامروا باشید.

 

فال هفتگی پاسور و احساسی هفته دوم تیرماه سال 1399

 

فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه

 

❤️ فروردین

برای شما اتفاقی خوش در حد یک معجزه رخ خواهد داد. شاید یک تلفن که مدتهاست منتظرش هستید یا یک جواب مثبت باشد.

❤️ اردیبهشت
حاجت روایی از امام هشتم در رابطه با مسائل عاطفی. بدهی شما پاس میشود. خرید و فروش ملک که عالیه تا اواخر سال. از یک س، ف، ن نام ناراحتی زود گذر دارید.

❤️ خرداد
از فردی با حروف الف و ن نام، تلفنی عشقی، شادتان میکند. سفر زیارتی به امام رضا و گرفتن حاجت در پیش دارید.

❤️ تیر
شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی، دیدارهای دوستانه یا دیدار بستگان دور یا نزدیک برای تان اتفاق می افتد.

❤️ مرداد
سه روز دیگه یا سه وقت دیگه خبر خوب داری/ خبر خوشحالی / در مسایل قانونی سعی کن مدارا کنی تا مشکل حل شود

❤️ شهریور
اگر متاهل هستید یک سفر خواهید داشت به یک منطقه تاریخی و اتفاقات خوب در این سفر. برگشت پول یا برنده شدن در یک وام و قرعه کشی دارید.

❤️ مهر
دیدار و ملاقات عشقی با یک فرد متولد خرداد، بهمن یا مهر تا 2وقت دیگر. خبر آزادی یک زندانی شادتان میکند.

❤️ آبان
کادویی بهت میرسه یا بفکر کادویی هستی / به معجزه اعتقاد داری و برات رخ میدهد / منتظر معجزه باش

❤️ آذر
در یک مکانی که آب و سبزه دارد تا پنج وعده دیگد با عشقتان دیدار عالی خواهید ‌داشت.

❤️ دی
یک تلفن احساسی از یک عشقی که مدتهاس از او بی خبرید تا 4وقت آینده. سفر به جنوب برای شما دیده شده که خیره. با م نام ناراحتی دارید رفع میشود.

❤️ بهمن
عصبی شدن از یک آقای متولد فصل بهار اما بخیر میگذرد. در یک آزمون کاری یا تحصیلی موفقیت دارید.

❤️ اسفند
دیدار با عشق در یک مکان سر بسته. از تلفن 9.7.5شادی در عشق نصیب‌ شما‌ میشود. از آقایی که موی کم پشت و سبیل دارد پولی بدستت میرسد. از مریم یا مونا شادی دارید.

 

فال و طالع بینی هفتگی تاروت کائنات هفته دوم تیرماه

 

فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه

 

کارتهایی که به نیت متولدین هرماه چیده و تفسیر شده است

🔮فروردین
نه شمشیر
رنج، شک

پریشانی – دلتنگی
– افکار پریشان و بی خوابی
– رنج وزیان
– دلتنگی و ناامیدی
– غم یک گمشده یا از دست رفته
توضیح :
رفتاری را که با خود در پیش گرفته اید تکذیب کننده و ظالمانه است. نه شمشیر غربت و رنجی است که از درون اشاعه می یابد و گاه موجب کابوس، سردرد و یا Sleep problems مشکلات کم خوابی در شما می گردد. می بایست درمورد آنچه که شما را متوقف ساخته است صحبت کنید و در صورت نیاز دست به اعتراف بزنید. رویاهای شبانه می توانند ابزار ارزنده ای برای دسترسی به ناخودآگاهی شما باشند. شاید ناخودآگاهی شما سعی دارد چیزی را به شما بیاموزد. به رویاهای خود توجه کنید.

🔮اردیبهشت

شش شمشیر
سفر، هماهنگی در رویدادها

پشت سر گذاردن مشکلات
– پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی
– سفر به مکانی تازه
– رهایی از اضطراب و نگرانی
توضیح :
دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.
هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

🔮خرداد
چهار سکه (پنج ضلعی
عشق، پول، قدرت

وابستگی
– موفقیت مالی
– شخصی پولدوست
– پس اندازی که برای آینده لازم است
توضیح :
آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

🔮تیر
ده سکه (پنج ضلعی)
کسب ثروت، کسب ملک

حمایت خانواده
– موضوعات و مذاکرات خانوادگی
– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب
توضیح :
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید.Weekly Tarot of the Universe Tarot, Coffee, Candles and Emotions Week 1 December منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.
اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

🔮مرداد
ده جام
خانواده خوشبخت، خوشحالی

تکامل عشق – سعادت
– رضایت از موقعیت مالی
– موفقیت افراد خانواده در کنار هم
– موفقیت زوج جوان در زندگی
– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد
توضیح :
موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

🔮شهریور
هشت چوب دست
اصلاح هدف، ایده های نو

سرعت کارها – خبر مهم
– مسافرت
– جابجایی
– تلفن ، تلگراف ، پیغام
توضیح :
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

🔮مهر
نوباوه شمشیر
زیردستی، رویدادهای ناخوشایند، سیاستمداری

پیام – نامه – شایعه
– یک نو جوان بی باک و زرنگ ، قدری مزاحم که به احساسات دیگران بی توجه است
– خبرچین و غیر قابل اعتماد
– اوضاعی که به دلیل شایعه پراکنی و خیالپردازی مشکل و پیچیده شده است
– خبر تلفنی یا نامه .
توضیح :
نوباوه شمشیر از شما می خواهد که این وضعیت های دشوار را بپذیرید و نسبت به پرگویی و شایعه پراکنی های اطرافیان هشیار باشید. با پذیرش این آزمایشات و مستولی شدن بر آنها نیرومندتر و مقاوم تر خواهید شد. نوباوه شمشیر ضمنا می تواند نمایانگر فرزند یا نوجوانی در زندگی شما باشد که موجبات اینگونه مبارزات را در شما بوجود می آورد.
در حال حاضر عاقلانه آنست که در سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات عمده شرکت نکنید. مگر آنکه در زمینه مطالعه و یادگیری مهارت ها باشد.

🔮آبان
نوباوه سکه (پنج ضلعی)
بخشندگی، کمال گرایی

یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه
توضیح :
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

🔮آذر
شیطان (دیو)
انحطاط، شکست غیرمنتظره، تعرض، وحشیگری، فرد پرخاشگر، عجیب و غریب، مجاله، فاجعه، هرج و مرج

خشونت – قدرت
– حس جاه طلبی و شهرت
– موفقیت مادی
– احساسات عاری از لطافت
– بی احترامی به احساسات دیگران
توضیح :
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

🔮دی
ارابه
پر تلاش بودن، پشتکار، سفر، تصمیم آنی، دودلی، ملال، اختلال

تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور
توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. فال هفتگی تاروت کائنات، قهوه، شمع و احساسی هفته 1 آذرماه تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

🔮بهمن
شش چوب دست
پیروزی، موفقیت، دوستی

پیروزی پس از تلاش
– خبر خوب
– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی
توضیح :
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

🔮اسفند
یک جام
زیبایی، تندرستی

شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند
توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

فال هفتگی اوراکل یا فرشتگان الهی

 

فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه

 

پیامهایی که فرشتگان مقرب برای ما به ارمغان می آورند. در بخش های قبلی به معرفی فرشتگان الهی، نحوه ارسال و دریافت پیام ها از طرف آنها و تمامی نشانه های ممکن پرداختیم.

متولدین فروردین
فرشته اتسه آنا Otzeana
تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

 

متولدین اردیبهشت
فرشته آستارا Astara
تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

 

متولدین خرداد
فرشته رایه Raye
در حال حاضر یوگا و فعالیتهای بدنی برای تندرستی و سلامتی و آرامش درونی و رشد روحی تو الزامی و ضروری است.

 

متولدین تیر
فرشته ایندریل Indriel
تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

 

متولدین مرداد
فرشته ایزابلا Isabella
بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

 

متولدین شهریور
فرشته آریل Arielle
تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

 

متولدین مهر
فرشته بتانی Bethany
اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

 

متولدین آبان
فرشته دزیره Desiree
نه ، اکنون شرایط مناسب نیست. منتظر بمان یا راههای دیگری را بسنج. از فرشتگان کمک و یاری بخواه.

 

متولدین آذر
فرشته وانسا Vanessa
تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر:
چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟
چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

متولدین دی
فرشته پاتینسه Patience
اکنون زمان یادگیری و علم و اطلاعات جمع کردن است، از اینکه یک یادگیرنده باشی لذت ببر چراکه علمت در آینده به کار می آید.

 

متولدین بهمن
فرشته لیلا Leila
مدتی را به تنهایی در طبیعت سپری کن. درباره آرزوها و اهدافت تعمق کن. از فرشتگان مدد بخواه که تو را به بینش حقیقی برسانند.

 

متولدین اسفند
فرشته اپال Opal
فرزندان تو در زمین و آسمان سعادتمندند. آنها توسط خدا و فرشتگان به خوبی محافظت می شوند.

 

فال هفتگی قهوه یکی از پرطرفدارترین فال های ممکن

 

فال هفتگی عشق، تاروت، اوراکل و قهوه هفته 2 تیرماه

 

که در این بخش به نیت متولدین هرماه فال قهوه تفسیر می شود. از اینکه در صدد بالا بردن سطح انرژی مثبت و نگرش های عالی هستید بسیار خرسندیم.

فروردین
تبر : با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.
حصار : در بند قرار گرفتن – جای امن – چند صباحی احتیاط کنید.
خط مستقیم بلند : زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات – مسافرتهای سودمند
دست در دست بودن یک زن و مرد : ازدواج – مشارکت
اژدها : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل میکنید – دشمنی – خشم – کینه قدیمی – احتیاط – هشدار

اردیبهشت
تبر : با مشکلات مقابله کنید تا شکست نخورید.
زنگوله : بگو مگو – دعوا و مرافعه – بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باشید.
بادام : رزق و روزی و نعمت است که با دردسر و دعوا بدست می آید – طالع خوش
شتر مرغ : مسافرتی بیاد ماندنی به خارج از کشور در انتظار شماست ،آماده باشید.
پروانه : بیش از حد در خیال و اندیشه بر سر می برید که این باعث ضعف شما خواهد شد – ماجرای عشقی معصوم – شادی های روزانه – بلند پروازی – حساس و ظریف بودن – مهربانی – بوالهوسی

خرداد
چرخ : چرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است، مطیع سرنوشت باشید.
جناغ : رسیدن به آرزوی دیرینه – پیدا کردن دوستان خوب و صمیمی – رسیدن به معشوق.
نعل : نشانگر محاصره دوستان به ظاهر دوست می باشد، راه نجات برایتان باز است – گاهی به معنی سفر است
خانه : ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارها – ازدواجی خوشحال کننده – زندگی خانوادگی خوش – تندرستی – سعادت
صندلی : محبت و دلگرمی – از طرف دوستان به شما محبت میشود و هدیه گرانبهایی دریافت خواهید کرد – بهتر شدن کارها از هر نظر – ارتقا در کار – ریاس

تیر
پاکت : در یافت خبری شاد – از راه دور خبر مسترت بخشی خواهید شنید.
ستاره : مقام و منزلت – با علما و دانشمندان ملاقات میکنید. بردن در یک مسابقه – درخشش در جمع دوستان – دوست داشتنی بودن – به معنی شانس و خوشبختی است – به انتظار طولانی نیز تعبیر می شود.
میز : به معنی یک قرار داد و یا شرکت در یک مهمانی است.
مسواک : مال خود را در راه خویشان و بستگان، بخشش و احسان می کنید.
زنبور : شخص مزاحم – از آدم پست و فرومایه آزار دیدن.

مرداد
آفتابه : راستی و استواری و پایداری و عمر طولانی کردن و یا خدمتگزاری گروهی را کردن.
کلید : حل مشکلات – پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند – موفقیت همه جانبه- گشایش بخت – راه حلی برای مشکلات
چرخ : چرخ به هر شکل و صورتی نشانگر اصل اساسی حیات یعنی تحرک است، مطیع سرنوشت باشید.
سنجاب : جمع کردن مایحتاج برای روز مبادا – زرنگی
گردن بند پاره : قهر و جدائی – فاصله

فال هفتگی تاروت، اوراکل، قهوه و احساسی هفته دوم تیرماه

 

شهریور
تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.
مثلث متساوی الاضلاع : موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن
ابر : خداوند به شما علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علمتان بهره مند خواهند شد – ممکن است مشکلاتی در کارتان پیش بیاید
باد برن : دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی
نان : سمبل سرور و خوشحالی است – برکت – در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند.

مهر
تخم مرغ : در مدت زمان کوتاه صاحب مال و ثروت زیادی خواهید شد – موفقیت و خوشحالی.
مثلث متساوی الاضلاع : موفقیت در امور اقتصادی – ارث بردن
ابر : خداوند به شما علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علمتان بهره مند خواهند شد – ممکن است مشکلاتی در کارتان پیش بیاید
باد برن : دعوا از سر حسادت – اختلاف همسایگی
نان : سمبل سرور و خوشحالی است – برکت – در حد توانائی انفاق کنید مالتان برکت پیدا میکند.

آبان
روباه : فردی حیله گر و فریبنده، نابکار و Lier دروغگو، مواظب باشید.
آب : سرچشمه روشنی و آبادانی است و گشایش و توانائی در مشکلات.
گل : شادی بزرگ – دوستی واقعی – جوان حساس و خجالتی – خوشحالی بزرگ – دوستان شفیق – دختر یا پسر مطلوب
میمون : زیرکی – موزیگری – شیطنت – جستن از خطر
کوزه : به وصال رسیدن – همبستر شدن – نزدیکی.

آذر
قارچ : مسافرت به دیار غربت یا به کشورهای دوردست.
چغندر : دچار یک گرفتاری می شوید ولی زود بر طرف خواهد شد.
سد : موانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده
پرستو : خبر خوب – تحول – جهشی که باید در آن محتاط بود.
کفتار : نشانگر پلیدی و ناپاکی، فریب و نیرنگ است – دزدی و چپاول – مواظب اموالتان باشید.

دی
سگ : دوستانی مهربان و وفادار – دریافت خبری خوب
سپر : پناه دهنده از امور ناپسند – محافظت شده از جائی.
انگشتری : از صاحب مهر و نقش و نشان به شما ثروتی خواهد رسید.
کلید : حل مشکلات – پیروزی بر دشمن قوی و نیرومند – موفقیت همه جانبه- گشایش بخت – راه حلی برای مشکلات
نامه : خبر های خوش که مدتها انتظارش را میکشید به شما خواهد رسید.

بهمن
تاج : یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است – در یک دعوا فاتح شدن
دیوار : مانع – دفاع از حریم – وضع و حالتان در زندگی خوب و مستحکم خواهد شد.
خیمه : تامین مالی – افزایش مال و نعمت – نگران آینده نباشید.
دو انسان چهره به چهره : گفتگو و سازگاری در پیش دارید
تخم مرغ شکسته : یاس و نا امیدی موقت – از بین رفتن بخت و اقبال

اسفند
* ساعت: نشان قلب است، معنای احساسات و عواطف انسانی را میدهد.
* آب فشان: موفقیت و شادی – در آینده نزدیک موفقیت و شادی نصیب شما خواهد شد.
* کتاب: گشایش در کارها – دوست صمیمی و وفادار و دانشمند هرگز اورا ترک نکنید. – تحصیل – تفکر
* درخت: فراوانی – پیروزی در بازی – گشاده دستی – شانس در بخت آزمایی
* گندم: روزی حلال و سخاوتمندانه، که با رنج و زحمت بدست آمده است.

 

پایان بخش فال و طالع بینی هفتگی درهفته دوم تیرماه سال 1399 سال خوک .

 

Weekly Horoscope of Love, Tarot, Oracle and Coffee Week July 2

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو