حسین مظفر شامگاه شنبه در ویژه برنامه یاد یاران به مناسبت هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: تاریخ شکل گیری آمریکا تاکنون نشان از سلطه، تجاوز، دیکتاتوری، تحریم، قتل، غارت و تجاوز به کشورها و نقض حقوق بشر دارد و به عنوان نمونه در طول تاریخ آمریکا، مبارزه با سیاه پوستان همواره وجود داشته و آنها را قتل عام کرده اند و هنوز نیز  همان نژاد پرستی در بین آمریکایی ها وجود دارد.

وی اظهارداشت: ایچاد پایگاه های نظامی در ۱۵۶ کشور در پنج قاره دنیا نشان از تجاوز به حقوق بشرو نادیده گرفتن حقوق بشر توسط آمریکایی ها دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: پیاده کردن میلیون ها سرباز در کشورهایی که هزاران کیلومتر با آمریکا فاصله دارد نیز به معنای مخالفت آمریکایی ها با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن است.

مظفر با اشاره به این مطلب که ایران اسلامی از آغازین روز شکل گیری آماج تهدیدها، تحریم ها و تجاوزگری های آمریکا بوده است، خاطرنشان کرد: گرچه در گذشته ردپای آمریکا در ایران وجود داشت و این کشور را وابسته و حقیر ساخته بودند اما امروز  ایران اسلامی به نقطه نورانی در جغرافیای زمین مبدل شده و محل امید حق گرایان عالم است.

وی با تاکید بر این مطلب که آمریکا تمام اهتمام خود را برای مقابله با ایران به کار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، گفت: مردم ایران بر اساس رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره ایستاده اند و مقاومت کردند و با پایداری ملت و قربانی صدها هزار نفر از فرزندان این نسل، آمریکایی ها نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه حسرت تصرف یک وجب از خاک این کشور را گور بردند و ملت ایران ۴۰ سال از گردنه های توطئه، تهدید و تحریم عبور کرده و عظمت و اقتدار خود را در دنیای امروز حفظ کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: راه و رمز پیروزی این ملت در استقامت آنها در برابر سختی ها و وفاداری آنها به آرمان های انقلاب، امام و شهیدان است.

مظفر با اشاره به این مطلب که مردم عجیبی داریم و تحلیل رفتار ملت ایران به آسانی انجام شدنی نیست، گفت: سردمداران کفر نیز از تحلیل رفتار ملت ایران اظهار عجز کرده اند و تحلیلگران غربی نیز اظهار عجز کرده اند که این مردم با وجود معترض بودن به وضع اجرایی، اما همواره هر جا پای انقلاب، رهبر و ارزش های انقلاب مطرح است، مردم با تمام وجود در صحنه ظاهر می شوند و آنها نمی توانند این رفتارها را تحلیل کنند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ترسو، تنبل و بی عرضه نمی تواند مقامات عالیه را طی کرده و به اسقامت و پایداری برسد، اظهار داشت: نمی‌گویم این انقلاب مشکلات ندارد، اما اعتماد دارم با همه مشکلات تنها انقلاب الهی است که در جغرافیای زمین مورد عنایت خداوند است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: تحلیلگران غربی گفته اند تا زمانی که این ملت با ۲ بال شهادت و استقامت یا ولایت و شهادت حرکت می کند هرگز نمی توان بر این ملت پیروز شد و اهداف استکباری در این کشور محقق نمی شود.

مظفر با اشاره به اینکه مسوولان مسوولیت خطیری دارند و به فرموده امام راحل (ره) محرومان و مستضعفان صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید به آنها رسیدگی شود که نگذاشتند، گفت: بخشی به دلیل عملکرد نامناسب دولت ها بوده که باید مواخذه شوند و بخش دیگر مربوط به مشکلاتی است که بر کشور ما تحمیل کرده و بسیاری از زیرساخت ها را نابود کردند.

وی ادامه داد: با وجود همه این موارد کشور ما امروز مقتدر است و توانسته پرچم آمریکا را در منطقه نیمه افراشته کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید همچنان کمربندها را ببندیم و استقامت پایداری و صبر پیشه کنیم و آنهایی که از این انقلاب بریده اند و آرمان های آن پشیمان شده اند، منفور ملت هستند و خداوند آنها را عذاب خواهد کرد و ان شاالله در سایه استقامت و پایداری وعده خداوند محقق می شود.

مظفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در قرآن ۲ آیه صریح و روشن ذکر کرده که شهیدان جاودانان تاریخ هستند، خاطرنشان کرد: خوشا به حال شهیدان با شهادت رفتند و خانواد های شهدا هر کس لیاقت قربانی دادن در راه خدا را ندارد.

وی اظهار داشت: خانواده های شهدا باید به خود افتخار کنند زیرا هر کس سعادت دادن شهید را ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدا به آرزوی دیرینه خود رسیده اند، تاکید کرد: شهدا در لحظه شهادت خدا را شاهد و ناظر بوده اند و مطمئن باشید هیچ درد و رنجی را تحمل نکرده اند.

مظفر گفت: همه انسان ها باید لذت مرگ را بچشند و طومار دنیایی همه انسان ها با مرگ بسته می شود اما شهدا نام خود را به اقیانوس بیکران هستی پیوند زده اند و جاودانه شده اند.