نحوه استفاده از ویژگی انتظار تماس در واتساپ

نحوه استفاده از ویژگی انتظار تماس در واتساپ


منبع: مینویسم

171

1399/4/9

13:54


انتظار تماس در واتس آپ

بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان

در گذشته نکات بسیاری از واتس آپ را برایتان شرح داده ایم اما در این مقاله به بررسی نحوه ی استفاده از ویژگی جدید انتظار تماس در واتساپ می پردازیم :

واتساپ به مالکیت فیسبوک، ویژگی انتظار تماس جدید خود را برای اپلیکیشن اندروید معرفی کرده است. حدود یک ماه پیش، این ویژگی در واتساپ iOS برای کاربران اپل آیفون به روزرسانی شد.
ویژگی انتظار تماس به کاربران این اجازه را می دهد تا تماس صوتی واتساپ را همزمان با پاسخ دادن تماس دیگری قبول کنند. در حال حاضر، تماس جدید به طور خودکار قطع می شود و کاربران در مورد تماس از دست رفته پس از پایان مکالمه مطلع می شوند.

مطالب مرتبط : بیزینس واتس آپ یا واتس آپ دوم چیست ؟

نحوه عملکرد انتظار تماس در واتساپ

ویژگی انتظار تماس در واتساپ به طور پیشفرض در نسخه های ۲٫۱۹٫۳۵۲ اندروید فعال خواهد شد. شما تنها زمانی متوجه ی این ویژگی می شوید که در حال تماس با فرد دیگری باشید. با به روزرسانی جدید، UI تماس دریافتی مجدداً ساخته می شود.

زمانی که در حال برقراری تماس صوتی در واتساپ هستید و تماس دیگری را دریافت می کنید، دو دکمه در اختیار شما قرار داده خواهد شد. در سمت چپ، دکمه «انصراف» و در سمت راست، دکمه ی سبز زنگ «اتمام تماس و پذیرش» نمایان می شود.

اگر دکمه ی «انصراف» را بزنید، تماس دریافتی رد می شود و شما به مکالمه ی خود ادامه خواهید داد. اگر دکمه ی «اتمام تماس و پذیرش» را بزنید، تماس در جریان قطع می شود و شما می توانید با فرد دیگر صحبت کنید.

عملکرد انتظار تماس در واتس آپ

مطالب مرتبط : نحوه حذف کردن تیک دوم در واتساپ

در تماس های صوتی معمولی، شما می توانید تماس را در حالت انتظار قرار دهید و تماس جدید را قبول کنید. با این وجود، این ویژگی در حال حاضر در واتساپ وجود ندارد و شما یا باید وصل شدن به تماس در جریان را انتخاب کنید و یا این تماس را قطع کرده و تماس دریافتی جدید را وصل نمایید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو