دانلود بازی Viva Pinata برای کامپیوتر – نسخه RELOADED و ElAmigos

دانلود بازی Viva Pinata برای کامپیوتر – نسخه RELOADED و ElAmigos


منبع: دانلود ها

170

1399/4/10

15:48


بازی Viva Pinata یکی از بازی جذاب، زیبا و شاد کارتونی می باشد که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی Microsoft Game Studios منتشر شد. بازی Viva Pinata یک بازی با پایانی کاملا باز در مورد موجوداتی به نام پیناتا است. پیناتاها همگی از جنس شکلات هستند و حتی نام های آنها نیز بعضا از روی شکلات های معروف برداشته شده است. سرزمینی که شما در اول بازی در آن هستید زیاد خوب به نظر نمی آید. بیشتر شبیه یک صحراست تا یک باغی که پیناتا بخواهند آن را خونه صدا کنند.

شما در اول بازی به دختر گریانی به نام Leafos بر می خورید که در آن زمان مکان های باغ را به شما نشان و درباره آنها توضیح می دهد و همچنین شما را درباره کنترل کردن بازی راهنمایی می کند. با گذشتن زمان شما با اون حرف می زنید و شما به بیل و آبپاش و بسته کوچکی که حاوی دانه های سبزه ( علف ) است مجهز می شوید که به این ترتیب کار شما در باغ پیناتا شروع می شود.

Viva Pinata PC-RELOADED | ElAmigos

دانلود-بازی-Viva-Pinata

شما در بازی Viva Pinata باید یک باغ را درست کنید و بدین ترتیب پیناتاهای گوناگون را که تنوعشان به ۶۲ عدد می رسد به باغ خود بکشانید. برای جذب هر نوع پیناتا ابتدا باید به معیار هایی دست پیدا کنید سپس آن پیناتا که ابتدا به رنگ سیاه و سفید است رنگی شده و در باغ شما ساکن می شود، مثلا اولین موجود باغ یک کرم است.

با تدارکات تسهیلاتی ( یا رتبه هایی ) ممکن است پرندگان را که غذایشان همان کرم است به باغ خود بکشانید یا مثلا با ایجاد یک دریاچه پای موجودات آبزی را به باغ خود بکشانید، البته بازی به تدریج دارای پیچیدگی ها و مینی گیم های بسیار زیادی می شود به طوری که تنها آوردن تمام گونه های پیناتا به باغ بیش از ۲۰ ساعت زمان می برد و این درحالی است که بازی دارای هیچ گونه پایانی نیست و می توانید تا هر موقع که دوست دارید آن را ادامه دهید.

همان طور که گفته شد شما باید در ابتدای بازی با سر و سامان دادن باغ و کاشتن علف و بذر افشانی ابتدا یک کرم سپس چندین کرم جذب کنید و در ادامه گنجشک و دیگر پیناتاها نیز وارد باغ می شوند. نوع آرایش باغ و امکاناتی که در آن می گذارید در روحیه ی پیناتا ها تاثیر دارد. مثلا می توانید برای پیناتاها لانه بسازید برای شان لباس و وسایل تزیینی مثل عینک دودی و کلاه و … بخرید یا درباغ مجسمه قرار دهید.

وقتی درجه خوشحالی یک پیناتا به حد بالایی برسد او قادر به ازدواج کردن خواهد بود که در این حالت یک مینی گیم آغاز می شود که پیناتا را در یک سرزمین دو بعدی قرار می دهد و او باید در یک مسیر پر از شکلات فاسد حرکت کند و با اجتناب از این شکلات ها به انتهای مسیر و به همسر خود برسد. پس از این مینی گیم این جانور به رقص و پایکوبی منحصر به فردی می پردازد که برای هر گونه پیناتا رقص های گوناگون و بامزه ای در نظر گرفته شده است. البته در بازی پیناتاهای بد و شرور نیز وجود دارند که وارد باغ شده و نظم آن را به هم می ریزند و باید به نوعی آنها را از بین برده یا رام کنید.

info

Viva Piñata is a game and TV franchise created by Microsoft and Rare. Its universe is a vibrant world of living piñata animals filled with spontaneity, fun, and of course candy. The colorful and unique animals live and thrive in a growing garden where they interact with each other bringing adventure to life. The piñata universe is exciting and humorous – a place where anything can happen. Piñata Island is where all the fun is at, an uncharted island full of piñatas.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 1.8 GHz equivalent or higher processor

CPU SPEED: 1.8 GHz

RAM: 1 GB

VIDEO CARD: NVIDIA 5900, ATI 9600 or above video card

3D: Yes

HARDWARE T&L: Yes

PIXEL SHADER: 2.0

VERTEX SHADER: 2.0

SOUND CARD: Yes

FREE DISK SPACE: 10 GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل های ISO بدست آمده پس از اکسترکت را به ترتیب توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack در داخل DVD 2 را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو