فواید بدنسازی و باشگاه رفتن برای خانم ها + معرفی باشگاه بانوی غرب

فواید بدنسازی و باشگاه رفتن برای خانم ها + معرفی باشگاه بانوی غرب


منبع: زیبامون

462

1399/4/8

18:05


ما در این بخش از زیبامون دات کام به فواید باشگاه رفتن و بدنسازی برای خانم ها اشاره کردیم و یکی از بهترین باشگاه‌های مخصوص بانوان در تهران رو به شما معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

فواید بدنسازی و باشگاه رفتن برای خانم ها + معرفی باشگاه بانوی غرب

احتمالا شما هم تا به امروز چندین و چند بار به خودتون قول دادید که از شنبه، ورزش کردن و باشگاه رفتن رو شروع کنید اما به محض رسیدن شنبه مورد نظر، تمام اهدافی که در نظر داشتید رو فراموش کردید و دوباره باشگاه رفتن رو به تعویق انداختید!

ورزش کردن نه تنها تاثیر خیلی خوبی در حفظ و ایجاد تناسب اندام داره بلکه تاثیرات خیلی خوبی هم در سلامتی بدن، ایجاد شادابی، حفظ طراوت و سلامت پوست، کاهش استرس، بهبود خلق و خو و غیره داره و اگر ورزش کردن و باشگاه رفتن رو به روتین زندگی روزمره خودتون اضافه کنید، مطمئن باشید تاثیرات شگفت انگیزی بر روی سبک زندگی شما خواهد داشت و کمک میکنه تا در انجام تمام کارهای روزمره خودتون بهتر عمل کنید و بهره وری بیشتری داشته باشید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به فواید و تاثیرات بدنسازی و باشگاه رفتن برای خانم‌ها اشاره کردیم و یکی از بهترین و مجهزترین باشگاه‌‌های تهران که مخصوص بانوان هست رو بهتون معرفی کردیم. با ما همراه باشید.

 

باشگاه رفتن و بدنسازی چه فوایدی به همراه دارد؟

اگه هنوز هم در تصمیم خود برای باشگاه رفتن تردید دارید و یا اینکه نمی‌تونید تصمیم جدی برای عملی کردن این تصمیم رو بگیرید لازمه با فوایدی که باشگاه رفتن و بدنسازی داره بیشتر و دقیق‌تر آشنا بشید. در ادامه با تعدادی از فواید باشگاه رفتن برای خانم‌ها بیشتر آشنا بشید:

 

1. بهبود سلامتی بدن

هنگامی که به طور منظم در باشگاه ورزش می‌کنید، نه تنها وزن شما به حالت ایده آل نزدیک میشه بلکه ضربان قلب و سلامتی قلب هم بهبود پیدا می‌کنه و به تدریج شاهد افزایش سلامتی در تمام بخش‌های بدن خواهید بود.

در واقع ورزش کردن و باشگاه رفتن تاثیر فوق العاده‌ای در تقویت قلب، ریه‌ها، عضلات داره و اگر می‌خواهید زندگی سالم و طولانی داشته باشید بهتره زمانی رو برای باشگاه رفتن در روز در نظر بگیرید. علاوه بر این ورزش منظم میتونه از بروز بیماری‌های مختلف مانند فشار خون، کلسترول، دیابت و پوکی استخوان هم جلوگیری کنه. 

 

2. استفاده از تجهیزات و آشنایی با روش درست انجام تمرینات ورزشی

شاید ورزش کردن در خانه ساده باشه اما وقتی به باشگاه مراجعه می‌کنید، با انبوهی از تجهیزات و وسایل ورزشی استاندارد و تخصصی مواجه میشید که هرکدام از این تجهیزات به شما کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر به هدف خودتون نزدیک بشید. 

علاوه بر این همیشه یک مربی مجرب و حرفه‌ای هم در باشگاه حضور داره که نحوه استفاده از تجهیزات ورزشی، روش صحیح انجام تمرینات ورزشی، برنامه ورزشی و غذایی مناسب برای شما رو بهتون ارائه میده تا بتونید بهتر و سالم‌تر بدنسازی کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.

 

دوچرخه ثابت در باشگاه

 

3. استفاده از کلاس‌های ورزش گروهی

معمولا افرادی که به باشگاه مراجعه می‌کنند دارای هدف مشترک یعنی بدنسازی و رسیدن به تناسب اندام و حفظ سلامتی هستند و وقتی تمام این افراد در یک مکان قرار بگیرند باعث میشن تا شما هم انگیزه بیشتری پیدا کنید و با حضور در کلاس‌های گروهی، ورزش رو به یک کار سرگرم کننده و فان برای خودتون تبدیل کنید و با شور و اشتیاق بیشتری در این جلسات شرکت خواهید کرد.

 

4. افزایش سطح انرژی بدن

حقیقتا ورزش کردن و باشگاه رفتن تاثیر خیلی خوبی در افزایش سطح انرژی بدن داره و کمک میکنه تا در طول روز هوشیارتر و سرحال‌تر باشید. اگر معمولا در طول روز احساس خستگی می‌کنید و آرزو دارید انرژی شما هم مانند یک کودک 5 ساله افزایش پیدا کنه، بهترین پیشنهاد این هست که باشگاه رفتن و ورزش کردن رو در اولویت قرا بدید.

وقتی در باشگاه ورزش می‌کنید، ضربان قلب و عملکرد ریه به بالاترین سطح ممکن میرسه، اکسیژن رسانی خیلی خوبی به مغز انجام میگیره و به همین دلیل بعد از ورزش، هوشیارتر، سرحال‌تر، پر انرژی‌تر و آماده کار کردن خواهید بود. علاوه بر این ورزش کردن باعث میشه تا اکسیژن  بیشتری به عضلات بدن برسه و سطحح تولید انرژی در بدن افزایش پیدا میکنه.

 

5. کاهش درد کمر و لگن

گاهی اوقات ممکنه به خاطر دردهایی که در کمر، زانو، لگن و غیره احساس می‌کنید، از ورزش کردن و باشگاه رفتن صرف نظر کنید. اما اگر از پزشکان فیزیوتراپ بپرسید، به شما توصیه می‌کنند که حتما ورزش کردن و باشگاه رفتن رو در برنامه روزانه خود بگنجونید. معمولا مربیان ورزشی که در باشگاه‌ها حضور دارند، به تمام مشکلات مربوط به استخوان‌ها و مفاصل آگاه هستند و میتونن بهترین و مناسب‌ترین ورزش‌ها و تمرینات ورزشی رو برای شما برنامه ریزی کنند تا هم این دردها بهبود پیدا کنه و هم شرایط بدن و تناسب اندام شما در مسیر درست و اصولی قرا بگیره.

 

6. بهبود تعادل و انعطاف پذیری بدن

نکته‌ای که همیشه باید به یاد داشته باشید این هست که اگر از بدن خودتون استفاده نکنید، تعادل و انعطاف پذیری بدن به تدریج از بین میره و بعد از انجام کارهای ساده و معمولی هم احساس بدن درد خواهید داشت.

با افزایش سن، انعطاف پذیری ماهیچه‌ها، تاندون‌ها، رباط‌ها و غیره در بدن کاهش پیدا میکنه و اگر به طور مرتب ورزش نکنید، ممکنه به تدریج این بخشهای بدن منقبض و سفت شوند. به همین دلیل هست که توصیه میشه همیشه ورزش کنید تا انعطاف پذیری و تعادل بدن در بهترین حالت ممکن حفظ بشه.

 

7. بهبود روابط دوستانه

وقتی شما برای ورزش کردن به باشگاه مراجعه می‌کنید با گروهی از افراد مختلف که هدفی مشابه با شما دارند رو به رو میشید و همین موضوع به شما این امکان رو میده تا دوست‌های بیشتری پیدا کنید و روابطه دوستانه خودتون رو بهبود بدید. علاوه بر این باشگاه رفتن به شما این امکان رو میده تا با مربیان حرفه‌ای هم آشنا بشید و تمرینات ورزشی خودتون رو به شکل اصولی و حرفه‌ای پیش ببرید.

 

سالن زومبا در باشگاه

 

بهترین باشگاه ورزشی برای خانم‌ها در تهران کجاست؟

اگر تصمیم جدی برای باشگاه رفتن گرفتید و قصد دارید یک باشگاه مجهز و حرفه‌ای رو برای این کار پیدا کنید، ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم، سری به مجموعه ورزشی بانوی غرب در شهرک گلستان بزنید. 

این باشگاه، یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن‌های ورزشی و تخصصی هست که در 5 طبقه مجزا مخصوص خانم‌ها طراحی شده و می‌تونید از ساعت 7 صبح تا 12 شب برای ورزش کردن به این مجموعه بزرگ و تخصصی در غرب تهران مراجعه کنید و بعد از دریافت مشاوره رایگان و تحت نظر بهترین مربیان سازمان تربیت بدنی و جدیدترین متدهای ورزشی و درمانی، تمرینات ورزشی متناسب با شرایط بدنی خود را دریافت کرده و با استفاده از تجهیزات تخصصی موجود در این سالن ورزشی، برای رسیدن به تناسب اندام خود تلاش کنید.

 

سالن تی ار ایکس در باشگاه

 

خدمات جانبی موجود در باشگاه تخصصی بانوی غرب

باشگاه بانوی غرب، علاوه بر اینکه تمام تجهیزات مخصوص به بدنسازی رو در مجموعه خود جای داده، دارای سالن تخصصی ماساژ، سالن لیزر، سالن سولاریوم، سالن زیبایی، کافی شاپ، مهدکودک، اتاق پزشک، پارکینگ اختصاصی هم هست و با مراجعه به این باشگاه تخصصی می‌تونید اقدامات مفید و موثری رو برای حفظ سلامت و تناسب اندام خود انجام بدید و با صرف زمان کمتر، از سایر خدماتی که در این مجموعه تخصصی وجود داره، بهره مند بشید.

 

امکانات باشگاه بانو غرب

 

ورزش‌های تخصصی موجود در باشگاه بانوی غرب

باشگاه ورزشی بانوی غرب یک مجموعه کامل و تخصصی از انواع ورزش‌های تخصصی و عمومی هست که میشه به بدنسازی، کرافس‌ فیت، فیتنس، زومبا، پیلاتس، دفاع شخصی، نینجا رنجر، کاراته، ژیمناستیک، اسپینیگ، تی ار ایکس، سی ایکس، بادی‌ پامپ، استخر ،سونا، جکوزی، آموزش‌ شنا، یوگا، باله، کیک بوکستینگ، حرکات ریتمیک، رقص و غیره اشاره کنیم.

شما می‌تونید متناسب با علاقه مندی و هدف خودتون و بعد از مشورت با مربیان این باشگاه، بهترین و مناسب‌ترین رشته ورزشی رو انتخاب کنید و به شکل تخصصی و حرفه‌ای این ورزش‌ها رو ادامه بدید و در رشته ورزشی مورد نظر خود به بهترین سطح ممکن برسید.

 

تردمیل در باشگاه

 

راه های ارتباطی با مجموعه ورزشی بانوی غرب

برای مراجعه به باشگاه ورزشی بانوی غرب باید به آدرس تهران، انتهای اتوبان همت، شهرک گلستان، 35 متری گلها، انتهای یاس 1، نبش آزادگان، پلاک 1 مراجعه کنید. 

شماره تلفن‌های باشگاه بانوی غرب در شهرک گلستان 02144723988 و 09124969244 هست که میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر، با این باشگاه ورزشی تماس بگیرید.

علاوه بر این صفحه اینستاگرام باشگاه بانوی غرب نیز به آدرس banoyegharb_gym فعال هست که می‌تونید از این طریق نیز با این مجموعه ورزشی بیشتر آشنا شوید.

در صفحه اینستاگرام باشگاه بانوی غرب، میتونید اطلاعات کاملی در رابطه با ساعات برگزاری کلاس‌های ورزشی مختلف توسط اساتید مربوطه کسب کنید، از مسابقات برگزار شده در این مجموعه ورزشی آگاه بشید، نکات مربوط به حفظ تناسب اندام و سلامتی رو مطالعه کرده و عکس‌ها و ویدئوهای جدیدی رو از این مجموعه ورزشی مخصوص بانوان مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو