واکنش به خبر امتیازدهی زنگنه به نمایندگان مجلس

منبع: برترین ها

74

1399/4/8

15:28


در پی انتشار خبری کذب همراه با توهین و افترا به وزارت نفت و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ازسوی خبرگزاری فارس و سایت مشرق با عنوان «امتیازدهی زنگنه به نمایندگان مجلس یازدهم کلید خورد»، توضیحاتی ارائه کرد.

جماران: در پی انتشار خبری کذب همراه با توهین و افترا به وزارت نفت و تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ازسوی خبرگزاری فارس و سایت مشرق با عنوان «امتیازدهی زنگنه به نمایندگان مجلس یازدهم کلید خورد»، توضیحاتی ارائه کرد.

در متن جوابیه اداره کل روابط عمومی وزارت نفت آمده است:

«معلوم نیست که بالاخره خبرگزاری فارس، سایت مشرق و سایر دوستانشان، با استفاده از هر روش و ظرفیت غیرمتعارف و اقتضایی و در شرایط تحریم‌ها، برای افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی کشور موافق‌اند یا قرار است در برابر این‌گونه اقدامات وزارت نفت، کارشکنی و سنگ‌اندازی کنند؟

آنچه در پی‌نوشت وزیر نفت در هامش تقاضای دو تن از نمایندگان محترم شورای اسلامی که دلسوزانه با توجه به شناخت از منطقه خود با هدف استفاده از ظرفیت‌های این مناطق برای افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی ایران مرقوم شده، واجد هیچ رانتی نبوده و در شرایط حساس کنونی، فقط در جهت منافع ملی و با هدف افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی ایران بوده است.

در یادداشت وزیر نفت فقط اجازه مذاکره داده شده و در صورت حصول نتیجه، اجرای آن صراحتاً منوط به اخذ مجوز کارگروه محترم مقابله با تحریم‌های نفتی شده است.

انتظار می‌رود این رسانه‌ها، به جای دامن زدن به دعواهای سلیقه‌ای و جناحی و بازی کردن در زمین تحریم‌کنندگان، از کور کردن مسیرهای مویرگی برای صادرات هم که مورد توجه وزارت نفت است، دست بردارند.

واقعیت این است که ما در شرایط جنگی به‌سر می‌بریم و در اوج چنین جنگ تمام عیار اقتصادی، باید از فرماندهان مظلوم این جنگ در سطح مختلف حمایت کرد، نه اینکه با تهدید و ارعاب، جسارت و ریسک‌پذیری را از ایشان گرفت.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو