مدل های کاردستی با نمد جدید با طرح های جالب و متفاوت

مدل های کاردستی با نمد جدید با طرح های جالب و متفاوت


منبع: آرگا

1,770

1399/4/10

12:02


ایده های زیبا و خلاقانه برای ساخت کاردستی با نمد برای سنین مختلف را در این مطلب ارائه می دهیم و شما را با جدیدترین و متنوع ترین مدل های کاردستی و عروسک های زیبای نمدی آشنا می کنیم.

ساخت کاردستی نمدی یکی از سرگرمی های جالب و متنوع است که به دلیل استفاده راحت از نمد و همچنین تنوع بالای کارهای نمدی، طرفدارهای زیادی دارد. بدین منظور در این مقاله سعی نموده ایم به گردآوری جدیدترین و زیباترین طرح های کاردستی های نمدی بپردازیم تا از این طریق، ایده های جدید و متنوعی را جهت ساخت اینگونه کاردستی ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

مجموعه عکس های کاردستی با نمد رنگی و انواع عروسک نمدی :

برای ساخت انواع کاردستی نمدی بهتر است از رنگ های مختلف و هماهنگ استفاده کنید و به کمک ایده های خلاقانه و زیبا کاردستی های متنوع و جالبی تهیه نمایید. مهم ترین کاربرد نمد، ساخت و دوخت انواع عروسک های نمدی است که اغلب به عنوان کاردستی برای کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت عروسک نمدی اغلب از الگو استفاده می شود که می توانید این الگوها را خود نیز تهیه نمایید. بعد از انتقال الگو روی نمد طرح را برش زده و شروع به دوخت نمایید. در ادامه چند نمونه زیبای عروسک نمدی را که به همین روش تهیه شده اند مشاهده می فرمایید.

کاردستی با نمد

کاردستی حیوانات نمدی

کاردستی عروسک با نمد

کاردستی جدید با نمد

عروسک با نمد

کاردستی خلاقانه با نمد

وسایل تزیینی مختلف و زیبایی را می توان از نمد ساخت و برای تزیین اتاق کودک مورد استفاده قرار داد که هر یک زیبایی و جذابیت خاصی دارند و می توانند زینت بخش فضای اتاق کودک شما باشند. در ادامه مدل های زیبا و جالب انواع وسایل تزیینی زیبا و متنوع با نمد را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل ها می توانند الگوی جالبی برای کارهای هنری و ساخت کاردستی با پارچه نمدی باشند.

کاردستی کودکان با نمد

کاردستی نمدی

Crafts with felt (11)

کاردستی کیف نمدی

کاردستی نمدی جدید

مدل کاردستی

کاردستی نمدی یکی از جذاب ترین مدل های کاردستی است که می توان برای کودکان تهیه نمود، ساخت انواع عروسک انگشتی است که با طرح ها و مدل های مختلفی تهیه می گردد. این مدل عروسک ها تنوع بالایی دارند و شما به راحتی می توانید طرح دلخواه را روی آن پیاده نمایید و این مدل عروسک ها را به عنوان کاردستی کودکانه مورد استفاده قرار دهید. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مربوط به جدیدترین نمونه عروسک های نمدی انگشتی است که با الگوبرداری از این طرح های زیبا می توانید متنوع ترین عروسک ها را تهیه نمایید.

کاردستی خلاقانه نمدی

ساخت کاردستی

کاردستی

کاردستی با نمد

کاردستی جدید با نمد

کاردستی با نمد

کاردستی کودکان با نمد

ساخت کاردستی نمدی

کاردستی کودکانه با نمد

درست کردن انواع اسباب بازی و عروسک های نمدی، بالشتک نمدی، دکوراسیون نمدی، کاردستی هایی مثل جامدادی، کیف پول و بسیاری از وسایل تزئینی دیگر نمونه هایی از هنرنمایی افراد خوش ذوق و با سلیقه با استفاده از نمد می باشد که انجام آن نیاز به مهارت خاصی ندارد و فقط با کمی دقت در الگو و یا تصویر کاردستی مورد نظر و یا مدلهای مختلف ارائه شده می توانید آنها را به راحتی و با کمترین هزینه در منزل بسازید و از هنر دستی خود لذت ببرید.

قلب نمدی

کاردستی قلب یکی از ایده های جذاب برای ساخت کاردستی نمدی می باشد که می تواند به عنوان هدیه ای مناسب برای تولد دوست تان و یا کسی که به وی علاقمند می باشد، مورد استفاده قرار گیرد. حال برای ساخت این وسیله تزئینی زیبا نیاز به ابزار چندانی ندارید و با استفاده از نمد، نخ گلدوزی، روبان و پارچه و هر وسیله تزئینی دیگر می توانید نمونه های زیبایی از این تزیینات زیبا را تهیه کنید و به عنوان هدیه مورد استفاده قرار دهید.

کاردستی نمدی با ایده زیبا

کاردستی نمدی رمانتیک و زیبا

کاردستی نمدی با خلاقیت جدید

کاردستی نمدی با خلاقیت زیبا

عکس کاردستی نمدی

انواع کاردستی نمدی

جامدادی نمدی

جامدادی نمدی، یکی دیگر از کاردستی های جذاب دیگر با استفاده از پارچه های نمدی می باشد که برای درست کردن آن حتما نیازی به استفاده از چرخ خیاطی ندارید و می توانید به راحتی دست دوزی کنید، هر چند که کار با چرخ خیاطی می تواند سرعت انجام کار را بالا ببرد. در زیر مدلهای دیگری از انواع کاردستی نمدی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

کاردستی کودکانه با نمد

کاردستی نمدی زیبا و کاربردی

کاردستیهای زیبا با نمد

اکنون بعد از مشاهده این مدل جامدادی های ساده و شیک می توانید به راحتی ایده بگیرید و جامدادی های زیادی با تزیینات مختلف در منزل بسازید. در ادامه دعوت می نماییم، نمونه های دیگری از کاردستی های نمدی خلاقانه و زیبا را ملاحظه کنید.

مدل جذاب کاردستی نمدی

مدلی زیبا از کاردستی نمدی

کاردستی جذاب نمدی

کاردستی نمدی زیبا و جدید

کاردستی جذاب با نمد

کاردستی خلاقانه نمدی

کاردستی نمدی

کاردستی جدید با نمد

ساخت اسباب بازی با نمد

کاردستی با نمد زیبا

کاردستی نمدی متنوع

جدیدترین مدل های کاردستی نمدی برای کودکان را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این طرح ها و مدل های زیبا جذاب ترین کاردستی ها را تهیه نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر آموزش ها و مدل های جدید و متنوع انواع کاردستی ها دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو