قیمت و مدل های جدید کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟

قیمت و مدل های جدید کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟


منبع: دکوراسیون

539

1399/4/8

14:48


قیمت و مدل های جدید کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟

طراحی و مدیریت فضای آشپزخانه، یکی از اساسی ترین و مهمترین اصول دکوراسیون داخلی منزل است چرا که آشپزخانه همیشه قلب یک خانه است که باید بتواند نیازهای صاحب خانه و به خصوص کدبانوی منزل را برآورده سازد. طراحی و مدیریت فضای آشپزخانه فقط به این معنا نیست که دکوراسیون و چیدمان وسایل را در نظر بگیرید بلکه ایجاد مکانی پر از سرزندگی، رنگ، خلاقیت و نشاط برای یک طراحی فوق العاده، حائز اهمیت است. در طراحی و همچنین مدیریت فضاها در آشپزخانه، کابینت آشپزخانه، نقشی کلیدی ایفا میکند به طوریکه در یک طراحی اصولی و خلاق، از یک فضای کوچک، فضایی گیرا، چشم نواز و کاربردی، میتواند خلق شود. در طراحی کابینت آشپزخانه، سبکهای طراحی مختلفی از جمله سبک کلاسیک و مدرن استفاده میشود.

سفارش انواع کابینت

معمولا در دکوراسیون آشپزخانه کابینت ها بیشترین نقش را ایفا می کنند. به طوری که از آنها استفاده می شود. قیمت بالای کابینت ها، تنوع رو به افزایش و روش های جدید ساخت و ساز در کابینت ها، انتخاب یک کابینت مناسب برای آشپزخانه را به تصمیمی سخت تبدیل کرده است و همانطور که می دانیم، بیشترین هزینه آشپزخانه ها مربوط به هزینه های کابینت آشپزخانه است. اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه را دارید، در این مطلب فواید خرید از شرکت مهندسی معماری ماچوب را بررسی میکنیم.

سفارش انواع کابینت

با توجه به تنوع و ابزارهای بروز در بازار، انتخاب سبک و متریال و نوع کابینت آشپزخانه قدم اول است. گروه تولیدی ماچوب، انواع کابینت های انزو، کابینت ممبران، کابینت کلاسیک، کابینت مدرن، کابینت گلاس و کابینت مات طرح ترک را با هزینه مناسب و به صرفه تری ارائه میدهد. این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های آشپزخانه است که با حذف واسطه ها و ارائه بهترین کیفیت و قیمت کابینت آشپزخانه، به عنوان منصف ترین مجموعه تولیدی از نظر اتحادیه صنفی انتخاب گردیده است.

با توجه به اولویت های شما، زیبایی یا کارایی، کابینت آشپزخانه در انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. یکی از محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه، کابینت ممبران است که یکی از بهترین و زیباترین طرحهای کابینت آشپزخانه می باشد. اگر به دنبال طراحی آشپزخانه ای لاکچری و مجلل و کابینت کلاسیک می باشید، کابینت ممبران انتخاب مناسبی است.

کابینت آشپزخانه ممبران، که در دو نوع کلاسیک و مدرن با بهترین کیفیت، انجام میشود، ظاهری سلطنتی و تجملاتی به آشپزخانه می دهد. همچنین کابینت ممبران مدرن به دو صورت عادی و براق با روکش های مختلف ارائه میشود و کابینت ممبران کلاسیک نیز دارای دو صورت کلاسیک پرکار و کلاسیک کم کار است که به تعداد منبت ها و طرح های روی کابینت بستگی دارد. در واقع باید گفت، کابینت ممبران، نسل جدید کابینت کلاسیک است یعنی به نسبت کابینت کلاسیک که تزئینات آن ها دستی انجام میشود، مقرون به صرفه تر هستند چرا که حکاکی های روی آنها به وسیله دستگاه های سی ان سی (CNC) صورت میگیرد.

سفارش انواع کابینت

به این کابینتها همچنین، کابینت های سه بعدی نیز میگویند. یکی از مهمترین ویژگیهای کابینت ممبران، انعطاف پذیری آن در برابر خواسته و سلیقه مشتری است که می تواند رنگ، طرح و بافت نمای ستون، سرستون، قاب های دور دربها، درب های کابینت و تاج کابینت را سفارشی سازی کرد و مطابق سلیقه مشتری تولید شود. تولیدی ماچوب، با حذف واسطه ها و داشتن کارخانه تولیدی متریال اولیه و ساخت کابینت آشپزخانه و همچنین داشتن کارشناس نصب اصولی کابینت، توانسته است گام بزرگی در جهت کاهش هزینه های مصرف کننده بردارد.

همچنین، ترکیب کابینت ممبران با شیشه و نورپردازی های زیبا می تواند منجر به کابینت های ویترینی شکیل و چشم نوازی شود و فضای بسیار زیبایی را در آشپزخانه خلق کند. این کابینت ها، تنوع رنگ گسترده ای دارند و نسبت به حرارت و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان میدهند.

سفارش انواع کابینت

کابینت انزو نیز، نوعی از کابینت آشپزخانه است که مغزی آن از جنس ورق MDF بوده و از طریق رنگ پولیشی، روکش دلخواه روی آن ها طراحی و پرداخته می شود. به طور کلی چهار تفاوت اساسی در کابینت انزو با کابینت آشپزخانه وکیوم وجود دارد. تفاوت اول در قطر ورق MDF بکار رفته در کابینت انزو است که قطر بیشتری نسبت به MDF  بکار رفته در کابینت وکیوم دارد. تفاوت دوم بیشتر بودن قطر روکش به کار رفته در کابینت انزو است و تفاوت سوم این دو کابینت نیز تراش خوردن چهار طرف درب کابینت انزو توسط دستگاه سی ان سی است که این مسئله موجب افزایش قطر لبه های کابینت انزو تا ۸ میلی متر شده است، ولی با این وجود این مقدار، کمتر از قطر لبه ها در کابینت وکیوم است.

تفاوت چهارم نیز در تنوع رنگ کابینت های وکیوم است چراکه کابینت انزو فقط در طرح و رنگ سفید و براق موجودند. کابینت آشپزخانه انزو به دلیل برخورداری از رنگ سفید، فضای منزل و به طور خاص فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه میدهد و از سوی دیگر رنگ سفید آن باعث شده است تا به راحتی بتوان تمامی اجزا و لوازم آشپزخانه را با آن ست کرد. کابینت آشپزخانه انزو را میتوان تلفیقی از کابینت وکیوم کلاسیک و کابینت هایگلاس سفید دانست. از ویژگی های مهمی که در تولید کابینت انزو باید به آنها توجه کرد، میتوان به بدنه یا یونیت ام دی اف، درب ام دی اف CNC کاری شده به ضخامت ۲۵ میل، یراق (ریل، لولا و …) فانتونی ایتالیا، رنگ پلی اورتان و پولیش، سبک نئوکلاسیک و… اشاره کرد.

سفارش انواع کابینت

تولید و نصب انواع کابینت ممبران، کابینت انزو، وکیوم، کابینت کلاسیک و انواع روکش ها و… از مرحله ساخت تا نصب در خانه توسط تولیدی ماچوب، باعث شده است تا قیمت کابینت ممبران و قیمت کلیه کابینت های دیگر بسیار ارزانتر از قیمت بازار و خدمات شرکتی باشد.

قیمت کابینت آشپزخانه در همه انواع با توجه به تولید این کابینت ها توسط کارخانه ماچوب، بسیار به صرفه تر خواهد بود. کیفیت اجرای کابینت ساز، وجود کارگاه رنگ مجهز، دارا بودن کارخانه تولیدی متریال و ساخت کابینت، استفاده از ام دی اف خارجی و یراق آلات با کیفیت، قیمت مناسب، امکان اجرای طرح های خیلی متنوع و زیبا به دلیل تکنولوژی خاص ساخت و ارزان تر بودن قیمت کابینت ممبران با روکش وکیوم، کابینت انزو در انواع مختلف، کابینت مدرن، کابینت کلاسیک با بدنه های MDF خارجی و کلیه یراق آلات مرغوب و علاوه بر آن کمد دیواری با قیمت فوق العاده مناسب از مزایای استفاده از خدمات تولیدی ماچوب است. قیمت انواع کابینت های تمام چوب، مدرن، کلاسیک و … را میتوانید در سایت شرکت مهندسی معماری ماچوب مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو